Freaksquote:
Ik ga even kotsen, brbquote:Op donderdag 28 april 2022 19:35 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Chili con carne is verrekesvoeier.
Lijkt ook op..quote:
quote:
Wat is Comfort Carpaccio?quote:
Als je je beroerd voeltquote:Op donderdag 28 april 2022 19:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Wat is Comfort Carpaccio?
Extra comfortabel vlees?
Zolang je de carpaccio maar niet in de magnetron doet.quote:
LIF.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:05 schreef Paprika32 het volgende:
Hey, welk subforum is voor gezondheidsvraagstukken?
Je bent hier aan het juiste adresquote:Op donderdag 28 april 2022 20:05 schreef Paprika32 het volgende:
Hey, welk subforum is voor gezondheidsvraagstukken?
Heb je wel genoeg voor een heel weeshuis gegeten of gewoon een beschaafde portie?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zucht.. net gegeten en ik heb nog honger
Dat eerste natuurlijkquote:Op donderdag 28 april 2022 20:10 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je wel genoeg voor een heel weeshuis gegeten of gewoon een beschaafde portie?
Lekker toetje ...quote:Op donderdag 28 april 2022 20:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Ik ga wel even een bordje havermout maken.. dat vult tenminste
Ja, kan ook Griekse yoghurt met honing en banaanquote:
Wat heb je gegeten?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:08 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Zucht.. net gegeten en ik heb nog honger
Gegrilde courgette en procereurlapjes met knoflookquote:
Heb je ook enig idee of 10 glazen sterke drank permanente hersenschade kunnen veroorzaken? Ik ben 22quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 19:48 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Is dit met een extra zachte stoel ofzo?
Die vraag moet je in LIF stellen en niet hier.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:13 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Heb je ook enig idee of 10 glazen sterke drank permanente hersenschade kunnen veroorzaken? Ik ben 22
Klinkt wel lekkerquote:Op donderdag 28 april 2022 20:13 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gegrilde courgette en procereurlapjes met knoflook
Maar wat denk je? Het zal wel mee moeten vallen, toch?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:14 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die vraag moet je in LIF stellen en niet hier.
Nee, onherstelbare schade.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:14 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Maar wat denk je? Het zal wel mee moeten vallen, toch?
Ja, was wel lekker, misschien daarom hongerquote:
Maar kan je nog een handstand en daarna de Arabier?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:15 schreef Paprika32 het volgende:
Ik kan op dit moment nog steeds helder denken, ik kan zelfs nog rennen
Dat klinkt wel beter dan havermoutquote:Op donderdag 28 april 2022 20:12 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, kan ook Griekse yoghurt met honing en banaan
Het liefst eet ik een bak zelfgemaakte tiramisu op, maar dat is niet zo gezondquote:
Hmm, paar stronkjes broccoli dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was wel lekker, misschien daarom honger
Heel hard roepen en dan jezelf opblazenquote:
Maar het is ook zonde om die te laten wegkwijnen ...quote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het liefst eet ik een bak zelfgemaakte tiramisu op, maar dat is niet zo gezond
ja met gehaktquote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, paar stronkjes broccoli dan?
Daar heb ik al soep van gemaaktquote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, paar stronkjes broccoli dan?
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel hard roepen en dan jezelf opblazen
Ik kan ze beiden sowieso niet. Een handstand kan ik alleen als iemand me vasthoudt, maar ik heb nog bijna genoeg evenwicht over om een handstand te kunnen doen. Dus misschien heb ik langer over die rum gedaan dan ik zelf dacht.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar kan je nog een handstand en daarna de Arabier?
Mag dat tegenwoordig nog wel, een oefening vernoemen naar een ras?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is gewoon een gymoefening.
Nee, dat is gewoon op je handen staan en je benen omhoog doen. Iets in die richtingquote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel hard roepen en dan jezelf opblazen
Paardenrasquote:Op donderdag 28 april 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig nog wel, een oefening vernoemen naar een ras?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |