hebben we het overeen fysiek persoon of over een kledingmaat?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb volgens mij gewoon een maat nodig die niet bestaat

Wij plagen je maar een beetje hoor; wij zijn toch je maatjes?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:44 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb volgens mij gewoon een maat nodig die niet bestaat

Een schaduwdoekquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:45 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
hebben we het overeen fysiek persoon of over een kledingmaat?

dan laatje zo'n unit op maat maken?quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:48 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Een schaduwdoek
[ afbeelding ]
Ik wil op deze manier een doek hangen zodat slaapkamer en een later in te richten zithoek in de schaduw blijven, maar zoals je kan zien is 140cm eigenlijk niet hoog genoeg en de volgende maat, 200cm, past dusdanig perfect dat het daar wel heel erg donker wordt.

Ik denk niet dat zoiets op maat gemaakt wordtquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:49 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
dan laatje zo'n unit op maat maken?

https://www.zonz.nl/schaduwdoek-op-maat/quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets op maat gemaakt wordt
De meeste bouwmarkten verkopen ook niet kleiner dan 360x360, en dat gaat natuurlijk al helemaal nooit passen.

Pak je 2 keer 180quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:50 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik denk niet dat zoiets op maat gemaakt wordt
De meeste bouwmarkten verkopen ook niet kleiner dan 360x360, en dat gaat natuurlijk al helemaal nooit passen.

Ik moet eigenlijk nooit denken dat een gat in de markt niet bestaat, er is altijd wel een ondernemer die hetzelfde dachtquote:Op zaterdag 30 april 2022 14:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
https://www.zonz.nl/schaduwdoek-op-maat/
1e hit op google

Alles waar jij aan denkt heeft allang iemand anders over nagedacht en daadwerkelijk werk van gemaakt!quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:51 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Ik moet eigenlijk nooit denken dat een gat in de markt niet bestaat, er is altijd wel een ondernemer die hetzelfde dacht

En weer negatief gelijk.quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zowaar wat gevonden
Zal wel een hele slechte stof zijn.

Dure dingen wel?quote:Op zaterdag 30 april 2022 15:02 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nee, wantrouwend. Goedkope dingen moet je nooit meteen vertrouwen

Oneensquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:06 schreef aloa het volgende:
Duur is vaak beter. Ligt aan het product denk ik.

Je hebt iets gevondenquote:Op zaterdag 30 april 2022 15:00 schreef Nattekat het volgende:
Ik heb zowaar wat gevonden
Zal wel een hele slechte stof zijn.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |