Hey FFquote:

Slaap lekkerquote:

Hey Dot.quote:

Hey aloa.quote:

Wat heb je nu weer gekocht?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
Krijg een mailtje van allegedly een van mijn banken. Dat ze me gaan bellen op het bij hun bekende telefoonnummer om het een ander te verifiëren.
Dus ik zeg: stuur maar gewoon en bericht via de bij mij en u bekende beveiligde omgeving.
Is dat een moeilijk verhaal

Klinkt beetje als een scam als ik het zo lees.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:27 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
¯\_(ツ)_/¯
vind het vaag om zo'n bericht via de mail te krijgen

daarom dat ik het bericht terug stuurde: stuur maar een bericht via de bank appquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:29 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt beetje als een scam als ik het zo lees.

Van abnamro.ru of zo?quote:Op vrijdag 29 april 2022 12:33 schreef FranticDJ het volgende:
Krijg een mailtje van allegedly een van mijn banken. Dat ze me gaan bellen op het bij hun bekende telefoonnummer om het een ander te verifiëren.
Dus ik zeg: stuur maar gewoon en bericht via de bij mij en u bekende beveiligde omgeving.
Is dat een moeilijk verhaal

Of gewoon snoeihard terug gaan scammen als je de tijd ervoor hebt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 15:31 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
daarom dat ik het bericht terug stuurde: stuur maar een bericht via de bank app

Heldenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:34 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Had je deze gezien?
[ afbeelding ]

Viese actie,na de foto gingen ze rennen.quote:

Zullen wel zien als ze bellenquote:Op vrijdag 29 april 2022 15:33 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Of gewoon snoeihard terug gaan scammen als je de tijd ervoor hebt.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |