Hoeveel tijd zit daar dan tussen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:23 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Hmm, dat klinkt wel als een specifieke boosdoener. Dat is een van de opties als ik bonen eet namelijk. (De andere is verstopping en kramp).
Goed, maar ze verveelt zich volgens mij in haar kooi en ik weet niet zo goed hoe ik haar moet helpen.quote:
hmm waarom denk je dat>quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Goed, maar ze verveelt zich volgens mij in haar kooi en ik weet niet zo goed hoe ik haar moet helpen.
Die achterste uilquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef bitterbal het volgende:
wel toepasselijk voor de TT
https://9gag.com/gag/amgp0Av
Aww zie hem kijken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:25 schreef bitterbal het volgende:
wel toepasselijk voor de TT
https://9gag.com/gag/amgp0Av
De diarree is meestal een paar uur tot een halve dag, dan zeggen m'n darmen vrij vlot nope. Het is dat over m'n nek gaan dan geen optie meer is, zeg maar.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:24 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hoeveel tijd zit daar dan tussen?
Ik heb weleens gehad dat ik dacht voedselvergiftiging of salmonella te hebben, maar dan was ik een paar dagen ziek met buikpijn en veel diarree en kotsen enzo. Nu ben ik vooral brak omdat ik kut heb geslapen.
kan je niet googele wat voor dingen ze leuk vnden? of haar vaker uit haar kooi ?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:27 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Omdat ze helemaal panisch rondjes loopt en tegen het plexiglas staat te springen.
Wel je handen gewassen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog de wc schoongemaakt en water gedronken, caafs even lastiggevallen, Pitaatje geaaid.
Ik heb net ook wc's schoongemaakt. Komt dichtbij zo.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:22 schreef CherryLips het volgende:
Heb nog de wc schoongemaakt en water gedronken, caafs even lastiggevallen, Pitaatje geaaid.
Das een mooi woord voor scrabblequote:
Zal wel de tijd van de week zijn, heb ze hier ook net alle twee schoongemaaktquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:33 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb net ook wc's schoongemaakt. Komt dichtbij zo.
Ja heel vaak gewassenquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel je handen gewassen?
Of zitten de caafs en Pitaatje nu onder de poepbacteriën?
Ik heb het eens in de zoveel tijd. Huisarts vond het niet zo spannend allemaal. Ook meestal 's nachts, ook op deze manier. Maar zou niet weten waardoor het komt. Als het de kip was geweest, was ik er zieker van geworden. Misschien toch iets van spanningen en drukte ofzo, kan ook nog.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:31 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
De diarree is meestal een paar uur tot een halve dag, dan zeggen m'n darmen vrij vlot nope. Het is dat over m'n nek gaan dan geen optie meer is, zeg maar.
Je raakt je diarreebips toch niet aan?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:31 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wel je handen gewassen?
Of zitten de caafs en Pitaatje nu onder de poepbacteriën?
Ik heb een tijdje op regelmatige basis moeten overgeven, maar dat was waarschijnlijk een soort uiting van stress.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:41 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het eens in de zoveel tijd. Huisarts vond het niet zo spannend allemaal. Ook meestal 's nachts, ook op deze manier. Maar zou niet weten waardoor het komt. Als het de kip was geweest, was ik er zieker van geworden. Misschien toch iets van spanningen en drukte ofzo, kan ook nog.
Die bacteriën laten zich niet tegenhouden door een stukje wc papierquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:41 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Je raakt je diarreebips toch niet aan?
Als schoonloe aanbelde?quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op regelmatige basis moeten overgeven, maar dat was waarschijnlijk een soort uiting van stress.
Dat is nu gelukkig over, maar ook wel vreemd hoe het lichaam reageert op stress en spanning.
Dat kon niet, want dat was nog in Den Haag.quote:
Heel dik papier gebruiken in dit soort situaties.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:43 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Die bacteriën laten zich niet tegenhouden door een stukje wc papier
Komen ze nog doorheen, want is net schoonloeder, maar dan in een bacterie verpakkingquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heel dik papier gebruiken in dit soort situaties.
Dat heb ik (vroeger) ook gehad. In sommige gevallen komt dat nog steeds terugquote:Op vrijdag 29 april 2022 11:42 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje op regelmatige basis moeten overgeven, maar dat was waarschijnlijk een soort uiting van stress.
Dat is nu gelukkig over, maar ook wel vreemd hoe het lichaam reageert op stress en spanning.
Je zult je maar vergissen, dat er een pleerol aanbelt terwijl je net met schoonloe je bips kuist.quote:Op vrijdag 29 april 2022 11:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Komen ze nog doorheen, want is net schoonloeder, maar dan in een bacterie verpakking
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |