Ik was wel wakker, maar heb film gekeken en daarna ben ik wat anders gaan doenquote:
Hey Rafquote:Op zaterdag 30 april 2022 03:04 schreef Rafeiro het volgende:
koekoek!
Ben alweer wakker, maar wat geslapen iig.
High end zit je tegenwoordig al snel rond de ¤1500quote:Op zaterdag 30 april 2022 06:45 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Budget model? Ik vind 'm behoorlijk aan de prijs wel.![]()
quote:
quote:Op zaterdag 30 april 2022 07:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik was wel wakker, maar heb film gekeken en daarna ben ik wat anders gaan doen
Ik maar viel best tegen de serie was leukerquote:Op zaterdag 30 april 2022 11:08 schreef aloa het volgende:
Heeft iemand de luizenmoeder gezien?
De film dan.
Nog niet,staat op NPO start zag ik.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:08 schreef aloa het volgende:
Heeft iemand de luizenmoeder gezien?
De film dan.
Ik heb het opgenomen.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:11 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Nog niet,staat op NPO start zag ik.
Ben benieuwd.quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:11 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Ik maar viel best tegen de serie was leuker
Daar zit wat in, zo kun je het ook bekijken...quote:Op zaterdag 30 april 2022 11:06 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
High end zit je tegenwoordig al snel rond de ¤1500
mijn vorige was 800 oid
Dus dan vind ik ¤339 nog wel redelijk budget.
Doe ik er 3 jaar mee is het geen tientje per maand.
En ergens heen?quote:Op zaterdag 30 april 2022 12:26 schreef FranticDJ het volgende:
Zoals 't er naar uit ziet: 5 weken vrij
Iets met een bootje huren of een cruise.quote:
geld moet rollenquote:Op zaterdag 30 april 2022 12:30 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Iets met een bootje huren of een cruise.
Is een leuke docu over.quote:
King of the cruise.quote:
oh dat is die rukker die zowat permanent op cruise schepen woont toch?quote:
Precies die,en doet of hij van adel is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 13:03 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
oh dat is die rukker die zowat permanent op cruise schepen woont toch?
Veel Amerikaanse bejaarden doen dat ook omdat het goedkoper is dan een verzorgingstehuis
bijzonder wereldje is hetquote:Op zaterdag 30 april 2022 13:09 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Precies die,en doet of hij van adel is.
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:
Draakje.quote:
Hee FFquote:
Jij bent altijd negatief valt me op.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:12 schreef Nattekat het volgende:
Een windscherm waar zelfs een kind nog overheen kan kijken, ja, daar heb je veel aan
Komt omdat het een vochtig poesje is.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent altijd negatief valt me op.
Er is dan ook niets positiefs te melden nog over mijn zoektocht naar iets moois.quote:Op zaterdag 30 april 2022 14:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jij bent altijd negatief valt me op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |