Ik vind broodjes bij de BB wel duur geworden.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:56 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bakker Bart hier is ook zo verbouwd, ze hebben de winkel ernaast erbij getrokken huehue en daar een zitgedeelte gemaakt. Ik was er al jaren niet geweest dus moest even kijken hoe het nu zat. Er stond ook een bestelzuil enzo. Supermodern jonge.
Lekker een avondje Duitse kitschrock luisteren van erkend vrouwenmishandelaar Till.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://loudwire.com/ramm(...)arty-movie-theaters/
Ik zag het toevallig én de bios hier in de stad deed mee, dus waarom ook niet heen dan.
Ik vind ze vooral irritant eten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:57 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik vind broodjes bij de BB wel duur geworden.
Van die "een hap en alles flikkert eruit"-broodjes?quote:
Jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:58 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Van die "een hap en alles flikkert eruit"-broodjes?
Oh ja, en m'n spalkje niet te vergeten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:59 schreef CherryLips het volgende:
[..]
JaEn dan nog best hard zodat je mondhoeken open liggen.
Jij staat niet hier op de markt of bij de bakkerquote:
Hoi hoiquote:
Is goed.quote:
Hebben jullie die?quote:
Leukquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
https://loudwire.com/ramm(...)arty-movie-theaters/
Ik zag het toevallig én de bios hier in de stad deed mee, dus waarom ook niet heen dan.
Geer & Goor genotquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:07 schreef dud0r het volgende:
Geen t stoepje meer hier op de markt. Wat is dit nou weer
Waarschijnlijk wel, maar even checken kan geen kwaad.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:08 schreef datismijnmening het volgende:
Ik zou om elf uur een meeting hebben. Krijg ik een appje of het eerder kan want elf kwam niet helemaal goed uit. Ik zeg nee, maar later kan wel of via Teams.
Niks meer gehoord.![]()
Weet nu niet of ik nou om elf uur verwacht wordt![]()
Sommige mensen en communicatiequote:Op vrijdag 29 april 2022 10:11 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wel, maar even checken kan geen kwaad.
kapt toch vanaf mei of juni daarmee?quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
en in het OV en in Hamburg zelfs FFP2, ook in binnenruimtes. Huilen.
geen idee. Veel te laat in ieder geval.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:19 schreef Lospedrosa het volgende:
Duitsland
[..]
kapt toch vanaf mei of juni daarmee?
quote:
Heyquote:
Ze deel alleen met Dudor zo te zienquote:
Ze deelt niks. Harde pegels motte d'r kommequote:
Lekker toch, geniet er van.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |