Tomaten gevangen met kruisnettenquote:Op donderdag 28 april 2022 20:56 schreef liesje1979 het volgende:
Tomatentapenade van de AH zit ook vis in. Staat er dan ook zo raar bij, dat het gevangen is met kruisnetten ofzo.
Weet je zeker dat je wel geleefd hebt?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik ga even iets bekennen:
1. Ik heb die rookworst nog nooit op
2. Ik heb nog nooit bij de febo gegeten
3. Laat staat iets uit de muur gehaald
Moet lukken, maar is niet heel effectief denk ikquote:Op donderdag 28 april 2022 20:56 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik las echt voor 2 seconden kruisraketten.
Raar wijfquote:Op donderdag 28 april 2022 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Febo ben ik geloof ik ook nooit geweest, KFC ook niet. Uit de muur gehaald wel, in Breda had je zo'n vreetmuur in de Houtmarktpassage waar ze lekker kroketten 2 voor een euro haddenquote:Op donderdag 28 april 2022 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ik zat op school met een meisje dat nog nooit ijs had gegetenquote:Op donderdag 28 april 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toen ik naar huis reed van werk, zat ik nog iets te bedenken wat ik nog nooit op heb en dat was ook wel een beetje vreemd. Weet alleen niet meer wat het was.
1. Check, ook nog nooit gehadquote:Op donderdag 28 april 2022 20:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:58 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik zat op school met een meisje dat nog nooit ijs had gegeten
Denk dat ik daar ook wel een hele lijst van kan opstellen ...quote:Op donderdag 28 april 2022 20:57 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Toen ik naar huis reed van werk, zat ik nog iets te bedenken wat ik nog nooit op heb en dat was ook wel een beetje vreemd. Weet alleen niet meer wat het was.
De Ratelband Haphoek.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:58 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Febo ben ik geloof ik ook nooit geweest, KFC ook niet. Uit de muur gehaald wel, in Breda had je zo'n vreetmuur in de Houtmarktpassage waar ze lekker kroketten 2 voor een euro hadden
Pas maar op voor je enkels:quote:Op donderdag 28 april 2022 20:56 schreef Budapestenaar het volgende:
Kun je misschien niet bij de deurtjes van een automatiek?
/uitstraling
Je bent niet goed bij je paaseiquote:Op donderdag 28 april 2022 19:46 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zolang je de carpaccio maar niet in de magnetron doet.
1. eet geen mayoquote:Op donderdag 28 april 2022 20:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat ik daar ook wel een hele lijst van kan opstellen ...
Aaaah wat schattigquote:Op donderdag 28 april 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pas maar op voor je enkels:
[ afbeelding ]
#US # Culinaire #Uitspattingenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:59 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Pas maar op voor je enkels:
[ afbeelding ]
Hahaquote:Op donderdag 28 april 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Hadden we in Dordt ook. Staan nu Chinezen in en de K was een poos verdwenen.
Dacht dat die mensen Haphoe heetten
Ik ook niet.quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Cafetaria “het centrum”quote:Op donderdag 28 april 2022 21:00 schreef Budapestenaar het volgende:
Ja dat heb ik dus wel eens op, anders had ik niet geweten dat het niet te hachelen wasquote:Op donderdag 28 april 2022 21:00 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
1. eet geen mayo
Hele lijst af.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Blood runs through your veins, that's where our similarity ends.
In the end all you can hope for. Is the love you felt to equal the pain you've gone through.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |