Wat voor saus?quote:Op vrijdag 29 april 2022 18:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
We hadden alleen de saus in de koelkast gezet, pasta gewoon vers afgekookt.
Half om half gehakt, gesnipperde ui, prei, wortel, tomaten puree, knoflook, paprika poeder, tijm en basilicum.quote:
Lekkerquote:Op vrijdag 29 april 2022 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Half om half gehakt, gesnipperde ui, prei, wortel, tomaten puree, knoflook, paprika poeder, tijm en basilicum.
Laagje gerapste kaas erover.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Half om half gehakt, gesnipperde ui, prei, wortel, tomaten puree, knoflook, paprika poeder, tijm en basilicum.
Ook lekker!quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:32 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Lekker
Ik heb champignon roomsaus met kip
quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:31 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pasta zonder kaas is als spugen in het gezicht van de paus of oneerbiedige dingen over Ferrari zeggen. Daar staat de doodstraf op!quote:
Wij weten dat.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Pasta zonder kaas is als spugen in het gezicht van de paus of oneerbiedige dingen over Ferrari zeggen. Daar staat de doodstraf op!
Avond.quote:
Proost 😉quote:
Geen VI meer helaasquote:
Het is echt waardeloos de laatste tijd.quote:
Dat keek ik toch al nooit.quote:
Nee, maar ook niet slecht.quote:
De ruimte die ik heb op mijn tv meubel heb ik twee goeie speakers opquote:
Nice!quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:50 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
De ruimte die ik heb op mijn tv meubel heb ik twee goeie speakers op
Dat is balen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 21:50 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Nee, maar ook niet slecht.
Hoop gedoe nou alleen. Doorgezakte voet ofzo, dus lopen doet echt pijn.
Heb al wel doorverwijzing naar de podotherapeut en mijn 2e paar diabetes schoenen zijn binnen.
Maar dan dat gedoe met diabetes etc. het niet slapen.
Ik wel. Kon vaak wel lachen vooral als van der grijp begon te lachenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |