Ben denk verkouden, heb afgelopen uur een klein loopneusiequote:Op vrijdag 29 april 2022 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn pizza’s zijn er over 46 minuten
Kutzooi @:fetx @:erasmus @:neef_wuppie
Ootje is weer eens katjelam.quote:Op vrijdag 29 april 2022 01:04 schreef MC-M het volgende:
Het NWS topic over Derksen is best vermakelijk. Lekker om 01:00 elkaar in de haren vliegen.
Lekker op je rug slapen. Punthoofd?quote:Op vrijdag 29 april 2022 00:27 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Mijn pizza’s zijn er over 46 minuten
Kutzooi @:fetx @:erasmus @:neef_wuppie
quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen![]()
Woordle 314 4/6
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
De woordle 6 is bij mij vandaag kapot. Het goede woord gaf bij mij 'onbekend woord' aan.
Woordle6 110 X/6
⬛⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛🟨🟨⬛🟨
⬛🟨🟨🟩⬛🟨
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
Daar gaat mijn reeks door een bug
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:07 schreef Scrummie het volgende:
[..]Die krijgen van mij wat te heurenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:06 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]Wat is een hiatus nou weer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
@KingRoland weet jij dit?
[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 29-04-2022 08:09:18 ]
Achterlijk varkenquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:09 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Wat is een hiatus nou weer?
@:kingroland weet jij dit?
@Wereldgozer voelt zich superieur met z’n moeilijke woorden en moeilijk vreten. Vanavond gaat ie weer oregano bakken, ofzo.quote:
@MC-M gaat zeker weer met "Meubel" aankomenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:33 schreef Scrummie het volgende:
Goedemorgen![]()
Woordle 314 4/6
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
De woordle 6 is bij mij vandaag kapot. Het goede woord gaf bij mij 'onbekend woord' aan.
Woordle6 110 X/6
⬛⬛🟩⬛⬛⬛
⬛⬛🟨⬛⬛🟨
🟨⬛🟨🟨⬛🟨
⬛🟨🟨🟩⬛🟨
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
⬛🟨⬛🟨⬛⬛
Daar gaat mijn reeks door een bug
Gelachen.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:29 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
@:Wereldgozer voelt zich superieur met z’n moeilijke woorden en moeilijk vreten. Vanavond gaat ie weer oregano bakken, ofzo.
Dit is echt heel slecht.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:56 schreef MC-M het volgende:
Woordle 314 5/6
🟩⬛⬛🟨⬛
🟩⬛🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟨⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 110 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟩🟨⬛⬛
⬛⬛🟨⬛🟨🟩
⬛⬛🟩🟩🟩🟩
🟩🟩⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩⬛⬛
Wtf. Dat ding is echt stuk.
Ik ben woedend.
Heb van die antikaterpillen van Gorilla’s genomen. Zo goed als krasvrij wakker.quote:Op vrijdag 29 april 2022 06:22 schreef Neef_Wuppie het volgende:
[..]
Lekker op je rug slapen. Punthoofd?
quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:30 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Heb van die antikaterpillen van Gorilla’s genomen. Zo goed als krasvrij wakker.
Twitter is witheet.quote:Op vrijdag 29 april 2022 09:33 schreef GGMM het volgende:
Woordle 314 5/6
🟩⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛🟩🟨⬛⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 110 X/6
⬛🟨🟨🟨⬛⬛
🟨⬛🟨⬛🟩⬛
🟩🟩🟨⬛⬛🟩
⬛⬛🟩🟩⬛⬛
⬛🟨⬛⬛⬛⬛