Johan stopt. Aldus Johan.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik niet ... Maar kijk Feyenoord - Marseille en MUN - CHE en Vandaag Inside
Zal wel weer een nazaat van Heintje Davids blijkenquote:
Ach welnee. Die zit er morgen gewoon weer.quote:
Ik ben er bang voor maar het zou wel leuk zijn , gezeikquote:Op donderdag 28 april 2022 22:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach welnee. Die zit er morgen gewoon weer.
Zit verdikke ineens twee avonden deze shit te kijken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor maar het zou wel leuk zijn , gezeik
Ik ook , alles gaat ook alleen nog maar daaroverquote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Zit verdikke ineens twee avonden deze shit te kijken.
Denk dat ik morgen niet kijk. Ik lees wel of die kwal er zit of niet, die lui zijn mijn energie niet eens waard.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , alles gaat ook alleen nog maar daarover![]()
Wat een onzinnig gedoe
Ik keek nooit eigenlijk. Ik kijk sowieso weinig tv, maar dat gezeik over een kaars vind ik allemaal overtrokkenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen niet kijk. Ik lees wel of die kwal er zit of niet, die lui zijn mijn energie niet eens waard.
Heb zelf ook goede ervaringen in zusterhuizen. Weet er nog wel alles van. Kwamen geen kaarsen aan te pas kan ik je verzekeren.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:27 schreef chufi het volgende:
Ik herinner me ook vaag eens een keer een avond dat we na het stappen eindigden in een Zusterhuis .... maar wat daar toen verder gebeurd is weet ik echt niet meer ... en met wie ik was weet ik ook niet meer.. wel dat het niet in Groningen was en dat we met een auto zijn gegaan ...
Als je een stoer verhaal wil ophangen, moet je er wel ff beter over nadenken. Hij heeft gewoon dom het populairste jongetje willen uithangen. Tja dat bijt hem nogal in zijn reet.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek nooit eigenlijk. Ik kijk sowieso weinig tv, maar dat gezeik over een kaars vind ik allemaal overtrokken
Ja echt .... sws iedereen dronken en geile dronken vrouwen die zichzelf ontkleden en daarna de boel onderkotsen mag wel ... Een punt maken door dan op te stappen en een kaars tussen de benen te zetten is juist het beste wat ze konden doen ...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek nooit eigenlijk. Ik kijk sowieso weinig tv, maar dat gezeik over een kaars vind ik allemaal overtrokken
ik heb eigenlijk nooit naar Derksen en co gekeken, vond het altijd maar een rare egocentrische kwast.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is zo , maar dat geneuzel eromheen vind ik nog erger. Half zuur NL over de zeik om niksquote:Op donderdag 28 april 2022 22:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Als je een stoer verhaal wil ophangen, moet je er wel ff beter over nadenken. Hij heeft gewoon dom het populairste jongetje willen uithangen. Tja dat bijt hem nogal in zijn reet.
Dit dus. Echt hoor , geen woorden voorquote:Op donderdag 28 april 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .... sws iedereen dronken en geile dronken vrouwen die zichzelf ontkleden en daarna de boel onderkotsen mag wel ... Een punt maken door dan op te stappen en een kaars tussen de benen te zetten is juist het beste wat ze konden doen ...
Precies dat jaquote:Op donderdag 28 april 2022 22:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Als je een stoer verhaal wil ophangen, moet je er wel ff beter over nadenken. Hij heeft gewoon dom het populairste jongetje willen uithangen. Tja dat bijt hem nogal in zijn reet.
Mag toch verwachten dat deze man zelf wel weet wat hij wel of niet kan zeggen. Maar goed, ik verwacht dat hij er morgen gewoon weer zit.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:36 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is zo , maar dat geneuzel eromheen vind ik nog erger. Half zuur NL over de zeik om niks
Hij zit wel in de buurt van waar jullie zittenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:35 schreef notturna het volgende:
[..]
ditquote:Op donderdag 28 april 2022 22:38 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Precies dat jaals je geen gezeik wil over dingen van jaren geleden moet je er gewoon niet over beginnen. Hij weet ook wel dat dat soort verhalen het anno nu niet echt goed doen, dus ook een gevalletje van know your crowd, sukkel
Vraag maar aan de mannen van Led Zeppelinquote:Op donderdag 28 april 2022 22:41 schreef christmastsunami het volgende:
Ik zweer het je, vrouwen, ze zijn vals hoor. Verliefd worden doe je zo, we zijn gewoon de sjaak.
Mevrouw kan en mag van ineens van alles, flirten, onzeker uitlokken, de hoer spelen.
Maar als man, moet je opeens altijd wel logisch blijven nadenken.
Vrouwen snappen het gewoon niet, een man houd pas op met kinderlijk achterlijk gedrag als een vrouw dat vraagt of eist. En dat doe je niet door kotsend over de bank out te gaan.
Want er zijn ook slechte mannen, die wel meer er in doen dan een kaars.
Ik heb ook dingen gedaanquote:Op donderdag 28 april 2022 22:44 schreef christmastsunami het volgende:
Ik zal ook maar weer een bekentenis doen die wel verder ging dan die kaars. Ik heb op 17 jarige leeftijd op een verjaardags feestje van mijn vrouwelijke klasgenoten. Even slagroom taart langs gebracht. Nou daar hadden we ons dus boven afgetrokken en toen hebben we gekeken hoe ze die taart opaten.
Een soort van nookie cookiequote:Op donderdag 28 april 2022 22:44 schreef christmastsunami het volgende:
Ik zal ook maar weer een bekentenis doen die wel verder ging dan die kaars. Ik heb op 17 jarige leeftijd op een verjaardags feestje van mijn vrouwelijke klasgenoten. Even slagroom taart langs gebracht. Nou daar hadden we ons dus boven afgetrokken en toen hebben we gekeken hoe ze die taart opaten.
Ik eet geen taartquote:
Ik denk niet dat hij een bedreiging voor ons is. Op geen enkele wijze.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij zit wel in de buurt van waar jullie zitten
Ok, je hebt Derksen zojuist overtroffen.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:44 schreef christmastsunami het volgende:
Zo preuts is de Paus niet denk ikquote:Op donderdag 28 april 2022 22:48 schreef chufi het volgende:
We worden preutser als de Paus in dit land...
Nee, die heeft het uitgevondenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:51 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Zo preuts is de Paus niet denk ik
Nee denk ik ook niet ... Er kwam wel mooie muziek vandaanquote:Op donderdag 28 april 2022 22:48 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Ik denk niet dat hij een bedreiging voor ons is. Op geen enkele wijze.
Dat zal dan wel iets met kutlucht zijn, jij hebt boven iemands hoofd die out lag een kutscheet gelaten.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik eet geen taart![]()
Nee andere dingen![]()
Hele stoute dingen
Met de Paaskaarsquote:
Nee, ergerquote:Op donderdag 28 april 2022 22:53 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Dat zal dan wel iets met kutlucht zijn, jij hebt boven iemands hoofd die out lag een kutscheet gelaten.
Ik heb voelsprieten voor dit soort grappen.
Dat zeker.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee denk ik ook niet ... Er kwam wel mooie muziek vandaan
quote:
ik ben niet specifiek voor Feyenoord hoor, ik ben gewoon voor NL voetbalquote:Op donderdag 28 april 2022 23:02 schreef PLY het volgende:
[..]
Feli koen, goed voor het nederl euro voetbal
Wist ik, maar ik ook hoor. Ben ajaxied maar Europees voor elke Ned clubquote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet specifiek voor Feyenoord hoor, ik ben gewoon voor NL voetbal
Als het Ajax of PSV is vind ik het net zo tof
Al kom ik origineel wel uit de Feyenoord regio (Dordrecht)
Dank je notturna.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:08 schreef notturna het volgende:
@:Superbadeendje gefeliciteerd met je verjaardag.🥳🥳
Biertje kerel?quote:
Internationaal gezien wel jaquote:Op donderdag 28 april 2022 23:03 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ik ben niet specifiek voor Feyenoord hoor, ik ben gewoon voor NL voetbal
Als het Ajax of PSV is vind ik het net zo tof
Al kom ik origineel wel uit de Feyenoord regio (Dordrecht)
Dank je.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nou...... doe mij er ook 1
Gefeliciteerd kerel![]()
![]()
Ik heb vandaag een dikke taart voor op mijn werk gehaald. Kan ik mij weer wat beter inlikken.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 23:15 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik heb vandaag een dikke taart voor op mijn werk gehaald. Kan ik mij weer wat beter inlikken.
Bunnikside waorquote:
Heb ik met baklava, vreet zo een bak leeg.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
hadden vandaag Dunkin' Donuts, vertrekkende collega
was lekker zoete meuk
Lolquote:
Die taart was ook erg goed. Vette slagroomtaart die kwa gewicht goed genoeg was om te gewichtheffen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:17 schreef Koen66 het volgende:
hadden vandaag Dunkin' Donuts, vertrekkende collega
was lekker zoete meuk
Hema slagroomtaarten doen het altijd goedquote:Op donderdag 28 april 2022 23:22 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Die taart was ook erg goed. Vette slagroomtaart die kwa gewicht goed genoeg was om te gewichtheffen.
Ik ook.quote:
Vlakbij mijn werk zat een taartenbakker die gericht was op bedrijfstaarten enzo. Ik ging er 's morgens heen en ze zouden hem maken. Lekker dagvers.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Hema slagroomtaarten doen het altijd goed
Oh ok, het was ook niet super persoonlijk bedoeld ofzo verderquote:
Dat kan ookquote:Op donderdag 28 april 2022 23:26 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vlakbij mijn werk zat een taartenbakker die gericht was op bedrijfstaarten enzo. Ik ging er 's morgens heen en ze zouden hem maken. Lekker dagvers.
Wennen doet het nooit, vooral op sommige dagen zoals vandaag.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik ook al een aantal jaren tjaaa, sterkte, het went...
Ik ga er wel een punt van maken ... met een kaarsje erbijquote:Op donderdag 28 april 2022 23:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh ok, het was ook niet super persoonlijk bedoeld ofzo verder
de kaarsenhandel doet het goedquote:Op donderdag 28 april 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik ga er wel een punt van maken ... met een kaarsje erbij
quote:Op donderdag 28 april 2022 23:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Dat is voor iedereen verschillend, ik moet er ook niet dieper over nadenken..quote:Op donderdag 28 april 2022 23:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Wennen doet het nooit, vooral op sommige dagen zoals vandaag.
[..]
[..]
Ja ben er al aan gewendquote:Op donderdag 28 april 2022 23:24 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ben ik ook al een aantal jaren tjaaa, sterkte, het went...
Sterkte ermeequote:Op donderdag 28 april 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
als mijn ma over een jaar nog leeft valt er helemaal geen zinnig gesprek meer mee te voeren
Vind ik soms nu al van mijn moeder, en dan is ze nog niet eens dementquote:Op donderdag 28 april 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
als mijn ma over een jaar nog leeft valt er helemaal geen zinnig gesprek meer mee te voeren
Ik heb dat nooit meegemaakt , in de toekomst kijken...gelukkig niet...quote:Op donderdag 28 april 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
Herkenbaar Koen ...quote:Op donderdag 28 april 2022 23:29 schreef Koen66 het volgende:
ach je kan er toch weinig aan doen, enige dat ik voor d'r kan doen is het zo leuk mogelijk voor d'r maken de laatste levensfasequote:
ze gaat zodanig snel achteruit de laatste tijd, zie dat niet opeens stoppen ofzoquote:Op donderdag 28 april 2022 23:31 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit meegemaakt , in de toekomst kijken...gelukkig niet...
Mijn moeder stierf toen ze 53 was. Was veels te jong.quote:
Idd, zoveel mogelijk tijd mee doorbrengen waar het kanquote:Op donderdag 28 april 2022 23:31 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ach je kan er toch weinig aan doen, enige dat ik voor d'r kan doen is het zo leuk mogelijk voor d'r maken de laatste levensfase
Het stopt ook niet, ik hoop dat ze nog een leuke tijd heeft.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze gaat zodanig snel achteruit de laatste tijd, zie dat niet opeens stoppen ofzo
Pfff zeker jong. Mijn ma was 65 en pa bijna 67quote:Op donderdag 28 april 2022 23:32 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mijn moeder stierf toen ze 53 was. Was veels te jong.
Veel sterkte daarmee Koen.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:32 schreef Koen66 het volgende:
[..]
ze gaat zodanig snel achteruit de laatste tijd, zie dat niet opeens stoppen ofzo
vooral jammer dat ze 50km verderop woont, ff een uurtje een bakkie doen doe je dan minder snelquote:Op donderdag 28 april 2022 23:32 schreef PLY het volgende:
[..]
Idd, zoveel mogelijk tijd mee doorbrengen waar het kan
Yep, hoe ouder jezelf word des te meer om je heen overlijden.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:34 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja hier in 40+ loop je daar tegen aan ..
Maar je doet wat je kan en dat doe je goedquote:Op donderdag 28 april 2022 23:34 schreef Koen66 het volgende:
[..]
vooral jammer dat ze 50km verderop woont, ff een uurtje een bakkie doen doe je dan minder snel
Het zijn ook vaak gewoon blessures, een mens hersteld gewoon heel slecht van een of ander aandoening. Dat is wat ik zie bij het ouder worden. Boven de 40 gaan skieen ofzo, kan zo fout gaan zodat je nooit meer hersteld.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:36 schreef PLY het volgende:
[..]
Yep, hoe ouder jezelf word des te meer om je heen overlijden.
Ja dan is dichtbij wel makkelijker ... Heeft mn zus toen ook ooit geregeld voor mn moeder ...quote:Op donderdag 28 april 2022 23:35 schreef Koen66 het volgende:
ze woont nu nog in een bejaardenoord waar ze veel zelf kan doen. ALs dat echt niet meer gaat ben ik aan het kijken of ik d'r naar een dementiekliniek hier in Zoetermeer kan krijgen ipv in Dordrecht
Slaap lekker.quote:
Je bent niet wijs,je botten zijn niet meer zoals toen je 20 was een nog bogen, nu breken ze.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Koen66 het volgende:
benieuwd of het 40+ idee nog wat gaat worden om met 40+ dit jaar te gaan parachutespringen
quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Koen66 het volgende:
benieuwd of het 40+ idee nog wat gaat worden om met 40+ dit jaar te gaan parachutespringen
Ik ga echt niet springenquote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Je moet ook beetje geluk hebben in het leven, laatst dat ik op de ski stond was ik 60 drie jaar terug.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:38 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Het zijn ook vaak gewoon blessures, een mens hersteld gewoon heel slecht van een of ander aandoening. Dat is wat ik zie bij het ouder worden. Boven de 40 gaan skieen ofzo, kan zo fout gaan zodat je nooit meer hersteld.
Ik weet er alles van.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef christmastsunami het volgende:
[..]
Je bent niet wijs,je botten zijn niet meer zoals toen je 20 was een nog bogen, nu breken ze.
als we gaan ga ik springenquote:
Op Texel?quote:Op donderdag 28 april 2022 23:41 schreef Koen66 het volgende:
[..]
als we gaan ga ik springen
heb al zo weinig gedaan van enig bucketlist
Ja maar, dan is het toch ook niet meer leuk. Je kan nou niet meer ens ff lekker hard op je bek gaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:40 schreef PLY het volgende:
[..]
Je moet ook beetje geluk hebben in het leven, laatst dat ik op de ski stond was ik 60 drie jaar terug.
Slaap lekker!quote:
Ja tuurlijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Koen66 het volgende:
Ik was echt verbaasd toen ik 3 jaar geleden struikelde en in het ziekenhuis hoorde dat ik mijn arm en been gebroken had. Vroeger lazerde ik uit bomen en had niets.quote:
*klopt afquote:Op donderdag 28 april 2022 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was echt verbaasd toen ik 3 jaar geleden struikelde en in het ziekenhuis hoorde dat ik mijn arm en been gebroken had. Vroeger lazerde ik uit bomen en had niets.
Ja hier hetzelfde 2 jaar geleden ... elleboog en hand ..quote:Op donderdag 28 april 2022 23:45 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was echt verbaasd toen ik 3 jaar geleden struikelde en in het ziekenhuis hoorde dat ik mijn arm en been gebroken had. Vroeger lazerde ik uit bomen en had niets.
Jij hebt geen parachute nodig, jij zweeft naar beneden.quote:
Straks op marktplaats:quote:Op donderdag 28 april 2022 23:39 schreef Koen66 het volgende:
quote:Te koop: Parachute,
1 maal gebruikt,
nog nooit geopend.
Geld gaat naar de nabestaanden.quote:
Heb dan geen vleugels bij me he.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:46 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij hebt geen parachute nodig, jij zweeft naar beneden.
Blikje Red Bull of Always maandverband meenemenquote:Op donderdag 28 april 2022 23:49 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Heb dan geen vleugels bij me he.
Houwen zo Koen.... Ik heb nog steeds het beeld voor me toen ik over natte treinrails op mn fiets onderuit schoot en ik met veel geluk net niet door een achteropkomende vrachtwagen ben overreden ... Opgekrabbeld en doorgefietst tot ik bij Soury's kantoor kwam en me toch minder voelde en daar binnen gegaan .... vandaar dus naar ziekenhuis gebracht ... 3 gebroken ribben... nog steeds last vanquote:
Dat is net zoiets als een aantal politiepistolen die in de civiele markt gezet werden.quote:
Goeie tip. Hang ze wel aan mn chute dan.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:50 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Blikje Red Bull of Always maandverband meenemen
Same Same,quote:Op donderdag 28 april 2022 23:51 schreef Sodeknetters het volgende:
[..]
Dat is net zoiets als een aantal politiepistolen die in de civiele markt gezet werden.
“Zo goed als nieuw, nog nooit raak mee geschoten.”
* SBE mist die trut.quote:Op donderdag 28 april 2022 23:56 schreef chufi het volgende:
Maar toen kende ik Soury nog niet ... @#$ Free Soury
Slaap lekker kerelquote:
De kaars is gevaarlijker in de verkeerde handen?quote:
Ja hangt van de kaars en van de persoon afquote:Op vrijdag 29 april 2022 00:17 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De kaars is gevaarlijker in de verkeerde handen?
Klootzakken en trutten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mannen die stoer denken te doen/zijn met vuurwapens zijn sukkels, en Johan Derksen is een sukkel, alleen al omdat ie het nodig vond/grappig dacht te zijn om dat verhaal van tig jaar terug te delen op tv.
En wat vindt je van badeendje?quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:21 schreef Foshizzle79 het volgende:
Mannen die stoer denken te doen/zijn met vuurwapens zijn sukkels, en Johan Derksen is een sukkel, alleen al omdat ie het nodig vond/grappig dacht te zijn om dat verhaal van tig jaar terug te delen op tv.
Niks mis mee tochquote:Op vrijdag 29 april 2022 00:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En wat vindt je van badeendje?
Gelukkig maar.quote:
Hoezo?quote:
Echt wel.quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:36 schreef chufi het volgende:
Lekkere muziek vroeger.... maar dat mag nie meer ..
Van die Candlelight muziekquote:
Nee toch?quote:
quote:
Ik ga toch twijfelen, maar mag hoor. Zennnnquote:Op vrijdag 29 april 2022 00:28 schreef christmastsunami het volgende:
Ze zal wel ergens om beledigd zijn, miss woke 3.0
Favoriet van mijn vader, 85 jaar oud inmiddelsquote:
Is een mooi nummerquote:Op vrijdag 29 april 2022 02:01 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Favoriet van mijn vader, 85 jaar oud inmiddels
Zeker wel.quote:
Hopelijk niemand die je op de vingers komt tikken danquote:Op vrijdag 29 april 2022 06:56 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm vandaag maar onopvallend rustig aan doen qua werk
quote:Op donderdag 29 april 2021 14:38 schreef Domnivoor het volgende:
Er worden hier 40+ tegels aangeboden. Nooit van gehoord eigenlijk.
Iemand interesse?
ik werk vanuit huis dus dat scheeltquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Hopelijk niemand die je op de vingers komt tikken dan
Er is zelfs een topic voor. Maar daar reageert nooit iemand.quote:
Ik vind ze grapigquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:10 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Er is zelfs een topic voor. Maar daar reageert nooit iemand.
Waarom? Wil je loonsverhoging?quote:Op vrijdag 29 april 2022 06:56 schreef Koen66 het volgende:
hmmmm vandaag maar onopvallend rustig aan doen qua werk
O, wacht, ik las verkeerd, ik dacht te lezen opvallend m'n werk doen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ben moe, geen zin om me in te spannen
Of anders gewoon een dagje vrij nemen?quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
nee, ben moe, geen zin om me in te spannen
ik ben volgende week al semi-vrijquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:16 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Of anders gewoon een dagje vrij nemen?
Owja. Hmja, dan is het de dag uitzitten, en lekker veel koffie drinken...quote:
Ahhquote:
dit dusquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:17 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Owja. Hmja, dan is het de dag uitzitten, en lekker veel koffie drinken...
Waarom haal je de tegel weg?quote:
De quote klopte niet 100%quote:
quote:
Ja ik kon hem niet laten liggenquote:
Goedemiddag al, jij leeft in vorenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:52 schreef Deisyy het volgende:
Goedemiddag! Ik heb vannacht gedroomd dat S10 6e werd bij het ESF
Lekker GGquote:
Uit mijn therapie werkboek werken (ik loop wat achter met opdrachtjes) en wie weet éindelijk eens alle ESF inzendingen van dit jaar gaan luisterenquote:
Dat zou ik een mooie score vindenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:52 schreef Deisyy het volgende:
apart om daarover te dromenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:52 schreef Deisyy het volgende:
mooie plannenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:58 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Uit mijn therapie werkboek werken (ik loop wat achter met opdrachtjes) en wie weet éindelijk eens alle ESF inzendingen van dit jaar gaan luisteren
Goedenavondquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:52 schreef Deisyy het volgende:
O jee, en is het die persoon geluktquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vannacht ook over het ESF gedroomd trouwens. Ik zat in een of ander kasteel in het buitenland ergens, en ik was aan het chatten met iemand van Fok, en ik wilde niet kijken en die persoon ging mij overhalen om toch te gaan kijken.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:02 schreef Aoibhin het volgende:
Ik heb vannacht ook over het ESF gedroomd trouwens. Ik zat in een of ander kasteel in het buitenland ergens, en ik was aan het chatten met iemand van Fok, en ik wilde niet kijken en die persoon ging mij overhalen om toch te gaan kijken.
Dat zit er wel dik in inderdaad. Daar had ik ook al aan gedachtquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]ESF spookt echt al door je hoofd
Sta beetje in dubio dit jaar qua ESF, aangezien ik toch voor 99% zeker weet dat Oekraine gaat winnen weet ik niet of het me gaat boeien qua wedstrijd
Hey Chanelquote:
Op een Koen-loze week moet je ze wel voorbereiden jaquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:02 schreef Koen66 het volgende:
[..]
mooie plannen
hier vandaag plan: rustig werken en de organisatie voorbereiden op een Koen-loze week
morgen: geen plannen
zondag en maandag: ff nachtje hotel met mevr Koen
verder volgende week: kijken hoe het gaat, zakelijk cq vrij zijn
Haha nou kijken zou ik sowieso gaan doen hoorquote:
Mwah ik weet zo net nog niet hoor. Alleen met sympathiestemmen kun je niet winnen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:05 schreef Koen66 het volgende:
[..]ESF spookt echt al door je hoofd
Sta beetje in dubio dit jaar qua ESF, aangezien ik toch voor 99% zeker weet dat Oekraine gaat winnen weet ik niet of het me gaat boeien qua wedstrijd
Ja dat is het zeker, hebben jullie het er gisteren over gehad of zo?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:31 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Haha nou kijken zou ik sowieso gaan doen hoorMaar wel heel toevallig dat @:Deisyy net ook een ESf droom heeft gehad
Nee niet eens volgens mijquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja dat is het zeker, hebben jullie het er gisteren over gehad of zo?
Ik weet dit jaar niet eens wie er allemaal mee doen. Heb alleen een keer dat nummer van Nederland gehoord en dat kon mij niet echt pakken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:34 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee niet eens volgens mijWel vorige week
Hey Puzziepiequote:
Veel kijk plezierquote:Op vrijdag 29 april 2022 09:42 schreef christmastsunami het volgende:
Ah Ozark het tweede deel van seizoen 4 staat op netflix. Relaxed voor vanavond
quote:
Morguhquote:
denk dat je zeker in West Europa de hele flow van sympathie voor Oekraine niet moet onderschatten.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:32 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Mwah ik weet zo net nog niet hoor. Alleen met sympathiestemmen kun je niet winnen.
Het liedje vind ik wel heel leuk trouwens, maar geen winnaar.
Voor jouw tijd kan haast nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zolang geleden dat het voor mijn tijd was?
Bij de bookmakers staat Oekraïne veruit op 1.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:11 schreef Koen66 het volgende:
[..]
denk dat je zeker in West Europa de hele flow van sympathie voor Oekraine niet moet onderschatten.
Mocht Oekraïne winnen, dan ben ik wel benieuwd waar ze de boel volgend jaar gaan hosten. Oekraïne zelf kan eigenlijk dan niet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Bij de bookmakers staat Oekraïne veruit op 1.
S10 op 9.
Dat is niet zo moeilijk tochquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:27 schreef Aoibhin het volgende:
Heb net een eitje gepocheerd en de dooier is perfect![]()
Uiteraardquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
S10 op 9.
Van mij nietquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:38 schreef aloa het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
Gaat al heel lang niet meer om de muziek. Maar Oekraïne mag van mij winnen.
Ik gun het Oekranie maar ik vind het zo niet donequote:Op vrijdag 29 april 2022 10:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
S10 op 9.
eensquote:Op vrijdag 29 april 2022 10:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik gun het Oekranie maar ik vind het zo niet done
Het gaat om het zingen om de act.
Nu wordt het zo ik gun het jullie gedoe
Hey Marcbquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |