Johan stopt. Aldus Johan.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:14 schreef chufi het volgende:
[..]
Heb ik niet ... Maar kijk Feyenoord - Marseille en MUN - CHE en Vandaag Inside
Zal wel weer een nazaat van Heintje Davids blijkenquote:
Ach welnee. Die zit er morgen gewoon weer.quote:
Ik ben er bang voor maar het zou wel leuk zijn , gezeikquote:Op donderdag 28 april 2022 22:24 schreef notturna het volgende:
[..]
Ach welnee. Die zit er morgen gewoon weer.
Zit verdikke ineens twee avonden deze shit te kijken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:25 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ben er bang voor maar het zou wel leuk zijn , gezeik
Ik ook , alles gaat ook alleen nog maar daaroverquote:Op donderdag 28 april 2022 22:26 schreef notturna het volgende:
[..]
Zit verdikke ineens twee avonden deze shit te kijken.
Denk dat ik morgen niet kijk. Ik lees wel of die kwal er zit of niet, die lui zijn mijn energie niet eens waard.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:27 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik ook , alles gaat ook alleen nog maar daarover![]()
Wat een onzinnig gedoe
Ik keek nooit eigenlijk. Ik kijk sowieso weinig tv, maar dat gezeik over een kaars vind ik allemaal overtrokkenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:31 schreef notturna het volgende:
[..]
Denk dat ik morgen niet kijk. Ik lees wel of die kwal er zit of niet, die lui zijn mijn energie niet eens waard.
Heb zelf ook goede ervaringen in zusterhuizen. Weet er nog wel alles van. Kwamen geen kaarsen aan te pas kan ik je verzekeren.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:27 schreef chufi het volgende:
Ik herinner me ook vaag eens een keer een avond dat we na het stappen eindigden in een Zusterhuis .... maar wat daar toen verder gebeurd is weet ik echt niet meer ... en met wie ik was weet ik ook niet meer.. wel dat het niet in Groningen was en dat we met een auto zijn gegaan ...
Als je een stoer verhaal wil ophangen, moet je er wel ff beter over nadenken. Hij heeft gewoon dom het populairste jongetje willen uithangen. Tja dat bijt hem nogal in zijn reet.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek nooit eigenlijk. Ik kijk sowieso weinig tv, maar dat gezeik over een kaars vind ik allemaal overtrokken
Ja echt .... sws iedereen dronken en geile dronken vrouwen die zichzelf ontkleden en daarna de boel onderkotsen mag wel ... Een punt maken door dan op te stappen en een kaars tussen de benen te zetten is juist het beste wat ze konden doen ...quote:Op donderdag 28 april 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik keek nooit eigenlijk. Ik kijk sowieso weinig tv, maar dat gezeik over een kaars vind ik allemaal overtrokken
ik heb eigenlijk nooit naar Derksen en co gekeken, vond het altijd maar een rare egocentrische kwast.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:32 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ja dat is zo , maar dat geneuzel eromheen vind ik nog erger. Half zuur NL over de zeik om niksquote:Op donderdag 28 april 2022 22:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Als je een stoer verhaal wil ophangen, moet je er wel ff beter over nadenken. Hij heeft gewoon dom het populairste jongetje willen uithangen. Tja dat bijt hem nogal in zijn reet.
Dit dus. Echt hoor , geen woorden voorquote:Op donderdag 28 april 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .... sws iedereen dronken en geile dronken vrouwen die zichzelf ontkleden en daarna de boel onderkotsen mag wel ... Een punt maken door dan op te stappen en een kaars tussen de benen te zetten is juist het beste wat ze konden doen ...
Precies dat jaquote:Op donderdag 28 april 2022 22:35 schreef notturna het volgende:
[..]
Als je een stoer verhaal wil ophangen, moet je er wel ff beter over nadenken. Hij heeft gewoon dom het populairste jongetje willen uithangen. Tja dat bijt hem nogal in zijn reet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |