abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204561442
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:05 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Dat geloof ik meteen maar zo waren veel kerels toen.

Nu ook bij Viaplay, Christian Alberts en afgelopen week ook Tom maken hele vreemde opmerkingen naar Amber en ze staat te lachen als een domme koe. Snap ik, maar ik heb wel een “wat zei die nou” momentje.

Daar hoor je “woke” nederland niet over want die kijken geen kwalificaties of überhaupt F1.
En dat stukje is imo meten met twee maten.
Ik kijk geen Formule 1, maar wat werd er dan gezegd?
pi_204561448
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:08 schreef Pokkehandtas het volgende:

[..]
Waarom snap je dat? Dan ben je dus onderdeel van het "probleem"'. Als je je zo druk maakt daarover doe er dan wat aan. Mij boeit het niet, ik sta mijn mannetje wel. (haha, man)
Welk probleem?

Ik was 18 en had een dienblad in mijn handen. Liep stage, stennis trappen? Serieus?

Nee, was het ongepast ja. Die kerels menen dat iedereen met ze op de foto wil. Dan pakken ze ook iedereen vast. Vinden mensen leuk.

Idem met Marco Borsato, Ali B en de rest van dat zooitje. Iedereen doet leuk tegen ze en dan gaan ze soms te ver.

Natuurlijk zitten die kerels fout en dat moet bespreekbaar en bestrafbaar blijven, maar persoonlijk heb ik wat moeite met vrouwen die op een hotelkamer belanden en vervolgens een miljoenclaim neerleggen. Wat doe je überhaupt op die hotelkamer?
pi_204561450
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:11 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Ik kijk geen Formule 1, maar wat werd er dan gezegd?
Amber vond Albon goed, Christian zei dat ze verliefd was op hem, haha want Albon is echt niet goed. Amber onderbouwt vervolgens haar mening en Christian lacht haar uit.

Was tijdens de kwalificatie van de eerste race en ook hun eerste zendtijd in de studio.
  donderdag 28 april 2022 @ 01:24:26 #179
489794 Poem_
Brightness of Loss
pi_204561454
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:16 schreef ootjekatootje het volgende:
Natuurlijk zitten die kerels fout en dat moet bespreekbaar en bestrafbaar blijven, maar persoonlijk heb ik wat moeite met vrouwen die op een hotelkamer belanden en vervolgens een miljoenclaim neerleggen. Wat doe je überhaupt op die hotelkamer?
Dus als je je als vrouw op een hotelkamer begeeft van een man geef je daarmee het signaal al af dat je openstaat voor sex en je daar ook niet meer op terug kan komen? Wat?
pi_204561456
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:24 schreef Poem_ het volgende:

[..]
Dus als je je als vrouw op een hotelkamer begeeft van een man geef je daarmee het signaal al af dat je openstaat voor sex en je daar ook niet meer op terug kan komen? Wat?
Wat moet je op een hotelkamer?

Daar staat een bed, een minibar en verder is er een badkamer.
pi_204561489
In zweden moeten ze toch eerst een contract tekenen in zo'n hotelkamer situatie?. Het is wel lekker duidelijk, beetje autistisch maargoed.
pi_204561495
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:59 schreef Montagui het volgende:

[..]
ER IN, was het originele verhaal PLUS dat hij er 'technisch gezien' voor veroordeeld had kunnen worden.

Get your facts straight.
Alhoewel we niet weten wat er precies gebeurd is, denk ik dat Derksens eerste verhaal dichter bij de waarheid ligt. Hij had het duidelijk over er in en dat het als verkrachting gezien kan worden. Bovendien heeft Derksen er baat bij om het verhaal af te zwakken. Maar goed, het zal wel altijd bij deze vage anekdote blijven.
pi_204561559
Aan de reactie van Gijp te zien, lijkt hij het beu om deels gescripte borrelpraat te moeten voeren, en weet hij ook dat het hierdoor finito is met hun show.

Je kunt gewoon zulke figuren niet handhaven op tv, ik mag die Gijp wel en vind zijn stem erg aangenaam, jammer dat hij van de buis gaat.
pi_204561560
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 04:55 schreef Za het volgende:
Aan de reactie van Gijp te zien, lijkt hij het beu om deels gescripte borrelpraat te moeten voeren, en weet hij ook dat het hierdoor finito is met hun show.

Je kunt gewoon zulke figuren niet handhaven op tv, ik mag die Gijp wel en vind zijn stem erg aangenaam, jammer dat hij van de buis gaat.
Je kan altijd nog naar zn Jomandaliedje luisteren.
PWBF
pi_204561562
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 02:19 schreef luxerobots het volgende:

Maar goed, het zal wel altijd bij deze vage anekdote blijven.
Dat denk ik niet.
Lachend op tv vertellen hoe je met 2 man een bewusteloze vrouw met een object penetreerde, en haar zo achter liet, dan houdt het een keer op met de anekdotes.
pi_204561564
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 04:55 schreef Za het volgende:

Triest figuur ben je.
pi_204561566
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 05:02 schreef Simmertje het volgende:

Triest figuur ben je.
Ja want het is volkomen normaal dat je als man lachend verteld hoe je een bewusteloze vrouw misbruikte met 2 man door haar te penetreren met een kaars en vervolgens zo achterliet, en dat iedereen aan tafel zit te lachen.

Wie de trieste figuren hier zijn is voor mij geen raadsel.

Nu was opeens een duizend uren kaars, en niet ingestoken maar neergezet. Jaja.

Stel dat Marco B. met dit verhaal zou komen.

Jammer voor de heren.
pi_204561571
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 23:50 schreef Apotheose het volgende:

Misschien wilde Johan alle moraalridders in NL gewoon even op de kast jagen. Had ook met een minder drastisch verhaal gelukt trouwens.

Los van het verhaal vind ik het mooi hoe Johan gewoon roept wat ie wil roepen en geen fuck geeft om een ander z'n ongezouten mening. Niet meelullen met alle woke-figuren in de media _O_
Dat zouden er meer moeten doen idd.
Ali B, Marco B en de rest van de lijst, gewoon roepen wat ze willen roepen om de moraalridders op de kast te jagen.

Bij sommigen is een verhaal (geen aangifte) voldoende om hen te verbannen van radio en tv, en uitgekotst te worden door het hele land, maar iemand die zelf op tv een verkrachtig toegeeft is gewoon tof. Lachen man.
We passen de versie iets aan voor de domme kijkers, en door.
pi_204561574
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 04:58 schreef Za het volgende:

[..]
Dat denk ik niet.
Lachend op tv vertellen hoe je met 2 man een bewusteloze vrouw met een object penetreerde, en haar zo achter liet, dan houdt het een keer op met de anekdotes.

Je mag hopen van wel maar denk van niet. De zenderbaas zal zn verzonnen damagecontrol fabeltje ("ik heb de kaars trouwens toch alleen maar tussen haar benen gezet bedenk ik me nu na alle ophef, dus dat ik het gisteren duidelijk had over penetreren en erin en verkrachting moeten we even vergeten") wel geloven and that's it.
PWBF
pi_204561586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 05:42 schreef Nielsch het volgende:

Je mag hopen van wel maar denk van niet. De zenderbaas zal zn verzonnen damagecontrol fabeltje ("ik heb de kaars trouwens toch alleen maar tussen haar benen gezet bedenk ik me nu na alle ophef, dus dat ik het gisteren duidelijk had over penetreren en erin en verkrachting moeten we even vergeten") wel geloven and that's it.
Het zou bizar zijn wanneer Derksen daarmee weg zou komen, maar ieder ander, ik noem een Marco B. compleet gehaat en van tv gehaald zou worden na een dergelijke ontboezeming.

Ik vind ook dat zo'n beetje iedereen zich volgens de huidige normen grensoverschrijdend zou gedragen, en ben dat gedoe beu.

Liever zou ik willen dat men eens keek naar het ongewenst knuffelen en kussen van kinderen, door familie, buren en vrienden.
Je ziet dat de kinderen het niet willen, maar worden aangemoedigd. Ik vind dat walgelijk, maar er kraait geen haan naar.
Voor kinderen geldt er blijkbaar geen grensoverschrijdend gedrag, mensen mogen ze op de mond of hun hele gezicht kussen, vastpakken etc.
Maar zodra een vrouw een tik op de bips krijgt is de beer los.
  donderdag 28 april 2022 @ 06:33:07 #191
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_204561617
Aah nu heeft hij opeens de kaars tussen haar benen gezet ipv er in. Tuurlijk. Maar wel zeggen dat hij zich heeft misdragen. Wat is er wangedrag aan als je een grote kaars naast een vrouw legt? :') :')

Hij probeert zich er maar paniekerig uit te lullen. Het is al jaren tijd voor die kerel om met pensioen te gaan.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_204561630
Wat een ophef over een kaars. We weten niet eens wat die mevrouw er zelf van vond. Misschien werd ze 's ochtends wakker en moest ze er zelf ook wel om lachen.
pi_204561636

Zijn dit dan al direct verkrachtingsbeelden anno 2022? De man spoort op deze foto de vrouw duidelijk aan om gepenetreerd te worden door iets wat kijkt op een boom ofzo. Heel ziekelijk.
U MAD?
pi_204561644
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]
Amber vond Albon goed, Christian zei dat ze verliefd was op hem, haha want Albon is echt niet goed. Amber onderbouwt vervolgens haar mening en Christian lacht haar uit.

Was tijdens de kwalificatie van de eerste race en ook hun eerste zendtijd in de studio.
Het punt wat je wil maken is precies?
pi_204561661
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 06:33 schreef Harvest89 het volgende:
Aah nu heeft hij opeens de kaars tussen haar benen gezet ipv er in. Tuurlijk. Maar wel zeggen dat hij zich heeft misdragen. Wat is er wangedrag aan als je een grote kaars naast een vrouw legt? :') :')

Hij probeert zich er maar paniekerig uit te lullen. Het is al jaren tijd voor die kerel om met pensioen te gaan.
Alle wappies die normaliter oh zo kritisch zijn op de MSM maar wel Derksen onmiddellijk geloven wanneer hij zijn verhaal aanpast door alle ophef _O-
pi_204561676
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 05:56 schreef Za het volgende:

[..]
Het zou bizar zijn wanneer Derksen daarmee weg zou komen, maar ieder ander, ik noem een Marco B. compleet gehaat en van tv gehaald zou worden na een dergelijke ontboezeming.

Ik vind ook dat zo'n beetje iedereen zich volgens de huidige normen grensoverschrijdend zou gedragen, en ben dat gedoe beu.

Liever zou ik willen dat men eens keek naar het ongewenst knuffelen en kussen van kinderen, door familie, buren en vrienden.
Je ziet dat de kinderen het niet willen, maar worden aangemoedigd. Ik vind dat walgelijk, maar er kraait geen haan naar.
Voor kinderen geldt er blijkbaar geen grensoverschrijdend gedrag, mensen mogen ze op de mond of hun hele gezicht kussen, vastpakken etc.
Maar zodra een vrouw een tik op de bips krijgt is de beer los.
Tsja kijk naar Andre Hazes, heeft als dikke zwetende man van 34 ook een kind van 14 geneukt. Wordt ook nog steeds gedraaid in elke kutkroeg en geëerd met wansmaakfestivals.
PWBF
pi_204561685
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 06:42 schreef Vliegbaard het volgende:
Wat een ophef over een kaars. We weten niet eens wat die mevrouw er zelf van vond. Misschien werd ze 's ochtends wakker en moest ze er zelf ook wel om lachen.
Of niet.
PWBF
pi_204561695
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 07:10 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Of niet.
Kan. Maar als dit het criterium voor verkrachting al is...
  donderdag 28 april 2022 @ 07:15:04 #199
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_204561696
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 05:56 schreef Za het volgende:
Dan kunnen ze vast wennen, zeker de meisjes, dat dat als ze groter zijn het nog steeds te pas en te onpas gebeurt. 1.5m regel is voorbij, ze moeten leren leven in een tijd zonder corona.
Tot nooit .......
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 07:22:43 #200
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204561718
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 01:19 schreef ootjekatootje het volgende:

[..]

Bijna net zo erg als een kaars in iemands kut steken als ze bewusteloos is ja!
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')