Beste documentaire die ik ooit zag.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:58 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Duidelijk iemand die de meerdere lagen van dit cinematografische meesterwerk niet begrijpt.
@:GGMM
Absoluut met Marieke eens. Schijnbaar moet je zo enorm op je woorden letten tegenwoordig, dan is er niets meer aan. Ook voor de kijker niet.quote:
Als ze nog een Johan Derksen imitator zoeken dan mogen ze mij ook wel bellen. Maar dat geheel terzijde.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:30 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat Sjon en directeurtje al onderweg zijn naar Grollo om hem om te praten.
echt hè. Deugen en VI steunen tegelijkertijd gaat haar niet zo goed af.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:47 schreef jigggy het volgende:
Wat een ongekend zure kut is die Angela de jong
Waar slaat dit nu weer opquote:Op donderdag 28 april 2022 23:58 schreef spapaars het volgende:
Derksen kan nog altijd colleges geven voor de klassen binnen de FvD scholen
Spreekt hij Latijn dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:58 schreef spapaars het volgende:
Ik vraag me af wanneer Hans Teeuwen aan de beurt is.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:56 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
Vind het echt sneu dat Johan in één keer z'n radioprogramma en theatertour kwijt is.
Waarom niet?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:05 schreef GwaiLow het volgende:
Schijnbaar kan een programma als dit in deze tijd niet meer.
Daar is ie ook gecancelled.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:58 schreef spapaars het volgende:
Heeft hij zelf gedaan, maar steek 1 veer in z'n reet tussen z'n benen en de draaikont is weer terug.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:04 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
[..]
Daar is ie ook gecancelled.
Als de van Brienenoord brug nu maar niet open stond toen die terug reed…want dan zou het zomaar al “gebeurd” kunnen zijn…quote:
Nee joh. VI is een van de weinig hits van sbs. Meermaals hebben ze op1 en rtl verslagen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:07 schreef freaky40 het volgende:
Ik zie hetzelfde scenario als ten tijden van die 'Zwarte Piet' discussie, John die Johan aan zijn contract gaat houden. Maar ik denk dat het nu John is die het wel uit komt als hij stopt, en het programma.
Zo werkt het natuurlijk niet. Johan regelde alles voor het programma, was de eind redacteur. Als hij stopt, stoppen ze allemaal. Zo staan ze er in.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:18 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Nee joh. VI is een van de weinig hits van sbs. Meermaals hebben ze op1 en rtl verslagen.
Johan kan misschien wel weg maar de rest niet.
Niemand meer, dat moge duidelijk zijn.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:20 schreef Parafernalia het volgende:
Einde van een tijdperk, jammer maar helaas. Volgens mij heeft Derksen er gewoon geen zin meer in
Volgens de boeken is juist wilfred en lilli de grote baas, rene en johan hebben hun zakelijke beslommeringen met rtl en talpa aan hem overgelaten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:21 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo werkt het natuurlijk niet. Johan regelde alles voor het programma, was de eind redacteur. Als hij stopt, stoppen ze allemaal. Zo staan ze er in.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |