Bedankt we zullen het noteren en meenemenquote:Op donderdag 28 april 2022 14:04 schreef RipCity het volgende:
Jongens even de mening van Roxanne Hazes hoor:
[ link | afbeelding ]
Vooral benieuwd naar wat Roxane Knetemann ervan zegt.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:04 schreef RipCity het volgende:
Jongens even de mening van Roxanne Hazes hoor:
Maar ze hebben het o zo druk daar...quote:Op donderdag 28 april 2022 14:27 schreef Specularium het volgende:
Dat OM moet toch iets beters te doen hebben dan verhalen van 50 jaar oud gaan natrekken.
Waarbij de enige getuige zegt dat hij een duizendurenkaars rechtop tussen de benen van een dame heeft gelegd waarbij dus niks strafbaars is gebeurd.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:27 schreef Specularium het volgende:
Dat OM moet toch iets beters te doen hebben dan verhalen van 50 jaar oud gaan natrekken.
Het eerste verhaal ging die kaars er anders duidelijk wél inquote:Op donderdag 28 april 2022 14:37 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Waarbij de enige getuige zegt dat hij een duizendurenkaars rechtop tussen de benen van een dame heeft gelegd ...
Dat bevestigde ze ook zelf.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:43 schreef Noorse_Kabeltrui het volgende:
De socials geven ook nog steeds aan dat Angela aanschuift. Wordt een top/flopshow dus.
Zijn zoon en zwager zijn voorlopig de grootste debielenquote:Op donderdag 28 april 2022 14:23 schreef klaasweetalles het volgende:...
John de mol heeft alleen debielen in dienst
En ze zouden zogenaamd alles mogen zeggen.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Maar hij biedt toch nooit zijn excuses aan? Johan buigt weer voor de centjes. (lol)
[ twitter ]
Mwa, eerst maar eens afwachten wat er gezegd gaat worden. Ik verwacht geen excuses voor wat er 50 jaar geleden al dan niet is gebeurd. Hooguit voor zijn ondoordachte uitspraken en hoe daar lacherig mee om werd gegaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
Maar hij biedt toch nooit zijn excuses aan? Johan buigt weer voor de centjes. (lol)
[ twitter ]
Zo is dat. Krijgt nog wel een vervelend staartje denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:23 schreef klaasweetalles het volgende:
Genieten dit
Hopelijk halen ze programma van de buis
John de mol heeft alleen debielen in dienst
Het krijgt vooral veel kijkers en tweets. Verder zal het, vermoed ik, allemaal wel meevallen.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Zo is dat. Krijgt nog wel een vervelend staartje denk ik.
2 weken en dan lullen alleen Marjan Olfers en Arie Boomsma er nog over .....quote:Op donderdag 28 april 2022 14:56 schreef NY_Giant het volgende:
[..]
Het krijgt vooral veel kijkers en tweets. Verder zal het, vermoed ik, allemaal wel meevallen.
en die hamster vh ADquote:Op donderdag 28 april 2022 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
2 weken en dan lullen alleen Marjan Olfers en Arie Boomsma er nog over .....
Inderdaad, De Mol zou wel gek zijn om dit programma de nek om te draaien. Zeker als je de kijkcijfers vergelijkt met die van andere talkshows. Natuurlijk zien de kijkers van het eerste uur dat het programma veel slechter is dan hoe het in de eerste jaren was. Maar qua kijkcijfers en advertentieinkomsten presteert het zo goed dat ze het nog wel een flinke tijd uit kunnen zingen.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:59 schreef Jian het volgende:
[..]
2 weken en dan lullen alleen Marjan Olfers en Arie Boomsma er nog over .....
iddquote:Op donderdag 28 april 2022 15:06 schreef klaasweetalles het volgende:
Heel dat Talpa moet kapoet gemaakt worden
Wat een walgelijke zender
Hopelijk gaan er wat bedrijven stoppen met reclame
Natuurlijk is het voor de bühne, net als dat hele 'onderzoek' van het OM.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:07 schreef freaky40 het volgende:
Excuses worden aangeboden, maar waarom en waarvoor eigenlijk? Het viel toch allemaal mee en nog meer van dat bagatelliserende gezwets? Voor de bühne geneuzel dus.
Nieuw kijkcijferrecord voor Vandaag Inside dus vanavond.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:41 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Hoeveel hadden we er gisteren?quote:Op donderdag 28 april 2022 15:12 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Nieuw kijkcijferrecord voor Vandaag Inside dus vanavond.
Ja die zit daar echt niet meer voor z'n plezierquote:Op donderdag 28 april 2022 15:11 schreef Dutch_view het volgende:
Ik denk dat dit binnenkort de druppel is voor Gijp. Hij stelde gister voor het programma vooraf op te nemen, de rest ziet daar niets in. Een dergelijke excuses vind Gijp volgens mij helemaal niets.
Zou me niets verbazen wanneer hij binnenkort ermee stopt.
Dat denk ik ook. Begin van het einde. Sponsors lopen weg, irritaties nemen weer toe als nooit tevoren.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:11 schreef Dutch_view het volgende:
Ik denk dat dit binnenkort de druppel is voor Gijp. Hij stelde gister voor het programma vooraf op te nemen, de rest ziet daar niets in. Een dergelijke excuses vind Gijp volgens mij helemaal niets.
Ah nee joh, met dit programma pakken ze zoveel poen. Wel matig dat Johan zijn excuus gaat aanbieden. Hij had dit gewoon moeten weigeren. Maar ja...even je trots opzij zetten en het geld van deze shows pakken is ook wel weer begrijpelijk.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:11 schreef Dutch_view het volgende:
Johan heeft een pistool in zijn nek gehad van directeurtje denk ik.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah nee joh, met dit programma pakken ze zoveel poen. Wel matig dat Johan zijn excuus gaat aanbieden. Hij had dit gewoon moeten weigeren. Maar ja...even je trots opzij zetten en het geld van deze shows pakken is ook wel weer begrijpelijk.
Ik heb goed nieuws vooor jouquote:
8 ton per jaarquote:Op donderdag 28 april 2022 15:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja die zit daar echt niet meer voor z'n plezier
Het gaat hem denk ik niet om zijn eigen geld maar dat van de 25 medewerkers van de show.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ah nee joh, met dit programma pakken ze zoveel poen. Wel matig dat Johan zijn excuus gaat aanbieden. Hij had dit gewoon moeten weigeren. Maar ja...even je trots opzij zetten en het geld van deze shows pakken is ook wel weer begrijpelijk.
Is dit een bedreiging?quote:Op donderdag 28 april 2022 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws vooor jou
Ik heb mensen voor minder de onderkant van de stille oceaan laten zien🤬
Ja, dat vooral. Johan is echt een gouden ventquote:Op donderdag 28 april 2022 15:29 schreef Specularium het volgende:
[..]
Het gaat hem denk ik niet om zijn eigen geld maar dat van de 25 medewerkers van de show.
Dat niet maar anders waren ze na Akwasi al gestopt.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:30 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Ja, dat vooral. Johan is echt een gouden vent.
Is het nou weer even klaar? Probeer aub normaal mee te praten of blijf weg. Wie jij waarom bedreigt is net zo goed ongepaste borrelpraat.quote:Op donderdag 28 april 2022 15:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
Ik heb goed nieuws vooor jou
Ik heb mensen voor minder de onderkant van de stille oceaan laten zien🤬
Vooral hypocriet na al z'n eerdere teksten.. maar goed, dat was al wel langer bekend en ontkennen ze zelf ook nietquote:Op donderdag 28 april 2022 15:27 schreef GwaiLow het volgende:
[..]
Klopt borrelpraatquote:Op donderdag 28 april 2022 15:32 schreef timmmmm het volgende:
[..]
Is het nou weer even klaar? Probeer aub normaal mee te praten of blijf weg. Wie jij waarom bedreigt is net zo goed ongepaste borrelpraat.
Het is geen voetbalprogramma meer he! Daarom mocht Hansie Hansie Hansie er niet meer bij zijnquote:
Ik heb gister even gekeken na maanden. #ramptoerist..quote:Op donderdag 28 april 2022 15:35 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Het is geen voetbalprogramma meer he! Daarom mocht Hansie Hansie Hansie er niet meer bij zijn
(en Kieft en Valentijn wel)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |