Ja, zoiets verandert toch wel gelijk het beeld dat je van iemand had.quote:Op zondag 1 mei 2022 20:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zoiets zou je verwachten bij Van der Meijde of Drenthe.
Waarom zouden die een schilderij van De Ligt ophangen ?quote:Op zondag 1 mei 2022 20:43 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Zoiets zou je verwachten bij Van der Meijde of Drenthe.
quote:Op zondag 1 mei 2022 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
Die snor van G-J Verbeek kan trouwens echt niet.
Hij is zo fout dat het wel weer kan.quote:Op zondag 1 mei 2022 19:47 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Jij kent De Bever zeker alleen als zanger?
Die snor van G-J Verbeek kan trouwens echt niet.
Ergens is het ook wel komischquote:Op zondag 1 mei 2022 20:48 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ja, zoiets verandert toch wel gelijk het beeld dat je van iemand had.
Dat zal toch wel?quote:Op zondag 1 mei 2022 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Zou het als satire bedoeld zijn?
Het imago van de de snor wordt verneukt door figuren als Bram Krikke.quote:Op maandag 2 mei 2022 01:49 schreef Kriegel het volgende:
Zo erg is die snor toch niet? Is gewoon een snor. Staat 'm nu beter dan Gertjan Batsbak op die foto.
quote:Op zondag 1 mei 2022 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
het enige wat ik kan bedenken is dat zij het geschilderd heeft en hij het dus op moest hangenquote:Op zondag 1 mei 2022 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zou even een account aanmaken, je mist een hoop.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:22 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
[ twitter ]
[ twitter ]
https://www.instagram.com/annekeemolenaar/
Ik heb geen instagram dus kan slechts een handvol foto's zien voor dat ik inlogscherm krijg.
Untersturmführer De Ligt heeft het getroffen met zo'n blond arisch meisje.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zou even een account aanmaken, je mist een hoop.
[ link | afbeelding ]
Waarom zou ik als één of andere creep Instagram aanmaken voor af en toe een kontfotoquote:Op maandag 2 mei 2022 17:27 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Ik zou even een account aanmaken, je mist een hoop.
[ link | afbeelding ]
Nee, zijn vriendin is tevens een enorme wappie dus die zal het wel bedenken.quote:Op zondag 1 mei 2022 23:28 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Of misschien is Grindr wat voor jou.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Waarom zou ik als één of andere creep Instagram aanmaken voor af en toe een kontfoto
net zo blond en dom als Doutzen dusquote:Op maandag 2 mei 2022 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, zijn vriendin is tevens een enorme wappie dus die zal het wel bedenken.
Knappe meid. Ziet er beter uit dan 99% van die voetbalvrouwen.quote:Op maandag 2 mei 2022 17:34 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nee, zijn vriendin is tevens een enorme wappie dus die zal het wel bedenken.
Die was wel hilarischquote:Op maandag 2 mei 2022 17:28 schreef Littlerabbit het volgende:
Manchester United: Schweinsteiger may sue over Nazi dolls
Waar was ie precies kwaad over, dat ie een nazipop had, of omdat hij slechts degene was die stokbrood moest halen en het chemisch toilet legen?quote:Op maandag 2 mei 2022 20:55 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Die was wel hilarisch![]()
[ afbeelding ]
"Bastian"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |