abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204562149
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik denk dat dus ook. Maar Gijp en Derksen hebben de schijn tegen. Wat ik wel kwalijk vind is dat mensen helemaal niet meer geïnteresseerd lijken in wat er echt is gebeurd. Dat zag je ook bij Jinek en Lubach, alleen de versie met de kaars die er in is gestopt wordt uitgebreid besproken waardoor je een totaal verknipt beeld van de werkelijkheid krijgt.
Wat gek zeg, dat sommige mensen niet in een verzonnen damage control fabeltje trappen van een man die enorm onder druk staat.
pi_204562154
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Nee dat vind ik dus niet om de redenen die ik hierboven heb gegeven. Met name omdat ik Derksen niet een dikke kaars in een droge vagina zie persen.
Oh ik wel. Als je een kaars alleen maar tussen de benen zet (waarom überhaupt?) dan ga je niet eerst uitgebreid vertellen dat wat er is gebeurd tegenwoordig technisch verkrachting zou zijn. Nee dit is gewoon een hele zielige trieste kerel die lafjes probeert zn hachje te redden.
pi_204562155
Fijn dat de fokrechercheurs er hun licht ook even over laten schijnen.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204562171
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:57 schreef Nielsch het volgende:
Oh ik wel. Als je een kaars alleen maar tussen de benen zet (waarom überhaupt?) dan ga je niet eerst uitgebreid vertellen dat wat er is gebeurd tegenwoordig technisch verkrachting zou zijn. Nee dit is gewoon een hele zielige trieste kerel die lafjes probeert zn hachje te redden.
Jij kijkt het programma nooit zeker?
pi_204562174
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:57 schreef Monolith het volgende:
Fijn dat de fokrechercheurs er hun licht ook even over laten schijnen.
Houdt ze van de straat ^O^
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204562176
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 07:15 schreef Vliegbaard het volgende:

[..]
Kan. Maar als dit het criterium voor verkrachting al is...
Het ging me er natuurlijk meer om dat jij een mogelijke verkrachting probeert te bagatelliseren met 'och misschien vond ze het zelf ook wel grappig'
  Miss 200.000.000! donderdag 28 april 2022 @ 09:00:29 #267
367000 roos94
pi_204562178
Ik google op duizend urenkaars en kan helemaal niks vinden
pi_204562181
Roos Schlikker slikt de bagger van Johan Derksen ook niet meer
  donderdag 28 april 2022 @ 09:01:42 #269
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_204562182
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:57 schreef Nielsch het volgende:

[..]
Dit ja. Hij zei ook "die hebben we erin gestopt"
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_204562184
quote:
14s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:18 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Klein stukkie is geen verkrachting. Klein stukkie mag, als je dronken met iemand mee naar huis gaat. Afhankelijk van hoe laat kan je ook nog diepte bepalen.
Kun je een formule geven voor de toelaatbare diepte op basis van het tijdstip en de alcoholpromillages van slachtoffer en dader?

[ Bericht 0% gewijzigd door jeroen25 op 28-04-2022 09:27:18 ]
2147483647 angels can dance on the point of a needle.
Add one and they will all turn into devils.
pi_204562188
Daarom is het ook als verzinsel alleen bijzonder walgelijk. Een verzonnen verkrachting bagatelliseren is nog steeds :r
twitter
pi_204562191
Dat Derksen en v/d Gijp lachwekkend hypocriet zijn en typische dominees met een gebrekkig moreel kompas is natuurlijk geen verrassing, maar dat het gedrag van de Mol wordt goedgepraat met 'ach ik heb zelf vroeger ook wel eens iemand verkracht' en dat daar dan nog lacherig over wordt gedaan is zelfs voor dit programma wel een redelijk dieptepunt natuurlijk.
Volkorenbrood: "Geen quotes meer in jullie sigs gaarne."
pi_204562200
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:00 schreef roos94 het volgende:
Ik google op duizend urenkaars en kan helemaal niks vinden
Die is zeker ook verzonnen :T

In werkelijkheid was het een honkbalknuppel
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 09:06:52 #274
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204562203
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:03 schreef Stepperoller het volgende:
Daarom is het ook als verzinsel alleen bijzonder walgelijk. Een verzonnen verkrachting bagatelliseren is nog steeds :r
[ twitter ]
Hoe Gijpie en Braboneger daar schaapachtig zaten te lachen is minstens zo pijnlijk ja.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_204562213
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:41 schreef capricia het volgende:

[..]
Mijnheer heeft de volgende dag in het AD nog gezegd dat ie er 'geen woord van terugneemt'.

[ afbeelding ]
Maar een paar uur later was het al opeens een heel ander verhaal. :')
Dit is Derksen z'n Spijkerman-moment wat mij betreft. Weg geloofwaardigheid.
pi_204562222
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:06 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Hoe Gijpie en Braboneger daar schaapachtig zaten te lachen is minstens zo pijnlijk ja.
Het is dan ook een serieus praatprogramma :D

(ja, het lachen om een verkrachting (indien IN) of aanranding (indien VOOR) is ook erg fout, maar het is een beetje naief van 'ons' om te verwachten dat iedereen daar met een gladgestreken gezicht daarop gaat reageren, zeker gezien de sfeer die er normaal gesproken in de studio was. Ik kan me best voorstellen dat Braboneger dacht dat het een geintje was.

Waar hadden al die andere programma's het anders over moeten hebben? Koningsdag? Niemand boeit het 60e jurkje van Maxima nog, alleen besjes van 80+
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_204562237
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:05 schreef Sebbeszweet het volgende:
Wel interessant van die advocaat gisteren. Hoe snel mensen een oordeel hebben en niet goed willen nadenken. Nee liever iemand de opknopen aan de hoogste boom. Dat was aanvankelijk ook mijn eerste reactie, maar toen ik zag dat Halina Reijn en consorten ineens uit hun vieze hol waren gekropen met hun oproep tot cancelen, wist ik dat dit niet klopte. Zo bleek ook gisteren met de analyse van de advocaat en genuanceerder beeld van Johan van de gebeurtenis.

Je bedoelt een betoog van een advocaat die als vaste tafelgast vuistdik in de anus van De Mol, Derksen en co zit? Die vent kun je ook totaal niet serieus nemen.
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_204562239
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:09 schreef Beathoven het volgende:

[..]
Dit is Derksen z'n Spijkerman-moment wat mij betreft. Weg geloofwaardigheid.
Derksen is wat mij betreft nooit geloofwaardig geweest. Altijd de grootste bek over hypocrisie enzo...Pot<>ketel enzo. En dat al jaaaarenlang he! Op zich geen probeelm, als je daar voetbaltokkieTeleGraafGeenStijlNL mee van de straat houdt... ^O^

Best geklede zwerver van NL :')
Maargoed, programma is al jaren over zijn hoogtepunt heen. Zoals al ergens eerder gezegd: Na de TeleviesieCockRing hadden ze moeten stoppen, maar toen bood John de M. ineens meer geld (gokje) en dat is het moment waarop Derksen z'n 'integriteit' te grabbel gooide. (ook zo'n woord wat Derksen te pas en te onpas gebruikt)
pi_204562242
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:03 schreef Stepperoller het volgende:
[ twitter ]
Dat is wel vrij debiel van Johan ja. Dat je niet doorhebt dat een verhaal over een kaars in een vagina proppen tegenwoordig wel tot ophef kan leiden.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 09:20:46 #280
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204562276
Mensen die Derksen geloofwaardig vonden vind ik niet geloofwaardig.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')