Ik kijk geen Formule 1, maar wat werd er dan gezegd?quote:Op donderdag 28 april 2022 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Dat geloof ik meteen maar zo waren veel kerels toen.
Nu ook bij Viaplay, Christian Alberts en afgelopen week ook Tom maken hele vreemde opmerkingen naar Amber en ze staat te lachen als een domme koe. Snap ik, maar ik heb wel een “wat zei die nou” momentje.
Daar hoor je “woke” nederland niet over want die kijken geen kwalificaties of überhaupt F1.
En dat stukje is imo meten met twee maten.
Welk probleem?quote:Op donderdag 28 april 2022 01:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Waarom snap je dat? Dan ben je dus onderdeel van het "probleem"'. Als je je zo druk maakt daarover doe er dan wat aan. Mij boeit het niet, ik sta mijn mannetje wel. (haha, man)
Amber vond Albon goed, Christian zei dat ze verliefd was op hem, haha want Albon is echt niet goed. Amber onderbouwt vervolgens haar mening en Christian lacht haar uit.quote:Op donderdag 28 april 2022 01:11 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Ik kijk geen Formule 1, maar wat werd er dan gezegd?
Dus als je je als vrouw op een hotelkamer begeeft van een man geef je daarmee het signaal al af dat je openstaat voor sex en je daar ook niet meer op terug kan komen? Wat?quote:Op donderdag 28 april 2022 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Natuurlijk zitten die kerels fout en dat moet bespreekbaar en bestrafbaar blijven, maar persoonlijk heb ik wat moeite met vrouwen die op een hotelkamer belanden en vervolgens een miljoenclaim neerleggen. Wat doe je überhaupt op die hotelkamer?
Wat moet je op een hotelkamer?quote:Op donderdag 28 april 2022 01:24 schreef Poem_ het volgende:
[..]
Dus als je je als vrouw op een hotelkamer begeeft van een man geef je daarmee het signaal al af dat je openstaat voor sex en je daar ook niet meer op terug kan komen? Wat?
Alhoewel we niet weten wat er precies gebeurd is, denk ik dat Derksens eerste verhaal dichter bij de waarheid ligt. Hij had het duidelijk over er in en dat het als verkrachting gezien kan worden. Bovendien heeft Derksen er baat bij om het verhaal af te zwakken. Maar goed, het zal wel altijd bij deze vage anekdote blijven.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:59 schreef Montagui het volgende:
[..]
ER IN, was het originele verhaal PLUS dat hij er 'technisch gezien' voor veroordeeld had kunnen worden.
Get your facts straight.
Je kan altijd nog naar zn Jomandaliedje luisteren.quote:Op donderdag 28 april 2022 04:55 schreef Za het volgende:
Aan de reactie van Gijp te zien, lijkt hij het beu om deels gescripte borrelpraat te moeten voeren, en weet hij ook dat het hierdoor finito is met hun show.
Je kunt gewoon zulke figuren niet handhaven op tv, ik mag die Gijp wel en vind zijn stem erg aangenaam, jammer dat hij van de buis gaat.
Dat denk ik niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 02:19 schreef luxerobots het volgende:
Maar goed, het zal wel altijd bij deze vage anekdote blijven.
Triest figuur ben je.quote:Op donderdag 28 april 2022 04:55 schreef Za het volgende:
Aan de reactie van Gijp te zien, lijkt hij het beu om deels gescripte borrelpraat te moeten voeren, en weet hij ook dat het hierdoor finito is met hun show.
Je kunt gewoon zulke figuren niet handhaven op tv, ik mag die Gijp wel en vind zijn stem erg aangenaam, jammer dat hij van de buis gaat.
Ja want het is volkomen normaal dat je als man lachend verteld hoe je een bewusteloze vrouw misbruikte met 2 man door haar te penetreren met een kaars en vervolgens zo achterliet, en dat iedereen aan tafel zit te lachen.quote:
Dat zouden er meer moeten doen idd.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:50 schreef Apotheose het volgende:
Misschien wilde Johan alle moraalridders in NL gewoon even op de kast jagen. Had ook met een minder drastisch verhaal gelukt trouwens.
Los van het verhaal vind ik het mooi hoe Johan gewoon roept wat ie wil roepen en geen fuck geeft om een ander z'n ongezouten mening. Niet meelullen met alle woke-figuren in de media
Je mag hopen van wel maar denk van niet. De zenderbaas zal zn verzonnen damagecontrol fabeltje ("ik heb de kaars trouwens toch alleen maar tussen haar benen gezet bedenk ik me nu na alle ophef, dus dat ik het gisteren duidelijk had over penetreren en erin en verkrachting moeten we even vergeten") wel geloven and that's it.quote:Op donderdag 28 april 2022 04:58 schreef Za het volgende:
[..]
Dat denk ik niet.
Lachend op tv vertellen hoe je met 2 man een bewusteloze vrouw met een object penetreerde, en haar zo achter liet, dan houdt het een keer op met de anekdotes.
Het zou bizar zijn wanneer Derksen daarmee weg zou komen, maar ieder ander, ik noem een Marco B. compleet gehaat en van tv gehaald zou worden na een dergelijke ontboezeming.quote:Op donderdag 28 april 2022 05:42 schreef Nielsch het volgende:
Je mag hopen van wel maar denk van niet. De zenderbaas zal zn verzonnen damagecontrol fabeltje ("ik heb de kaars trouwens toch alleen maar tussen haar benen gezet bedenk ik me nu na alle ophef, dus dat ik het gisteren duidelijk had over penetreren en erin en verkrachting moeten we even vergeten") wel geloven and that's it.
Het punt wat je wil maken is precies?quote:Op donderdag 28 april 2022 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Amber vond Albon goed, Christian zei dat ze verliefd was op hem, haha want Albon is echt niet goed. Amber onderbouwt vervolgens haar mening en Christian lacht haar uit.
Was tijdens de kwalificatie van de eerste race en ook hun eerste zendtijd in de studio.
Alle wappies die normaliter oh zo kritisch zijn op de MSM maar wel Derksen onmiddellijk geloven wanneer hij zijn verhaal aanpast door alle ophefquote:Op donderdag 28 april 2022 06:33 schreef Harvest89 het volgende:
Aah nu heeft hij opeens de kaars tussen haar benen gezet ipv er in. Tuurlijk. Maar wel zeggen dat hij zich heeft misdragen. Wat is er wangedrag aan als je een grote kaars naast een vrouw legt?![]()
![]()
Hij probeert zich er maar paniekerig uit te lullen. Het is al jaren tijd voor die kerel om met pensioen te gaan.
Tsja kijk naar Andre Hazes, heeft als dikke zwetende man van 34 ook een kind van 14 geneukt. Wordt ook nog steeds gedraaid in elke kutkroeg en geëerd met wansmaakfestivals.quote:Op donderdag 28 april 2022 05:56 schreef Za het volgende:
[..]
Het zou bizar zijn wanneer Derksen daarmee weg zou komen, maar ieder ander, ik noem een Marco B. compleet gehaat en van tv gehaald zou worden na een dergelijke ontboezeming.
Ik vind ook dat zo'n beetje iedereen zich volgens de huidige normen grensoverschrijdend zou gedragen, en ben dat gedoe beu.
Liever zou ik willen dat men eens keek naar het ongewenst knuffelen en kussen van kinderen, door familie, buren en vrienden.
Je ziet dat de kinderen het niet willen, maar worden aangemoedigd. Ik vind dat walgelijk, maar er kraait geen haan naar.
Voor kinderen geldt er blijkbaar geen grensoverschrijdend gedrag, mensen mogen ze op de mond of hun hele gezicht kussen, vastpakken etc.
Maar zodra een vrouw een tik op de bips krijgt is de beer los.
Of niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 06:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat een ophef over een kaars. We weten niet eens wat die mevrouw er zelf van vond. Misschien werd ze 's ochtends wakker en moest ze er zelf ook wel om lachen.
Dan kunnen ze vast wennen, zeker de meisjes, dat dat als ze groter zijn het nog steeds te pas en te onpas gebeurt. 1.5m regel is voorbij, ze moeten leren leven in een tijd zonder corona.quote:Op donderdag 28 april 2022 05:56 schreef Za het volgende:
Voor kinderen geldt er blijkbaar geen grensoverschrijdend gedrag, mensen mogen ze op de mond of hun hele gezicht kussen, vastpakken etc.
Bijna net zo erg als een kaars in iemands kut steken als ze bewusteloos is ja!quote:Op donderdag 28 april 2022 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Amber vond Albon goed, Christian zei dat ze verliefd was op hem, haha want Albon is echt niet goed. Amber onderbouwt vervolgens haar mening en Christian lacht haar uit.
Was tijdens de kwalificatie van de eerste race en ook hun eerste zendtijd in de studio.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |