Mijn vriend had Ed van Tijn redelijk vaak, dat was wel een topper, altijd super beleefd en altijd 20 euro fooi.quote:
Nee netjes in een potje . geen druipgevaarquote:Op donderdag 28 april 2022 00:14 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Een druipkaars in een fles? Ja, nouja, hoor
Nu neem ik je niet meer serieus.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:16 schreef Montagui het volgende:
Afijn, in the end zijn (na zijn bekentenis) alle Johan adepten verkrachtingslovers.
Ik ook niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:17 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Daar ga ik me nooit aan houden.
Je gaat weg? Doen!quote:Op donderdag 28 april 2022 00:16 schreef Montagui het volgende:
Afijn, in the end zijn (na zijn bekentenis) alle Johan adepten verkrachtingslovers.
Dankje wel, het is een succesvol expiriment geweest. Ik stream zelf naar mijn grote TV en gebruik daarvoor een programaatje, Kodi, waarmee ik ook niet kan zappen en zowat geen reclame zie, ik kies dan ook echt waar ik naar kijk, zoals een lijst met films.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:16 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Heel verstandig, lachen is verboden. Zo lijkt het.
We kijken hier graag naar de Belgische zenders. Viel ons gisteren weer op bij die drie die het pieterspad lopen en gewoon mensen aanspreken. Heel relaxed en respectvol.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:16 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kijk bijna geen TV, niet om elitair te doen maar vind er gewoon geen zak aan, vooral al die praatprogrammas waar een gast 4 minuten krijgt om iets uit te leggen, en dan is de presentator 2 minuten aan het woord.....
Ik luister liever radio, bijvoorbeeld BNR waar een gast gewoon een vol uur krijgt, enige wat ik qua TV nog wel eens kijk zijn documentairs zoals Andere Tijden (sport), en soms Nieuwsuur die soms goede rapportages hebben.
Je chargeert wat haha. Maar dat ze met die enorm trieste lul v Moszkowicz ging zegt veel over haar mensenkennis. Een kind van zes met een gemiddeld brein had aan kunnen voelen dat die gast niet deugde.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:06 schreef raptorix het volgende:
[..]
Jinek dat is ook zo een hypcriete hoer, lekker beentjes wijd voor maffia advocaatje en als geld op is snel weg, en dan lekker woke doen dat vrouwen voor zichzelf moeten opkomen, daarvoor nooit meer relatie met vrouwen meer in mijn leven, betaal er liever voor zodat ik vooraf weet wat het bonnetje is.
Deze vond ik trouwens erg fijn: https://nl.wikipedia.org/wiki/Rond_de_Noordzeequote:Op donderdag 28 april 2022 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We kijken hier graag naar de Belgische zenders. Viel ons gisteren weer op bij die drie die het pieterspad lopen en gewoon mensen aanspreken. Heel relaxed en respectvol.
Echt, hoeveel zenders hebben we hier? Tien ofzo?
En er is weinig kwaliteit.
Reizen Waes is ook een van de weinige programma's waar ik bij blijf kijken. (ergens voor gaan zitten/thuisblijven doen we sowieso niet natuurlijk)quote:Op donderdag 28 april 2022 00:21 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
We kijken hier graag naar de Belgische zenders. Viel ons gisteren weer op bij die drie die het pieterspad lopen en gewoon mensen aanspreken. Heel relaxed en respectvol.
Echt, hoeveel zenders hebben we hier? Tien ofzo?
En er is weinig kwaliteit.
Wim Kok lag steevast onderuit voor de openhaard, en als bediening moest je er gewoon overheen…quote:Op donderdag 28 april 2022 00:17 schreef raptorix het volgende:
[..]
Mijn vriend had Ed van Tijn redelijk vaak, dat was wel een topper, altijd super beleefd en altijd 20 euro fooi.
Ja Waes is mooi. Maar die laten mensen uitpraten en dat kunnen veel presentatoren niet meer. Snel snel snel.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:24 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Reizen Waes is ook een van de weinige programma's waar ik bij blijf kijken. (ergens voor gaan zitten/thuisblijven doen we sowieso niet natuurlijk)
Gewoon Beurs rollen in zo een gevalquote:Op donderdag 28 april 2022 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wim Kok lag steevast onderuit voor de openhaard, en als bediening moest je er gewoon overheen…
Dat was in 2001, nu zou dat echt vreemd zijn.
Toen was dat ook vreemd maar het was de premier. En die Prodi, was toen voorzitter van de EU.
Johan heeft daarin imo wel gelijk, tijden veranderen.
Waes vind ik echt een topper.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:24 schreef Het_Bokje het volgende:
[..]
Reizen Waes is ook een van de weinige programma's waar ik bij blijf kijken. (ergens voor gaan zitten/thuisblijven doen we sowieso niet natuurlijk)
Als je geen stupiditeit kunt verdragen snap ik niet waarom je naar Angela de Jong kijkt.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:39 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Om de mensen die nog steeds niet snappen waarom het niet deugde wat er in het programma gebeurde dat uit te leggen en misschien tot een paar van hen door te dringen. Ik bewonder d'r geduld; zelf kan ik stupiditeit minder goed verdragen.
Dat lijkt me nogal wiedes: omdat ik haar niet stupide vind.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:27 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Als je geen stupiditeit kunt verdragen snap ik niet waarom je naar Angela de Jong kijkt.
Ja, en hij had de lachers op zijn hand.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:25 schreef raptorix het volgende:
Persoonlijk denk ik gewoon dat het een verzonnen verhaal is, Derksen vind het heerlijk om te shockeren.
Werkte je in een hotel ofzo?quote:Op donderdag 28 april 2022 00:25 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Wim Kok lag steevast onderuit voor de openhaard, en als bediening moest je er gewoon overheen…
Dat was in 2001, nu zou dat echt vreemd zijn.
Toen was dat ook vreemd maar het was de premier. En die Prodi, was toen voorzitter van de EU.
Johan heeft daarin imo wel gelijk, tijden veranderen.
Dit ja. Als je de 'flow' van het gesprek bekijkt, dan merk je dat hij (met 'erin stoppende beweging) en er dan al om lacht, waarna de rest ook krom ligt.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:25 schreef raptorix het volgende:
Persoonlijk denk ik gewoon dat het een verzonnen verhaal is, Derksen vind het heerlijk om te shockeren.
Ik kijk zelden tvquote:Op donderdag 28 april 2022 00:10 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Nee, Waylon die vanaf nu weer gewoon Willem is. Kijkt niemand hier tv?
Dan kan hij niet omvallen , zou nog wel eens onhandig kunnen aflopen als je em aansteektquote:Op donderdag 28 april 2022 00:11 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die stond rechtop tussen haar benen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |