Wie is dat en wat is een mtv groep?quote:
Ik heb het dus gewoon geradenquote:
2 bommen op de juiste dijk en het is over met walcheren.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
Laat die Russen maar komen naar Walcheren dat gaat erger worden dan in die staal fabriek
Welneequote:Op donderdag 28 april 2022 13:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
2 bommen op de juiste dijk en het is over met walcheren.
Beetje storm bij nodig, maar dan moet het zeker lukken.quote:
Zou hij ook konijnen hebben?quote:Op donderdag 28 april 2022 13:26 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja maar BDS staat dan op die hoek van dat fort om ze te grazen te nemen
[ afbeelding ][ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2022 13:30 schreef pullup het volgende:
[..]
Van alles![]()
[ afbeelding ]
Tot koeien aan toe
[ afbeelding ]
quote:
Is dat niet zonde van de semtexquote:Op donderdag 28 april 2022 13:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Killer kippen met Semtex erop geplakt
@SEMTEXquote:Op donderdag 28 april 2022 13:30 schreef BoonDockSaint het volgende:
Killer kippen met Semtex erop geplakt
quote:Op donderdag 28 april 2022 12:42 schreef pullup het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is geweest...maak plaats voor Super Be Eeeee
Wie is Simone danquote:
Sherlock pullup kwam to tha rescue hierquote:
Ja ik las het alquote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef pullup het volgende:
[..]
Sherlock pullup kwam to tha rescue hier![]()
![]()
Niet echt, die kippen doen dat niet uit eigen wil hoorquote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 14:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ik moest eten komische meid du
wat heeft ham met f1 te doen?
Hij is adviseur van bekende voetballers zoals Haaland, Ibrahimovics en andere .. daarmee verdient hij vele miljoenen.. Is een Nederlander geboren in Italiequote:
achzoquote:Op donderdag 28 april 2022 14:58 schreef chufi het volgende:
[..]
Hij is adviseur van bekende voetballers zoals Haaland, Ibrahimovics en andere .. daarmee verdient hij vele miljoenen.. Is een Nederlander geboren in Italie
Kan het niet zien maar er is wel een echte hele grote.quote:
Geen ideequote:
Das een andere... Bij wielrennen in Belgie staan er ook wel eens grote langs de kantquote:Op donderdag 28 april 2022 15:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Kan het niet zien maar er is wel een echte hele grote.
[ afbeelding ]
Soms ook in je badkamerquote:Op donderdag 28 april 2022 15:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Das een andere... Bij wielrennen in Belgie staan er ook wel eens grote langs de kant
Wel gaaf!quote:Op donderdag 28 april 2022 15:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
was jou de dagen weer met EEls zwemmen?quote:Op donderdag 28 april 2022 15:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ik dacht al; dit is vast niet een van je Utrecht shotsquote:
Tofquote:Op donderdag 28 april 2022 15:34 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 28 april 2022 16:21 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik dacht al; dit is vast niet een van je Utrecht shots
Klopt hij heeft er meerdere gemaakt, de grootste is 26 meter hoog.quote:Op donderdag 28 april 2022 16:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
Die grote badeend is toch een ontwerp van de Nederlander Florentijn Hofman???
Ik had ooit een Eend als huisdierquote:Op donderdag 28 april 2022 17:25 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Klopt hij heeft er meerdere gemaakt, de grootste is 26 meter hoog.
Is dat bij natuurlijk Steede Hoge Woerd toevallig waar je gaat tuinieren?quote:
Tuinkabouters doen toch al het tuinwerk ?quote:Op donderdag 28 april 2022 17:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dat bij natuurlijk Steede Hoge Woerd toevallig waar je gaat tuinieren?
Nee, ons tuintje zit in Overvecht-Noordquote:Op donderdag 28 april 2022 17:49 schreef Prisha het volgende:
[..]
Is dat bij natuurlijk Steede Hoge Woerd toevallig waar je gaat tuinieren?
Ik las eerst jouw bovenste post en dacht gelijk aan je boekquote:Op donderdag 28 april 2022 18:00 schreef BoonDockSaint het volgende:
In mijn boek komen vaak tuinkabouters voor
Pas er maar voor opquote:Op donderdag 28 april 2022 18:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik las eerst jouw bovenste post en dacht gelijk aan je boek
Ons Genot, toevallig? Daar heb ik een tijdje gewerkt.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:02 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Nee, ons tuintje zit in Overvecht-Noord
Ik had ooit een kraaiquote:Op donderdag 28 april 2022 17:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Ik had ooit een Eend als huisdier
Ik moet er ergens nog wel een foto van hebben.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:11 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Mooi man slimme dieren ik weet
Wat vet ! Ben jaloers!quote:
Coolquote:
Weet ik eerlijk gezegd niet meerquote:
Hier ergens?quote:Op donderdag 28 april 2022 18:13 schreef aloa het volgende:
[..]
Ik moet er ergens nog wel een foto van hebben.
Maar waar
Nee daar nietquote:
Ja echt! Prachtige intrigerende vogels, zag jaren terug bij een stuk open grasland bij mij in de buurt een "crow court " (heb gezocht naar de Nederlandse vertaling, maar kan niks vinden) , 1 kraai stond dus in het midden van een cirkel van kraaien die van hogerop op hem neerkeken...was zo apart, en ook best indrukwekkend om te zienquote:Op donderdag 28 april 2022 18:15 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Kraaien zijn echt uber vogels
Wow !quote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 18:36 schreef Mrsloveable het volgende:
Haha deze is wel grappig
[ afbeelding ]
Mijn katten worden gek van de musjes hierquote:Op donderdag 28 april 2022 18:39 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
De meesten wel, vooral als ze fluiten
Haha. gaan ze er ook achteraan?quote:Op donderdag 28 april 2022 18:41 schreef aloa het volgende:
[..]
Mijn katten worden gek van de musjes hierze knetteren ervan
Ze komen niet meer buiten.quote:Op donderdag 28 april 2022 18:43 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Haha. gaan ze er ook achteraan?
Hier laatst tig van die musjes op de grond..
Wat voor vogels dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 18:44 schreef chufi het volgende:
[..]
Er is hier gewoon overlast ... van al die beesten
Ah ok.. Zou als ik ooit een kat neem ook niet naar buiten laten..quote:Op donderdag 28 april 2022 18:44 schreef aloa het volgende:
[..]
Ze komen niet meer buiten.
De oudste soms, maar die gaat toch nergens heen.
Kutvogels kennelijkquote:
Wat een haatquote:Op donderdag 28 april 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
meeuwen, duiven, groene kanaris, eenden , kraaien , spreeuwen , meerkoeten , zwanen
Ik zal ze naar je toe sturenquote:Op donderdag 28 april 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
meeuwen, duiven, groene kanaris, eenden , kraaien , spreeuwen , meerkoeten , zwanen
Spreeuwen zíjn alleen leuk als ze die mooie zwermen vormen in de lucht, verder zorgen ze alleen voor stankoverlast, meeuwen zijn idd fucking irritantquote:Op donderdag 28 april 2022 18:47 schreef chufi het volgende:
[..]
Duiven iddquote:Op donderdag 28 april 2022 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Spreeuwen zíjn alleen leuk als ze die mooie zwermen vormen in de lucht, verder zorgen ze alleen voor stankoverlast, meeuwen zijn idd fucking irritantduiven zijn de verstandelijk beperkten van de vogels, maar wat voor last geven eenden,meerkoeten en zwanen dan?
🤔
quote:Op donderdag 28 april 2022 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Spreeuwen zíjn alleen leuk als ze die mooie zwermen vormen in de lucht, verder zorgen ze alleen voor stankoverlast, meeuwen zijn idd fucking irritantduiven zijn de verstandelijk beperkten van de vogels, maar wat voor last geven eenden,meerkoeten en zwanen dan?
🤔
Het zijn er gewoon teveel samen en ze maken geluid .... en de zwanen die klapwieken hier "ala KLM" door de gracht en dat maakt lawaaiquote:Op donderdag 28 april 2022 18:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
🤔
Vooral als die je vijver met dure vissen komen opslokkenquote:Op donderdag 28 april 2022 19:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vind het altijd wel mooi als ik een reiger aan zie komen vliegen
Ja ok , dat is dan wel minder als je dat hebtquote:Op donderdag 28 april 2022 19:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vooral als die je vijver met dure vissen komen opslokken![]()
kenn je ferdi druiff of cruiff ?quote:Op donderdag 28 april 2022 18:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Het nadeel van aan de gracht wonen , nabij een winkelcentrum
Vishengelsnoer spannen, dan kunnen ze niet landen. Jij ziet het niet maar hun welquote:Op donderdag 28 april 2022 19:02 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Vooral als die je vijver met dure vissen komen opslokken![]()
Ja dat vroeg je een tijd terug ook al ... En toen kende ik hem nog niet .. Druif dan Cruijff kent iedereenquote:
Zitten hier vaak op mijn erf en op mijn boot, woon aan een vogelreservaat gebiedquote:Op donderdag 28 april 2022 19:00 schreef Foshizzle79 het volgende:
Vind het altijd wel mooi als ik een reiger aan zie komen vliegen
Oeh nice!quote:Op donderdag 28 april 2022 19:23 schreef PLY het volgende:
[..]
Zitten hier vaak op mijn erf en op mijn boot, woon aan een vogelreservaat gebied
Vliegt hier echt alles, zat een x achter en schrok mij rot... Vloog een uil vlak over mij heen in donker. Uilen hoor je niet vliegen. En vleermuisjes leuk over het water savondsquote:
Ben jij niet gewoon een zeikerd?quote:Op donderdag 28 april 2022 18:57 schreef chufi het volgende:
[..]
Het zijn er gewoon teveel samen en ze maken geluid .... en de zwanen die klapwieken hier "ala KLM" door de gracht en dat maakt lawaai
hij spelt in wienquote:Op donderdag 28 april 2022 19:23 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat vroeg je een tijd terug ook al ... En toen kende ik hem nog niet .. Druif dan Cruijff kent iedereen
Uilen hoor je idd niet vliegen nee, maar prachtig om te zienquote:Op donderdag 28 april 2022 19:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Vliegt hier echt alles, zat een x achter en schrok mij rot... Vloog een uil vlak over mij heen in donker. Uilen hoor je niet vliegen. En vleermuisjes leuk over het water savonds
Het is maar wat je overlast vindt, hier hoor ik ook de meerkoetjes en de 'opstijgende'. zwanen, maar dat is toch juist mooi man.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:28 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat ook, maar het is echt overlast ...
Dat is toch juist prachtig, hier in de haven komt ook al jaren een zelfde zwanenkoppel, elke jaar met nieuwe jongen, maar die ouders komen gewoon om eten bedelen.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:29 schreef PLY het volgende:
[..]
Heb filmpjes dat moeder en vader zwaan met jongen uit mijn hand etenbeesten doen niks
Zie je hier niet veel, wel veel roofvogels noem ze maar op allemaal. Weet niet precies wanneer maar ook vrouwtjes en mannetjes uilen hoor je piepen vaak in een bepaalde maand.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:29 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Uilen hoor je idd niet vliegen nee, maar prachtig om te zienen vleermuizen vind ik ook altijd vet om te zien ja !
en zwaluwen ook ! Is het hun seizoen al ?
Komen elk jaar terug om te showen bij me. Geef ze groente en dat soort, brood niet goed. Heb ooit, jaren terug met mijn zoons achter 3 zwanen drifters aangezeten in de polder hier. Heb ze zo de kant Op geduwd die hufters en gewaarschuwd! Nooit meer gezienquote:Op donderdag 28 april 2022 19:32 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Dat is toch juist prachtig, hier in de haven komt ook al jaren een zelfde zwanenkoppel, elke jaar met nieuwe jongen, maar die ouders komen gewoon om eten bedelen.
Goed zo!quote:Op donderdag 28 april 2022 19:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Komen elk jaar terug om te showen bij me. Geef ze groente en dat soort, brood niet goed. Heb ooit, jaren terug met mijn zoons achter 3 zwanen drifters aangezeten in de polder hier. Heb ze zo de kant Op geduwd die hufters en gewaarschuwd! Nooit meer gezien
niks maar vor 25 min was kortberichtquote:Op donderdag 28 april 2022 19:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat weet ik , maar wat heeft ie gedaan ?
OK ...quote:Op donderdag 28 april 2022 19:38 schreef mario390 het volgende:
[..]
niks maar vor 25 min was kortbericht
austria klagenfurt vs rapid wien
Tuig is het, die horen flink aangepakt te worden. Goed gedaan.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:35 schreef PLY het volgende:
[..]
Komen elk jaar terug om te showen bij me. Geef ze groente en dat soort, brood niet goed. Heb ooit, jaren terug met mijn zoons achter 3 zwanen drifters aangezeten in de polder hier. Heb ze zo de kant Op geduwd die hufters en gewaarschuwd! Nooit meer gezien
Een v Oekel gerecht: Zwanehals gevuld met druivenquote:
Waarom nietquote:Op donderdag 28 april 2022 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Een v Oekel gerecht: Zwanehals gevuld met druiven
Zal best goed te eten zijnquote:
Die was lekkerquote:Op donderdag 28 april 2022 19:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Een v Oekel gerecht: Zwanehals gevuld met druiven
Ganzen zijn hier wel een probleem, zijn er veel en vreten alles kaal bij de boeren. Maar hebben zo een kersenkanon en knalt hard, zijn ze weer poosje weg. Roerdomp zijn apart, zat een x te vissen snachts en hoorde keihard geluid net of iemand hard op een flessenopening blaast, schrok me te pletter. Wist nog niks van vogels in het begin, die maken echt een herriequote:
Die zitten hier op de daken herrie te maken die ganzenquote:Op donderdag 28 april 2022 19:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Ganzen zijn hier wel een probleem, zijn er veel en vreten alles kaal bij de boeren. Maar hebben zo een kersenkanon en knalt hard, zijn ze weer poosje weg. Roerdomp zijn apart, zat een x te vissen snachts en hoorde keihard geluid net of iemand hard op een flessenopening blaast, schrok me te pletter. Wist nog niks van vogels in het begin, die maken echt een herrie
Ik bel de politie en blabla, zei gelijk mijn adres tegen ze. Kom maar langs en neem er zoveel mogelijk meequote:Op donderdag 28 april 2022 19:38 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Tuig is het, die horen flink aangepakt te worden. Goed gedaan.
Roerdomp? Nog nooit van gehoord tot nu danquote:Op donderdag 28 april 2022 19:42 schreef PLY het volgende:
[..]
Ganzen zijn hier wel een probleem, zijn er veel en vreten alles kaal bij de boeren. Maar hebben zo een kersenkanon en knalt hard, zijn ze weer poosje weg. Roerdomp zijn apart, zat een x te vissen snachts en hoorde keihard geluid net of iemand hard op een flessenopening blaast, schrok me te pletter. Wist nog niks van vogels in het begin, die maken echt een herrie
vannacht kijkte ik de laatstequote:
Dat kunnen ze zeker herrie maken, vaak snacht ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 19:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Die zitten hier op de daken herrie te maken die ganzen
Is het nu afgelopenquote:Op donderdag 28 april 2022 19:47 schreef mario390 het volgende:
[..]
vannacht kijkte ik de laatste
eliminacao show van brasil
met bijna allen deelnehmern
nur 1 vent is niet gekomen
Meeuwen zijn daar trouwens ook heel goed in, herrie makenquote:Op donderdag 28 april 2022 19:48 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat kunnen ze zeker herrie maken, vaak snacht ook.
Heb wel een laserpen, voor als ze op het gezaaid land komen. Dat is van de boer, de rest is hier van staatsbosbeheer. Echt genieten van de beestjes hier
Google dat geluid maar eens, ken je dat als je rustig zit te vissen danquote:Op donderdag 28 april 2022 19:46 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Roerdomp? Nog nooit van gehoord tot nu dan
Zijn hier ook veel maar ziet ze weinig, maar owee als er één brood gooitquote:Op donderdag 28 april 2022 19:49 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Meeuwen zijn daar trouwens ook heel goed in, herrie maken
Hier is voeren verboden, maar er zijn vaak mensen die iets verderop wonen , maar hier voederen ipv bij hunzelf voor de deur ..quote:Op donderdag 28 april 2022 19:50 schreef PLY het volgende:
[..]
Zijn hier ook veel maar ziet ze weinig, maar owee als er één brood gooit
Lolquote:Op donderdag 28 april 2022 19:49 schreef PLY het volgende:
[..]
Google dat geluid maar eens, ken je dat als je rustig zit te vissen dan
Ja das lullig, één x ruzie had ik met de buurman toen verderop over parkeren, hij stond eens Zijn huis te schilderen achter en de wind stond naar hem toe. Ik vier broden te water gegooid, en ze scheten al zijnschilderwerk onderquote:Op donderdag 28 april 2022 19:55 schreef chufi het volgende:
[..]
Hier is voeren verboden, maar er zijn vaak mensen die iets verderop wonen , maar hier voederen ipv bij hunzelf voor de deur ..
Hahaha, ja als je ergens vreemd bent en je kunt iets niet thuisbrengen snap ik dat welquote:Op donderdag 28 april 2022 19:57 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Lolzal het zo ff opzoeken
![]()
Denk alleen niet dat ik ooit het besluit neem om te gaan vissen![]()
Ben me wel een keer rotgeschrokken toen ik nog in Israël woonde, en ik met mn toenmalige vriend aan het kamperen was bij de Jordaan, zaten te chillen voor ons tentje 's avonds laat , en opeens een super hard geluid uit het niks, ken je die film War of the Worlds? Die aliens daarin maken net zo'n soort geluidsuper freaky en eng iig..maar bleek van de waterpompen van de sluizen iets verderop te komen
niet de beste kampeerplaats dus achteraf
OK... ik heb het niet gevolgdquote:Op donderdag 28 april 2022 20:00 schreef mario390 het volgende:
[..]in tv komen nog
geloof ik nachtalks
Dit was dus zo'n beetje dat geluidquote:Op donderdag 28 april 2022 20:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Hahaha, ja als je ergens vreemd bent en je kunt iets niet thuisbrengen snap ik dat wel
Hopelijk voeren ze het nou eindelijk af van tv en radio,quote:
Johan bedoel je? Het programma?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:06 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hopelijk voeren ze het nou eindelijk af van tv en radio,
Hey Plyquote:Op donderdag 28 april 2022 20:01 schreef PLY het volgende:
[..]
Hahaha, ja als je ergens vreemd bent en je kunt iets niet thuisbrengen snap ik dat wel
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:05 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Dit was dus zo'n beetje dat geluid![]()
We waren ook de enigen daar hč? En in het pikkedonker afgezien van het vuurtje dat we hadden gemaaktquote:Op donderdag 28 april 2022 20:08 schreef PLY het volgende:
[..]ja als je dan angstig bent snap ik het wel.
Het maakt wel wat los ... Maar Heleen van Royen heeft dr buurjongen dronken gevoerd om er iets mee te doen, maar wel vergeten hoe en wat ...quote:
Zeker extreem alquote:Op donderdag 28 april 2022 20:09 schreef marcb1974 het volgende:
Wow, nu al een hittegolf in India, temperaturen van 43 graden
O echt. Ben niet meer zoveel op FOK!quote:
Dus niet geslapenquote:Op donderdag 28 april 2022 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
We waren ook de enigen daar hč? En in het pikkedonker afgezien van het vuurtje dat we hadden gemaakt
Spannend!quote:Op donderdag 28 april 2022 20:11 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
We waren ook de enigen daar hč? En in het pikkedonker afgezien van het vuurtje dat we hadden gemaakt
Ik eigenlijk ook niet meer zoveel, maar als je beetje door kan kwekken wel leuk, overal stilquote:Op donderdag 28 april 2022 20:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O echt. Ben niet meer zoveel op FOK!
Toen we eenmaal wisten waar dat geluid vandaan kwam welquote:
Snap ik, nog jong natuurlijk ook.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:13 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Toen we eenmaal wisten waar dat geluid vandaan kwam wel
Heb ook vleermuisjes in de tuin, eerst 1 en nu lijkt het wel een koppel. Zijn iig nu met z'n tweetjes. En weleens een binnen gehad toen ik nog een appartement had. Daar wordt je wat minder vrolijk vanquote:Op donderdag 28 april 2022 19:27 schreef PLY het volgende:
[..]
Vliegt hier echt alles, zat een x achter en schrok mij rot... Vloog een uil vlak over mij heen in donker. Uilen hoor je niet vliegen. En vleermuisjes leuk over het water savonds
Ja het is erg rustig overal.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:12 schreef PLY het volgende:
[..]
Ik eigenlijk ook niet meer zoveel, maar als je beetje door kan kwekken wel leuk, overal stil
Hadden echt geen ideequote:Op donderdag 28 april 2022 20:12 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Spannend!![]()
Wat dachten jullie als eerste?
Ja, tenminste, was iets van 27 toen ofzoquote:
Dat snap ikquote:Op donderdag 28 april 2022 20:15 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Heb ook vleermuisjes in de tuin, eerst 1 en nu lijkt het wel een koppel. Zijn iig nu met z'n tweetjes. En weleens een binnen gehad toen ik nog een appartement had. Daar wordt je wat minder vrolijk van
Das wel leukquote:Op donderdag 28 april 2022 20:17 schreef PLY het volgende:
[..]
Dat snap ikmaar hier zie je ze echt net boven het water scheren. Wel leuk om af en toe een steentje omhoog te gooien, gaan ze achteraan dan
Gelukkig goedgekomenquote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hadden echt geen idee![]()
dachten 1 of ander creepy bosmonster ofzo, maar gingen lekker "slim" net als in die horrorfilms met een zaklampje op onderzoek uit
![]()
Die wil volgens mij concurreren met de kaarsenhandel van Gwyneth Paltrowquote:Op donderdag 28 april 2022 20:19 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee Johan Derksen... oud voetballer en journalist ...
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:20 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Die wil volgens mij concurreren met de kaarsenhandel van Gwyneth Paltrow
Mugjes jacht en motjesquote:Op donderdag 28 april 2022 20:18 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Das wel leukHier gaan ze heel hard (en hoekig) door de tuin heen
idd, hopelijk laten mijn vissen zich binnenkort ook weer eens zien (had 11 goudwindes) die jagen ook heel leuk op muggenquote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:20 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Die wil volgens mij concurreren met de kaarsenhandel van Gwyneth Paltrow
Oke, ga ik ff googelenquote:Op donderdag 28 april 2022 20:21 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
idd, hopelijk laten mijn vissen zich binnenkort ook weer eens zien (had 11 goudwindes) die jagen ook heel leuk op muggen
Had je War of the Worlds toen al gezien?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:17 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja, tenminste, was iets van 27 toen ofzo
Mooi hoor, leuke hobby denk ik. Maar wist niet van opspringenquote:Op donderdag 28 april 2022 20:23 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
http://www.devijver.info/goudwinde.html
Ja, had die film gezien toen ie uitkwam in 2005 ergens, en woonde in Israël van 2005 tot 2009, die kampeertrip was ergens in 2007 geloof ikquote:Op donderdag 28 april 2022 20:24 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Had je War of the Worlds toen al gezien?
Was gezellig ff! Enjoy je film!quote:
Thanksquote:Op donderdag 28 april 2022 20:32 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Was gezellig ff! Enjoy je film!![]()
![]()
Ik moest zo lachen om haarquote:Op donderdag 28 april 2022 20:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Het maakt wel wat los ... Maar Heleen van Royen heeft dr buurjongen dronken gevoerd om er iets mee te doen, maar wel vergeten hoe en wat ...
Ze ging iig niet zo mee in het verhaal ..quote:Op donderdag 28 april 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om haar![]()
![]()
Mooi verhaal
Gelukkig nietquote:Op donderdag 28 april 2022 20:43 schreef chufi het volgende:
[..]
Ze ging iig niet zo mee in het verhaal ..
Ja echt .. wat een gedoe om een kaarsquote:Op donderdag 28 april 2022 20:44 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Gelukkig niet![]()
Die zure heksen daar aan tafel was ook wel sneu om te zien
Echt hoor . zwaar overtrokken allemaal.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:45 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja echt .. wat een gedoe om een kaars
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:38 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Ik moest zo lachen om haar![]()
![]()
Mooi verhaal
Ja dat zou zo maar eens kunnen.... Pas maar op dusquote:Op donderdag 28 april 2022 20:47 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Echt hoor . zwaar overtrokken allemaal.
Daarom zei ik gisteren ook dat ik hoop dat ze mij over 30 jaar niet ergens op gaan afrekenen![]()
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:48 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja dat zou zo maar eens kunnen.... Pas maar op dus
Belachelijk jaquote:Op donderdag 28 april 2022 20:50 schreef chufi het volgende:
[..]
Dan heb je nog mazzel als vrouw.. Ik ben een man en doe het dus sws fout
Mijn zus heeft er een als overbuur.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:48 schreef BoonDockSaint het volgende:
Ik vertrouw heksen niet meer slechte ervaringen mee
Dat springen doen ze ook niet superveel hoorquote:Op donderdag 28 april 2022 20:26 schreef PLY het volgende:
[..]
Mooi hoor, leuke hobby denk ik. Maar wist niet van opspringen
Fantasie is juist geweldigquote:Op donderdag 28 april 2022 20:54 schreef WatMoetJeDanInvullen het volgende:
[..]
Een levendige fantasie hebben is niet goed voor me🙈
A dirty mind is a joy foreverquote:
Gelukkig hoef ik dat niet te betalenquote:Op donderdag 28 april 2022 21:00 schreef chufi het volgende:
[..]
Komt ze op een nieuwe boete te staan,.. ze zitten nu al op een half miljoen
Dat zijn ook geen lieverdjes. Spelen volgende wedstrijd toch ook zonder eigen publiek?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:05 schreef chufi het volgende:
[..]
Zelfs de Marseille fans hadden vuurwerk...
Ja die hebben ook altijd wat ...quote:Op donderdag 28 april 2022 21:06 schreef engine het volgende:
[..]
Dat zijn ook geen lieverdjes. Spelen volgende wedstrijd toch ook zonder eigen publiek?
Yepquote:
Hoi Marioquote:
Leuk ! En ook best apart!quote:Op donderdag 28 april 2022 21:12 schreef mario390 het volgende:
[..]
vandaag betje met haar op facebook kommentiert
Goed bezig!quote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zij willt in mijn mtv group
komen, heb ik tuurlijk accepteerd
Mag je wel op 40+ komen dan ?quote:Op donderdag 28 april 2022 21:12 schreef engine het volgende:
[..]
Hoi MarioNee die ken ik niet maar daar ben ik misschien wat te jong voor.
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:14 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja zij willt in mijn mtv group
komen, heb ik tuurlijk accepteerd
Ik word hier gedoogdquote:
zij heeft en audio podcast waar zijquote:
Nicequote:Op donderdag 28 april 2022 21:22 schreef mario390 het volgende:
[..]
zij heeft en audio podcast waar zij
de oude danceliedjes spelt en doet met
dr alban of ray van 2 unlimited chatten
Puzziequote:
quote:Op donderdag 28 april 2022 21:22 schreef PLY het volgende:
Hello Ply![]()
[..]
He engine, ff mijn vriend groetenfeyen gaat goed
Feyenoord krijgt wel kansenquote:
Gezellig met Brigittequote:Op donderdag 28 april 2022 21:34 schreef mario390 het volgende:
mijn god Brigitte Nielsen bij germanys next topmodel
zij verwisselt alle woorden en zei:: ik will
je in Gefängnis zien
Ja die wachten de redder Ten hagquote:Op donderdag 28 april 2022 21:44 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Vind ManU vrij matig wel eigenlijk.
1 van mijn favorietenquote:
ja is op en polse zenderquote:
Morgen nw album, mijn zoon en schoondochter vandaag in Amsterdam pathé geweest 11 nrs geluisterd en beleefdquote:Op donderdag 28 april 2022 21:59 schreef mario390 het volgende:
[..]
ja is op en polse zender
de top 20 rammstein videos
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |