Hmm, paar stronkjes broccoli dan?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, was wel lekker, misschien daarom honger
Heel hard roepen en dan jezelf opblazenquote:
Maar het is ook zonde om die te laten wegkwijnen ...quote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het liefst eet ik een bak zelfgemaakte tiramisu op, maar dat is niet zo gezond
ja met gehaktquote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, paar stronkjes broccoli dan?
Daar heb ik al soep van gemaaktquote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, paar stronkjes broccoli dan?
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel hard roepen en dan jezelf opblazen
Ik kan ze beiden sowieso niet. Een handstand kan ik alleen als iemand me vasthoudt, maar ik heb nog bijna genoeg evenwicht over om een handstand te kunnen doen. Dus misschien heb ik langer over die rum gedaan dan ik zelf dacht.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Maar kan je nog een handstand en daarna de Arabier?
Mag dat tegenwoordig nog wel, een oefening vernoemen naar een ras?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Dat is gewoon een gymoefening.
Nee, dat is gewoon op je handen staan en je benen omhoog doen. Iets in die richtingquote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heel hard roepen en dan jezelf opblazen
Paardenrasquote:Op donderdag 28 april 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig nog wel, een oefening vernoemen naar een ras?
Heb jij zelfgemaakte tiramisu? Ik ben onderweg!quote:Op donderdag 28 april 2022 20:16 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Het liefst eet ik een bak zelfgemaakte tiramisu op, maar dat is niet zo gezond
Ik spring ook in de Budabolidequote:Op donderdag 28 april 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij zelfgemaakte tiramisu? Ik ben onderweg!
Ik wil ook graag mee als er nog plek isquote:
Je mag in de aanhanger.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik wil ook graag mee als er nog plek is
quote:
Ik ben na 2 glazen ook dronken want ik drink ook bijna nooit.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:21 schreef Paprika32 het volgende:
Ik kan nog op handen en voeten lopen. Eigenlijk zou ik na 2 glazen alcohol dronken moeten zijn want ik drink bijna nooit alcohol en ik weeg maar 62 kg
Maar dit bedoel ik dus. Het kan zijn dat ik bijna mezelf verlamd heb gemaakt of bijna alcoholvergiftiging op heb gelopen.quote:Op donderdag 28 april 2022 20:24 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Ik ben na 2 glazen ook dronken want ik drink ook bijma nooit.
Wordt nog wat op een foqueville meet
Dan rijd ik wel gewoon zelf, ben ik er nog eerder dan jullie ookquote:
* Hinniktquote:Op donderdag 28 april 2022 20:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Mag dat tegenwoordig nog wel, een oefening vernoemen naar een ras?
Gas op die lolly Buda, we worden uitgedaagd!quote:Op donderdag 28 april 2022 20:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan rijd ik wel gewoon zelf, ben ik er nog eerder dan jullie ook
Nee, helaas.. maar zal een seintje geven als ik weer hebquote:Op donderdag 28 april 2022 20:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Heb jij zelfgemaakte tiramisu? Ik ben onderweg!
Hoe lang geleden heb je het laatste glas geconsumeerd?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:26 schreef Paprika32 het volgende:
[..]
Maar dit bedoel ik dus. Het kan zijn dat ik bijna mezelf verlamd heb gemaakt of bijna alcoholvergiftiging op heb gelopen.
Wat?quote:Op donderdag 28 april 2022 20:30 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Waarom zit er vis in mijn beenham, Hema?
quote:Op donderdag 28 april 2022 20:28 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Gas op die lolly Buda, we worden uitgedaagd!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |