Met badeendje trouwen.quote:

Dat laatste kan ik beaamenquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben nog onderweg naar huis en een biertje heb ik zo wel verdiend.

Ik ben in 3d een wenteltrap aan het tekenen waarvan de middenpaal schuin staat. Ik heb wel eens makkelijkere dingen getekend.quote:

Door blijven oefenen, dan word het vast vanzelf makkelijker.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben in 3d een wenteltrap aan het tekenen waarvan de middenpaal schuin staat. Ik heb wel eens makkelijkere dingen getekend.

Why??quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik ben in 3d een wenteltrap aan het tekenen waarvan de middenpaal schuin staat. Ik heb wel eens makkelijkere dingen getekend.

Goed nadenken hoe je zoiets aanpakt. Je wordt er niet volijk van als je bijna klaar bent en je krijgt te horen dat de vloerhoogte niet juist is. Dan kan je helemaal opnieuw beginnen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:15 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Door blijven oefenen, dan word het vast vanzelf makkelijker.
Why wat?quote:

Waarom ben je zo'n ingewikkelde tekening aan het maken?quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed nadenken hoe je zoiets aanpakt. Je wordt er niet volijk van als je bijna klaar bent en je krijgt te horen dat de vloerhoogte niet juist is. Dan kan je helemaal opnieuw beginnen.
[..]
Why wat?

Daar krijg ik centjes voor.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:22 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Waarom ben je zo'n ingewikkelde tekening aan het maken?

MC Echser.quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:13 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]

Wel herkenbaar, heb ik ook vaak genoeg gehad met CAD tekeningenquote:Op vrijdag 29 april 2022 17:21 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Goed nadenken hoe je zoiets aanpakt. Je wordt er niet volijk van als je bijna klaar bent en je krijgt te horen dat de vloerhoogte niet juist is. Dan kan je helemaal opnieuw beginnen.
[..]
Why wat?

Geniaal,ik bleef dan regelmatig op de bank slapen.quote:

Ha ha, was ook mijn gedachtequote:Op vrijdag 29 april 2022 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geniaal,ik bleef dan regelmatig op de bank slapen.

quote:Op vrijdag 29 april 2022 17:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Geniaal,ik bleef dan regelmatig op de bank slapen.

Wel heel mooi hoor maatje.quote:

Langs de paal.quote:

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |