Ja menu is altijd thai dus geen idee wat er op zitquote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hebben ze die ook in Thailand? Met gefrituurde vogelspin en stukjes hond?
Dat is vliegeren voor gevorderden toch?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee hier surft men niet :p. Wel kiteboarden
Lijkt me eng.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is vliegeren voor gevorderden toch?
Ja zo kan je het wel omschrijven. Zijn een paar scholen hier. Maar het is vrij duur dus nooit gedaan.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat is vliegeren voor gevorderden toch?
Allebei aan de borrelplank?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:54 schreef Karzai het volgende:
ik ga ook even naar de markt, lekkere dingetjes halen
Nee. Wat zijn dat ook alweer?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:55 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zie je dit daar ook veel?
[ afbeelding ]
He wat een mazzel toch dat jij zo'n Übermensch bent hequote:Op vrijdag 29 april 2022 12:43 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is het nadeel van wonen in Foqueville, iemand piept iets over vreten en je krijgt er instant zin in, gelukkig geef ik mal weinig om plebsvoer.
Kunnen ze daar wel tegen? Ik durf hier geen bevochtiger ofzo neer te zetten vanwege het veequote:Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef Ama het volgende:
Ik ga denk ik een luchtreiniger kopen voor in de woonkamer.Ook voor de ratten.
Maar ook beetje voor mezelf.
Naja ik heb 1 uitgezocht zonder een ionisator (dat maakt ozone aan). Denk dat het wel moet kunnen. Zet hem ook niet de hele dag aan hoor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Kunnen ze daar wel tegen? Ik durf hier geen bevochtiger ofzo neer te zetten vanwege het veeAl zouden m'n planten en de houten vloer er wel blij mee zijn.
1 of 2 per jaar vind ik best lekker, maar dat was het ook wel weerquote:
Heb je weer dieren?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:57 schreef Ama het volgende:
Ik ga denk ik een luchtreiniger kopen voor in de woonkamer.Ook voor de ratten.
Maar ook beetje voor mezelf.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |