Ja zo kun je het ook uitleggen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Feyenoord doet itt PSV wel wat ze horen te doen
Kaars erin gestopt.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef TLC het volgende:
De nummer 2 van Frankrijk wordt anaal verkracht
Op naar Tirana !
Ik ik raak een beetje in de war van deze wedstrijdquote:
Marseille heeft de buitenspelval totaal niet op ordequote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
Leo Oldenlul vindt alles van Feyenoord buitenspel.
Jij zet jezelf hiermee buitenspelen en noem je vanaf nu Leoquote:Op donderdag 28 april 2022 21:23 schreef De_Kraam het volgende:
Leo Oldenlul vindt alles van Feyenoord buitenspel.
Stottergenotquote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Ik ik raak een beetje in de war van deze wedstrijd
Zoals de reclameborden beamen; Heineken 0.0quote:
waterquote:
Waterquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."You can call me Susan if it makes you happy"
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef TLC het volgende:
Kan Feyenoord straks Roma slopenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
Boeie, Lijsester en Roma ben je kansloos tegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet mijn probleemSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Neequote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Dat is toch wel aardig thuiskomen. 2-0
Verdiend neem ik aan?
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verdiend neem ik aan?
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verdiend neem ik aan?
En Rome...quote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan Feyenoord straks Roma slopen
Trevifonteingenotquote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Kan Feyenoord straks Roma slopen
Die indruk had ik ook bij deze wedstrijd, valt vooralsnog mee.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Boeie, Lijsester en Roma ben je kansloos tegen.
Zo goed is Leicester niet. PSV heeft dom van xe verlorenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef T3hTommay het volgende:
[..]
Boeie, Lijsester en Roma ben je kansloos tegen.
Ik zeg het niet snel over Feyenoord, maar heer & meester & dominantquote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verdiend neem ik aan?
xe?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef Gunner het volgende:
[..]
Zo goed is Leicester niet. PSV heeft dom van xe verloren
Ja maar Marseille heeft ook al 2 grote kansen gehad.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Verdiend neem ik aan?
Die Ofir makkelijk had.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:28 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ja maar Marseille heeft ook al 2 grote kansen gehad.
Moet ik hier een 'grap' over Johan Derksen maken?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef Coco het volgende:
Dat OM is ook niks bijzonders he?
Kom er maar in @:mexicanobakker
Die krijgen Derksen niet te pakken nee.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef Coco het volgende:
Dat OM is ook niks bijzonders he?
Kom er maar in @:mexicanobakker
Gaat vast als een kaars uitquote:Op donderdag 28 april 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Moet ik hier een 'grap' over Johan Derksen maken?
Ja zo werkt het dus nietquote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef GGMM het volgende:
Als Feyenoord goede aanvallers had gehad stond het nu 5-0
Nee ik heb liever dat je weggaatquote:Op donderdag 28 april 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2-0 is al boven verwachting.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:24 schreef PicoMMP het volgende:
Als je nu 3-0 en 4-0 maakt ga je wel erg lekker de rust in
Al besproken.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:28 schreef R-woud93 het volgende:
[..]
Die krijgen Derksen niet te pakken nee.
Wat vind jij dat über Kamper Buttner naar huis terugkeert bij De Graafschap?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:27 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Die indruk had ik ook bij deze wedstrijd, valt vooralsnog mee.
Nee over Openbaar Ministerie net zoals die treingast.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
2-1quote:Op donderdag 28 april 2022 21:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Oh
Fijn dat jij er bent om hier en daar een beetje duiding te geven
Ik liet mij gaan sorry.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:30 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kan je gewoon normaal goal zeggen?
En niet zo dom doen
Nou nou nou nou nouquote:Op donderdag 28 april 2022 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geef die kutJood nooit meer geen compliment
Nooit meer geenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geef die kutJood nooit meer geen compliment
Gewoon een keepersfoutquote:Op donderdag 28 april 2022 21:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
Was gewoon een slim schot, die had Bijlow ook niet gehad
Als ik moet kiezen ga ik voor de actrice van wonderwoman nog zonder de film te hebben gezien.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:31 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Het is wel mijn lievelingsJood.
Oblak had hem gehad.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:31 schreef raptorix het volgende:
Zo een schot pakt geen enkele keeper, zo hard met zo een effect naar buiten doe je niets aan.
Dat doorhalen na koningsdag hakt er wel in ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:32 schreef Mansjester het volgende:
Er hangt totaal geen sfeer in de Kuip he,het is doodstil
Ben je vandaag met een tong80 impressie bezig omtrent Feyenoord?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:32 schreef Mansjester het volgende:
Er hangt totaal geen sfeer in de Kuip he,het is doodstil
Snuifje hier en daar en gaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:32 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Dat doorhalen na koningsdag hakt er wel in ja.
Of de keeper van Veendam.quote:
Mn eerdere post was troll.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:33 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ben je vandaag met een tong80 impressie bezig omtrent Feyenoord?
Bij dit soort onzinnige flauwe oneliners vind ik het wel te gedogen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:34 schreef GGMM het volgende:
Oh sorry dat mag ik niet meer zeggen van @:maxi-mus omdat je wellicht meer inzicht geeft in een discussie (lol)
Snuiven en spullen slopenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef Wotte het volgende:
Ik ben vandaag voor het eerst diehard Feyenoorder. Iemand nog tips?
Zitten ook veel fanatieke Marseille fans en die hoor je ook niet dus wellicht is het geluid gewoon vaag gedempt.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:34 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Mn eerdere post was troll.
Maar dit is toch serieus zo. Normaal hangt er wel een prima sfeer,maar dit is echt drama
Sos nakken. Neem ruim.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef Wotte het volgende:
Anti Depressiva en preventieve hart medicatiequote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef Wotte het volgende:
Gooi met opblaasbananenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef Wotte het volgende:
Probeer de bril niet vol te schijtenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef Wotte het volgende:
Om een strafschop schreeuwen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef Wotte het volgende:
Kies de slechtste speler uit en noem hem een cultheld.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:35 schreef Wotte het volgende:
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef BB-King het volgende:
Hij trok zijn been nog in.
Een waarschuwing was genoeg geweest.
Deze heb je dik en dwars verdiendquote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef Littlerabbit het volgende:
Bedankt @:ggmm ik krijg echt veelte weinig likes over het algemeen.
Maar die zijn objectief.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:39 schreef RvLaak het volgende:
[..]zelfs bij Rijnmond vonden ze het geel...
't Is geen ADO.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:40 schreef Wotte het volgende:
Goede tips! Ik had 'KANKAH SCHEIDS' al aan mijn woordenschat toegevoegd.
Kramer.gifquote:Op donderdag 28 april 2022 21:37 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Kies de slechtste speler uit en noem hem een cultheld.
Wat sneuquote:Op donderdag 28 april 2022 21:40 schreef Wotte het volgende:
Als Feyenoorder breng je het met meer woorden en benoem je hoe ze je altijd benadelen.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:40 schreef Wotte het volgende:
Drommels is wel intens slecht op dit soort ballen.quote:
Ik twijfelde al. Maarja wat weet ik he als provinciale boerenlul nou over de randstedelijk taalgebruikquote:
Marseille zo te zien al de hele wedstrijdquote:Op donderdag 28 april 2022 21:41 schreef RipCity het volgende:
Typisch Nederlands
En nu is Feyenoord moe
Feyenoord heeft nog de grootste kansen, maar als dessers je beste spits is heb je een probleemquote:
Ja.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Gaan we nu ineens om Feyenoord lachen?
Kloptquote:Op donderdag 28 april 2022 21:42 schreef JR-Style-93 het volgende:
Feyenoord gaat dit vanavond nog verliezen.
Nee, dit is een warm badquote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Ineens?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Clubs die een 2-0 voorsprong weggeven in de halve finale van een Europees toernooi neem ik niet serieus.quote:
Gun ze het beste maar het doet mij ook niks.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:43 schreef Slobeend het volgende:
Een duizend-uren kaarsquote:
Hoe weet je dan dat het daarvoor niet ook al zo wasquote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
De voorzetten zijn wel vrij dramatisch sinds 25e minuut (toen keek ik pas)
Newsflash: Toen je niet keek ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Sinds jij kijkt gaat het bergafwaarts met Feyenoordquote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Moeten ze wel anders spelen. Wat een kansen voor feyenoordquote:Op donderdag 28 april 2022 21:46 schreef -XOR- het volgende:
In Marseille wordt het 4-0 dus Feijenoord kan maar beter een beetje marge inbouwen.
Daar doe ik dan ook geen uitspraken over.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:46 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hoe weet je dan dat het daarvoor niet ook al zo was
Trauner en Senesi zijn eigenlijk te langzaam voor dit niveau.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef bbuddybb het volgende:
Ik moet zeggen dat we voetballend niet onderdoen voor ze.
Maar zodra ze een beetje aanzetten, merk je toch wel dat ze qua fysiek veel sterker zijn.
Voetballend? Dit lijkt meer op jeux de boules.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef bbuddybb het volgende:
Ik moet zeggen dat we voetballend niet onder doen voor ze.
Maar zodra ze een beetje aanzetten, merk je toch wel dat ze qua fysiek veel sterker zijn.
Nee dat was daarvoor ook al. Laatste pass/voorzetten willen niet lukkenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef Frozen-assassin het volgende:
Beide defensies hebben geen snelheidquote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Trauner en Senesi zijn eigenlijk te langzaam voor dit niveau.
Speelden ze de eerste helft toch ook?quote:
True.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Valt best mee al was de laatste film echt heel slecht.quote:
Maar Conference League is al het 3rde niveau.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Onzin. Met een goede keeper en een iets betere voorhoede had het 3-0 gestaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef Wotte het volgende:
Nergens om 2-2 is toch meer dan prima. Marseille heeft ook gewoon een begroting van rond 150 miljoen euro.
Als het Feyenoord - City was wel ja maar hier had je toch wel een betere ruststand kunnen en willen hebbenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:50 schreef Wotte het volgende:
Nergens om 2-2 is toch meer dan prima. Marseille heeft ook gewoon een begroting van rond 150 miljoen euro.
Ja of die twee spitsen zijn te snel.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:47 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Lopen qua namen toch best aardige spelers rond bij Marseille? Begroting van feyenoord is pakweg 3 keer kleiner dan Marseille normaal gesproken win je dit niet. Oftewel ze doen het bovenverwachting in mijn optiek.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Als het Feyenoord - City was wel ja maar hier had je toch wel een betere ruststand kunnen en willen hebben
De allereerste Star Wars film is al rampzalig slecht.quote:Op donderdag 28 april 2022 21:51 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Valt best mee al was de laatste film echt heel slecht.
Ik heb laatst een dronken marathon gehouden.
@klaasweetallesquote:Op donderdag 28 april 2022 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke debiel gaat er Joker kijken op Veronica met 400x reclame tussendoor?
heb je nou nog steeds die slet als avatarquote:Op donderdag 28 april 2022 21:58 schreef JR-Style-93 het volgende:
Welke debiel gaat er Joker kijken op Veronica met 400x reclame tussendoor?
Als je met 2-0 voor staat en daarna nog 3 goede kansen krijgt kan je toch niet tevreden zijn met 2-2?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:56 schreef Wotte het volgende:
[..]
Lopen qua namen toch best aardige spelers rond bij Marseille? Begroting van feyenoord is pakweg 3 keer kleiner dan Marseille normaal gesproken win je dit niet. Oftewel ze doen het bovenverwachting in mijn optiek.
Heb jij je moeder nog steeds als ui?quote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb je nou nog steeds die slet als avatar
Cultureel erfgoed.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
heb je nou nog steeds die slet als avatar
houw jij nou maar je achterlijke tyfes bek nou is dicht achterlijke kut tokkiequote:Op donderdag 28 april 2022 22:00 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Heb jij je moeder nog steeds als ui?
Sow, dit kan je niet maken.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
houw jij nou maar je achterlijke tyfes bek nou is dicht achterlijke kut tokkie
Mond dicht chefquote:Op donderdag 28 april 2022 21:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Dit soort smilies gebruik je maar op twitter.
dit is het begin van jouw eindequote:
nou nou nouquote:Op donderdag 28 april 2022 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Moet jij wetenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:03 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
dit is het begin van jouw einde
Iemand ‘kut tokkie’ noemen en zo typenquote:Op donderdag 28 april 2022 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Klaas heeft op harvard gezeten.quote:Op donderdag 28 april 2022 22:04 schreef 7Eleven het volgende:
[..]
Iemand ‘kut tokkie’ noemen en zo typen
nou nou nou nou nou nou nou nou.nou nou nou nou nou nou nou nou.nou nou nou nou nou nou nou nou.quote:
jeetjequote:Op donderdag 28 april 2022 22:02 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
En 3 tia’s sindsdienquote:Op donderdag 28 april 2022 22:05 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Klaas heeft op harvard gezeten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |