abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_204561885
Was er niet een Spaanse trainer die ook grapjes maakte over verkrachtingen? Het zit blijkbaar in het voetbalwereldje, te lang een mannenwereld geweest.
pi_204561915
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  donderdag 28 april 2022 @ 08:39:56 #203
498282 Scrummie
Feyenoord kampioen 2025/2026
pi_204562047
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 08:06 schreef Mondkapje het volgende:
Was er niet een Spaanse trainer die ook grapjes maakte over verkrachtingen? Het zit blijkbaar in het voetbalwereldje, te lang een mannenwereld geweest.
:')

1 voorbeeld erbij uit Spanje en we gaan naar 'het zit blijkbaar in het voetbalwereldje'. Dit is toch genieten.
pi_204562053
quote:
'Ik wil er gewoon zitten en alles laten lopen. Verbale diarree.'
pi_204562192
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 02:01 schreef MizzezAmy het volgende:

[..]
Dat is waar en het is niet mijn bedoeling om te downplayen, maar een tegengeluid te geven dat niet iedereen alles als even ernstig ervaart en dat dingen ook juist kunnen verergeren door de aandacht. Ik stoorde me bv aan de opmerking dat het een klap in het gezicht van alle vrouwen is. Dat vind ik wat overdreven. Er werd ook meermaals over het slachtoffer gesproken en hoe moeilijk dit voor haar moest zijn, terwijl die vrouw zich mogelijk geen slachtoffer voelde. Ik vind het vooral vervelend als iemand mij gaat zeggen hoe ik me moet voelen of namens mij gaat spreken zonder te weten hoe ik er in sta. Maar misschien dat het niet anders kon om dit goed aan te kaarten, want ik vind ook dat met name de tafelgasten niet goed reageerden met die lacherige sfeer.
Natuurlijk moet je niet lachen over zo'n gebeurtenis, omdat het dan inderdaad moeilijker wordt om aangifte te doen (want het wordt toch niet serieus genomen) en kan het voor veel mensen pijnlijk zijn om te zien. Het is wel goed om daar aandacht aan te geven.
Waarom denk jij eigenlijk dat de huidige generatie mensen en psychologen zo massaal aan het traumatiseren van gebeurtenissen zijn geslagen?

Waarom benadrukken mensen niet meer dat het misschien wel beter is om aan gebeurtenissen uit het verleden niet teveel waarde meer te hechten en door te gaan met je leven? Ik verbaas mij daarover.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 09:12:59 #206
274204 crew  Mexicanobakker
pi_204562235
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:44 schreef MizzezAmy het volgende:
Even gekeken, stukje VI en Jinek, maar ik vind het ergens ook wel storend dat ik een aantal vrouwen hoor zeggen dat het zo pijnlijk en vernederend voor betreffende vrouw is. Kan best zijn dat die vrouw nergens problemen mee had, maar nu aan zichzelf begint te twijfelen. Ik heb zelf jaren geleden in een dronken bui iets soortgelijks gehad, maar heb er nooit heel veel zwaarte aan gehangen, hij dronken, ik dronken en dan kan het gebeuren dat je nee niet gelijk geaccepteerd wordt, leek me niet echt trauma waardig (weet ook niet precies wat er de rest van de nacht gebeurd is, maar had de dag erna geen kwetsuren en geen kaars in mn vagina, dus heel erg kan het niet geweest zijn, wel geleerd wat minder te drinken :)). Ik wil niet zeggen dat dit inhoudt dat andere vrouwen niet zo moeilijk moeten doen, ieder heeft recht op zijn eigen beleving, maar ik dus ook. Ik hou er niet van als anderen voor mij gaan bepalen dat ik daar een trauma van hoor te hebben, wat ik nu wel kreeg als ik de vrouwen hoorde praten. Maar het is een lastig evenwicht, enerzijds moet je het niet bagatelliseren,
maar anderzijds krijg ik nu ook wel het idee dat sommige mensen een trauma aangepraat wordt.
Die vrouwen zouden het niet prettig vinden als het bij hen gebeurt en dat is hun goed recht toch? Maar ik zou dat altijd als zodanig benoemen.
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 09:14:53 #207
pi_204562248
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Waarom denk jij eigenlijk dat de huidige generatie mensen en psychologen zo massaal aan het traumatiseren van gebeurtenissen zijn geslagen?

Waarom benadrukken mensen niet meer dat het misschien wel beter is om aan gebeurtenissen uit het verleden niet teveel waarde meer te hechten en door te gaan met je leven? Ik verbaas mij daarover.
Omdat ieder persoon anders op zaken reageert. En er zijn mensen die weldegelijk van zulke dingen gewoon last hebben. En omdat het duidelijk moet zijn dat verkapte dwang niet oké is en dat ook aan sommige mensen duidelijk gemaakt moet worden.
pi_204562279
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:14 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Omdat ieder persoon anders op zaken reageert. En er zijn mensen die weldegelijk van zulke dingen gewoon last hebben. En omdat het duidelijk moet zijn dat verkapte dwang niet oké is en dat ook aan sommige mensen duidelijk gemaakt moet worden.
Toch zie ik ook een andere tendens en dat is dat vrouwen steeds meer geacht worden om gebeurtenissen uit het verleden waar ze eigenlijk niet zoveel last van hebben te herevalueren en nog eens goed te bedenken wat er allemaal fout is gegaan.

Of geacht, ze worden "aan het denken gezet". Zie je ook in talkshows, toen de voice ter sprake kwam zat er een slachtoffer in de show die aangaf dat Rietberg had gezegd dat ze een geil broekje aan had.

Ze zei dat ze er eerst geen last van had maar daarna nog eens uitgebreid met een vriendin had gepraat die had gezegd dat het absoluut niet normaal was. Gevolg: Meisje zit voor het hele land met dikke tranen voor de tv. Daarmee geef je een onbeduidend incident ontzettend veel aandacht, en het uiteindelijke verdriet wordt volgens mij niet veroorzaakt door het incident zelf maar door de enorme aandacht die het krijgt.

Maar dat is mijn mening. @MizzezAmy

[ Bericht 0% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2022 09:22:59 ]
pi_204562285
Het gaat niet om dat geval, het is bovendien verzonnen, het gaat erom dat er lol wordt gemaakt over verhalen over verkrachtingen.
Door een hoge piet die ooit hoofdredacteur is geweest bij een voetbalblad, dat is behoorlijk alarmerend. Ik had het niet achter hem gezocht, en wat voor smeuiige verhalen heeft ie nog meer achter de hand want dit zal het enige niet zijn.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 09:23:43 #210
pi_204562293
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:21 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Toch zie ik ook een andere tendens en dat is dat vrouwen steeds meer geacht worden om gebeurtenissen uit het verleden waar ze eigenlijk niet zoveel last van hebben te herevalueren en nog eens goed te bedenken wat er allemaal fout is gegaan.

Of geacht, ze worden "aan het denken gezet". Zie je ook in talkshows, toen de voice ter sprake kwam zat er een slachtoffer in de show die aangaf dat Rietberg had gezegd dat ze een geil broekje aan had.

Ze zei dat ze er eerst geen last van had maar daarna nog eens uitgebreid met een vriendin had gepraat die hadden gezegd dat het absoluut niet normaal was. Gevolg: Meisje zit voor het hele land met dikke tranen voor de tv. Daarmee geef je een onbeduidend incident ontzettend veel aandacht, en het uiteindelijke verdriet wordt volgens mij niet veroorzaakt door het incident zelf maar door de enorme aandacht die het krijgt.

Maar dat is mijn mening. @:Mizzezamy
Dat is collateral. Door het bespreken van andere incidenten kunnen mensen inderdaad anders tegen bepaalde zaken aan kijken. The Voice heeft er ook voor gezorgd dat er meer aanklachten op dit gebied zijn gekomen die niet relevant zijn aan The Voice.
pi_204562305
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:23 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Dat is collateral. Door het bespreken van andere incidenten kunnen mensen inderdaad anders tegen bepaalde zaken aan kijken. The Voice heeft er ook voor gezorgd dat er meer aanklachten op dit gebied zijn gekomen die niet relevant zijn aan The Voice.
Ja daarin verschillen wij van mening denk ik. Ik heb grote twijfels bij hoe we tegenwoordig met dit soort dingen omgaan.

Helemaal in de doofpot stoppen vind ik ook niet goed maar de huidige aanpak creëert slachtoffer na slachtoffer en trauma na trauma.
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 09:27:18 #212
pi_204562313
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ja daarin verschillen wij van mening denk ik. Ik heb grote twijfels bij hoe we tegenwoordig met dit soort dingen omgaan.

Helemaal in de doofpot stoppen vind ik ook niet goed maar de huidige aanpak creëert slachtoffer na slachtoffer en trauma na trauma.
Het is lastig. Je wil dat mensen die problemen hebben dat gewoon kunnen vertellen en geen angstcultuur hebben, daar hoort alles in de doofpot stoppen niet bij.

Maar mensen die er geen last van hebben gehad moeten niet ineens gaan twijfelen aan zichzelf als ze er gewoon oke me waren.
  donderdag 28 april 2022 @ 09:30:21 #213
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204562338
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 03:10 schreef Ronald het volgende:
Gezien de algehele stemming in de media is dit wel einde verhaal.

Morgen persbericht dat Talpa per direct programma van de buis haalt
Dan hebben we in ieder geval de uitzending van gisteren gehad. Dat vond ik echt de beste televisie die ik ooit heb gezien
Laffe huichelaar
  donderdag 28 april 2022 @ 09:32:16 #214
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204562353
Wat een lachwekkende draai van Johan. Als het alleen een kaars tussen de benen zetten was dan snap ik totaal niet waarom je dat opbrengt n.a.v. de zaak Sjonnie. Nee, dit slaat nergens op.
pi_204562414
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:27 schreef Mexicanobakker het volgende:

[..]
Het is lastig. Je wil dat mensen die problemen hebben dat gewoon kunnen vertellen en geen angstcultuur hebben, daar hoort alles in de doofpot stoppen niet bij.
Dat ben ik het ook mee eens. Maar die scheidslijn (tussen mensen die er echt last van hebben en de mensen die dat niet hebben) is een dunne en bijna niet te bepalen.

quote:
Maar mensen die er geen last van hebben gehad moeten niet ineens gaan twijfelen aan zichzelf als ze er gewoon oke me waren.
Eens.
pi_204562430
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:30 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Dan hebben we in ieder geval de uitzending van gisteren gehad. Dat vond ik echt de beste televisie die ik ooit heb gezien
Dit is geen einde verhaal joh.
  donderdag 28 april 2022 @ 09:45:18 #217
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204562447
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Waarom niet? Je eigen zoon kan je niet cancellen, maar om jezelf te redden keihard optreden bij zo iets is natuurlijk heel makkelijk scoren.

Als ik de Mol was zou ik het wel weten, Johan begint toch al meer en meer old man yells at cloud gedrag te vertonen, we zitten sowieso al tegen de houdbaarheid aan. Waarom dan niet je eigen hachje redden met zo'n offer
Laffe huichelaar
pi_204562462
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:45 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Waarom niet? Je eigen zoon kan je niet cancellen, maar om jezelf te redden keihard optreden bij zo iets is natuurlijk heel makkelijk scoren.

Als ik de Mol was zou ik het wel weten, Johan begint toch al meer en meer old man yells at cloud gedrag te vertonen, we zitten sowieso al tegen de houdbaarheid aan. Waarom dan niet je eigen hachje redden met zo'n offer
  donderdag 28 april 2022 @ 09:49:47 #219
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_204562475
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 03:10 schreef Ronald het volgende:
Gezien de algehele stemming in de media is dit wel einde verhaal.

Morgen persbericht dat Talpa per direct programma van de buis haalt
En dan mag het plaatsmaken voor een politiek correct programma. Daar zijn we wel weer aan toe na deze turbulente gebeurtenis. Misschien dat Merel Westrik weer wat vrouwen bij elkaar kan rapen voor wat leuke woke-onderwerpjes?
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_204562484
quote:

[..]

Het heeft over het algemeen betere kijkcijfers dan Op1 en Jinek. Het is zeer onwaarschijnlijk dat dat met een vervangend programma ook lukt. Ik denk dat De Mol zich nog wel even bedenkt voor hij de stekker eruit trekt.
pi_204562502
quote:

[..]

Ik vond de uitzending van gisteren eigenlijk ongekend goed. Hier werd alles gewoon rauw en eerlijk op tafel gegooid. Dat is zo'n geweldig tegenwicht aan de RTL Boulevards of kansloze talkshows waar iedereen elkaar maar gewoon nakletst.

En het is ook voor de progressieve Nederlander een goed tegenwicht, zodat mensen uit die bubbel nog enigszins snappen hoe het er in andere bubbels aan toegaat. Moet echt op tv blijven wat mij betreft.
  donderdag 28 april 2022 @ 09:53:18 #222
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204562503
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:50 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Het heeft over het algemeen betere kijkcijfers dan Op1 en Jinek. Het is zeer onwaarschijnlijk dat dat met een vervangend programma ook lukt. Ik denk dat De Mol zich nog wel even bedenkt voor hij de stekker eruit trekt.
Ik vraag het me af, want het begint zich te erg op te stapelen. The voile, zijn eigen zoon, dit. Op een gegeven moment gaat het je tegenwerken
Laffe huichelaar
  Redactie Sport donderdag 28 april 2022 @ 09:55:16 #223
pi_204562509
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Ik vond de uitzending van gisteren eigenlijk ongekend goed. Hier werd alles gewoon rauw en eerlijk op tafel gegooid. Dat is zo'n geweldig tegenwicht aan de RTL Boulevards of kansloze talkshows waar iedereen elkaar maar gewoon nakletst.

En het is ook voor de progressieve Nederlander een goed tegenwicht, zodat mensen uit die bubbel nog enigszins snappen hoe het er in andere bubbels aan toegaat. Moet echt op tv blijven wat mij betreft.
Liever dit dan Ongehoord Nederland inderdaad.
  donderdag 28 april 2022 @ 09:55:41 #224
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204562511
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:53 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]

Gister was de beste televisie die ik ooit gezien heb.

Niet die boze vrouw die met die andere jongen en Derksen zijn gedrag even gaat bespreken, maar het tweede deel waar we met Gijp de toekomst van de show bespreken.

Gewoon 3 mannen die open en eerlijk hun toekomst bespreken. De eerste keer dat je in zo'n relatief groot programma oprechtheid ziet, gewoon iemand die er geen zin meer in heeft en dat op live op tafel gooit
Laffe huichelaar
  donderdag 28 april 2022 @ 09:56:42 #225
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_204562518
Het enige wat daar nog overheen kan is dat John vanavond zelf te gast is.
Laffe huichelaar
pi_204562519
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:55 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Gister was de beste televisie die ik ooit gezien heb.

Niet die boze vrouw die met die andere jongen en Derksen zijn gedrag even gaat bespreken, maar het tweede deel waar we met Gijp de toekomst van de show bespreken.

Gewoon 3 mannen die open en eerlijk hun toekomst bespreken. De eerste keer dat je in zo'n relatief groot programma oprechtheid ziet, gewoon iemand die er geen zin meer in heeft en dat op live op tafel gooit
Exact, en ze bespraken ook de invloed van de progressieve cultuur op het huidige klimaat dat er heerst. Iedereen doet zo krampachtig, ik vind het prettig dat zij zich hieraan onttrekken.
  donderdag 28 april 2022 @ 10:01:38 #227
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_204562556
twitter

Moeke is erbij.
  Tettenkoning donderdag 28 april 2022 @ 10:05:09 #228
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204562572
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:55 schreef timmmmm het volgende:
Gijp, wat een totaalmongool is dat ook :')
Op donderdag 3 oktober 2019 09:45 schreef bitterbal het volgende:
Nine is nu al een held _O_
pi_204562579
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Exact, en ze bespraken ook de invloed van de progressieve cultuur op het huidige klimaat dat er heerst. Iedereen doet zo krampachtig, ik vind het prettig dat zij zich hieraan onttrekken.
En het feit dat we nu met Rutte 4 te maken hebben (plus een hele lading nóg rechtsere zetels), laat misschien ook wel zien dat die cultuur minder aanhang heeft dan de media ons soms doet vermoeden. Hopelijk laten ze zich niet kennen en gaan ze weer vrolijk verder.

[ Bericht 2% gewijzigd door NY_Giant op 28-04-2022 10:11:21 ]
pi_204562597
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:01 schreef maxi-mus het volgende:
[ twitter ]
Moeke is erbij.
Waarschijnlijk heeft ze haar uurtarief wat verhoogd. Overigens verwacht ik geen vuurwerk. Derksen en De Jong doen altijd wat minder extreem tegen elkaar als ze live met elkaar aan tafel zitten.

[ Bericht 0% gewijzigd door NY_Giant op 28-04-2022 10:43:44 ]
pi_204562599
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:06 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
En het feit dat we nu met Rutte 4 te maken hebben, laat misschien ook wel zien dat die cultuur minder aanhang heeft dan de media ons soms doet vermoeden. Hopelijk laten ze zich niet kennen en gaan ze weer vrolijk verder.
Rutte 4 heeft hier volgens mij niet zoveel mee te maken?
pi_204562606
quote:
[ twitter ]
Moeke is erbij.
Zou weleens kunnen dat Gijp dan vanavond overslaat. Die lag er gisteren al bij alsof hij er een einde aan wilde maken.
pi_204562609
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:42 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Jawel, in tegenstelling tot alle andere incidenten is er nu vrijwel geen enkele steun meer voor Johan. Dit programma draait om adverteerders en die zullen allemaal afhaken en niet meer rondom de 'verkrachter' Johan willen zitten.

Dit keer is het echt einde verhaal, John de Mol gaat ze nu ook niet meer redden die heeft al genoeg gedoe aan z'n hoofd met alle metoo toestanden.
٩๏̯͡๏)۶
pi_204562617
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:11 schreef Ronald het volgende:

[..]
Jawel, in tegenstelling tot alle andere incidenten is er nu vrijwel geen enkele steun meer voor Johan. Dit programma draait om adverteerders en die zullen allemaal afhaken en niet meer rondom de 'verkrachter' Johan willen zitten.

Dit keer is het echt einde verhaal, John de Mol gaat ze nu ook niet meer redden die heeft al genoeg gedoe aan z'n hoofd met alle metoo toestanden.
Jawel, Johan heeft gisteren de escape zelf gepakt door het verhaal te nuanceren en te vertellen wat er echt is gebeurd.
  donderdag 28 april 2022 @ 10:12:06 #235
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204562621
quote:
[ twitter ]
Moeke is erbij.
Haar mediageilheid heeft geen grenzen.
pi_204562639
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:12 schreef spapaars het volgende:

[..]
  donderdag 28 april 2022 @ 10:18:51 #237
182182 spapaars
Ver onder het NAP
pi_204562657
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:11 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Jawel, Johan heeft gisteren de escape zelf gepakt door het verhaal te nuanceren en te vertellen wat er echt is gebeurd.
Wat eigenlijk niet echt is.
Er zit absoluut geen humor in die platte wereld waar hij in leefde om een kaars tussen de benen te zetten, maar wel om het in een kut te steken.
Hij had beter gewoon moeten liegen dat het een verhaal uit z'n grote duim was.
pi_204562660
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 09:53 schreef timmmmm het volgende:

[..]
Ik vraag het me af, want het begint zich te erg op te stapelen. The voile, zijn eigen zoon, dit. Op een gegeven moment gaat het je tegenwerken
Klopt, dit is te veel intussen, John trekt z'n handen er nu ook wel vanaf.

Het is gewoon over en uit verwacht ik, Johan zal in ieder geval vertrekken. Heel misschien probeert men nog een voortzetting te doen zonder Johan. Maar dat zal dan puur zijn vanwege contracten. René wil dat eigenlijk helemaal niet, maar misschien draait hij nog wel na wat druk van Wilfred.
٩๏̯͡๏)۶
pi_204562668
Edit.

[ Bericht 99% gewijzigd door #ANONIEM op 28-04-2022 10:46:51 ]
pi_204562675
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:06 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
En het feit dat we nu met Rutte 4 te maken hebben (plus een hele lading nóg rechtsere zetels), laat misschien ook wel zien dat die cultuur minder aanhang heeft dan de media ons soms doet vermoeden. Hopelijk laten ze zich niet kennen en gaan ze weer vrolijk verder.
Puur door Twitter. Kranten/media doen altijd alsof dat ‘Nederland’ vertegenwoordigd terwijl het grotendeels links/grachtengordel is wat er op zit.
pi_204562683
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:11 schreef Ronald het volgende:

[..]

Hahaha als je het zelf maar gelooft.
  Tettenkoning donderdag 28 april 2022 @ 10:22:43 #242
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204562685
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:12 schreef spapaars het volgende:
Alsof de VI kliek dat niet is. Hoe vaak zouden ze al niet stoppen na al die zogenaamde 'relletjes'? :')
pi_204562713
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:22 schreef RipCity het volgende:

[..]
Hahaha als je het zelf maar gelooft.
Want adverteerders zijn nog niet eerder afgehaakt rondom dit programma? Ik kan je verzekeren dat inmiddels weinig grote adverteerders in het reclameblok willen zitten rondom Vandaag Inside op enkele casino cowboys na.
٩๏̯͡๏)۶
pi_204562714
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:09 schreef PietjePuk2000 het volgende:

[..]
Rutte 4 heeft hier volgens mij niet zoveel mee te maken?
Ik doel vooral op de zetelverhoudingen van de afgelopen tien/twintig jaar. We zijn de laatste jaren niet bepaald meer woke gaan stemmen. Dus in hoeverre de cancelcultuur door grote delen van de bevolking ondersteund wordt, is nog maar de vraag.

Was het verhaal van Derksen smakeloos? Jazeker! Dat werd ook gewoon erkend en alle kanten van het verhaal kwamen de afgelopen twee avonden goed aan bod, met ook nog goede punten van dat advocaatje. Maar om de hele boel dan gelijk maar weer van tv te halen, is te treurig voor woorden en zorgt alleen maar voor nog verdere verschraling.
pi_204562752
quote:
1s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:26 schreef NY_Giant het volgende:

[..]
Ik doel vooral op de zetelverhoudingen van de afgelopen tien/twintig jaar. We zijn de laatste jaren niet bepaald meer woke gaan stemmen. Dus in hoeverre de cancelcultuur door grote delen van de bevolking ondersteund wordt, is nog maar de vraag.

Was het verhaal van Derksen smakeloos? Jazeker! Dat werd ook gewoon erkend en alle kanten van het verhaal kwamen de afgelopen twee avonden goed aan bod, met ook nog goede punten van dat advocaatje. Maar om de hele boel dan gelijk maar weer van tv te halen, is te treurig voor woorden en zorgt alleen maar voor nog verdere verschraling.
Helemaal mee eens.
pi_204562766
twitter

Mischa mag wel keer langskomen. Doet t ook
Altijd leuk met d’r podcast
  Tettenkoning donderdag 28 april 2022 @ 10:34:19 #247
479333 Nine.
Nijntje of Nine
pi_204562767
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:19 schreef Ronald het volgende:
Klopt, dit is te veel intussen, John trekt z'n handen er nu ook wel vanaf.

Het is gewoon over en uit verwacht ik, Johan zal in ieder geval vertrekken. Heel misschien probeert men nog een voortzetting te doen zonder Johan. Maar dat zal dan puur zijn vanwege contracten. René wil dat eigenlijk helemaal niet, maar misschien draait hij nog wel na wat druk van Wilfred.
Dat hele VI draait om Johan, de rest is inwisselbaar. Dus als Johan ermee stopt wens ik ze veel succes :P
pi_204562774
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:26 schreef Ronald het volgende:

[..]
Want adverteerders zijn nog niet eerder afgehaakt rondom dit programma? Ik kan je verzekeren dat inmiddels weinig grote adverteerders in het reclameblok willen zitten rondom Vandaag Inside op enkele casino cowboys na.
Nee dat zeiden ze alleen voor bühne. 2 maanden later waren ze allemaal weer terug. Doelgroep is veels te belangrijk. Jij kijkt het programma nooit blijkt maar weer.
pi_204562797
quote:
0s.gif Op donderdag 28 april 2022 10:35 schreef RipCity het volgende:

[..]
Nee dat zeiden ze alleen voor bühne. 2 maanden later waren ze allemaal weer terug. Doelgroep is veels te belangrijk. Jij kijkt het programma nooit blijkt maar weer.
Ik kijk het al een jaar of 15 vrijwel iedere aflevering. Ik geef alleen aan dat dit incident ver voorbij gaat aan alle andere incidenten. Johan wordt nu breeduit aangemerkt als verkrachter.

Persoonlijk vind ik het allemaal wat overdreven en denk dat het verhaal grotendeels verzonnen is door Johan en dat er met die kaars ook weinig gebeurd is, maar dat zeg ik als trouwe kijker die de anekdotes van Johan altijd wel met een korrel zout neemt
٩๏̯͡๏)۶
  donderdag 28 april 2022 @ 10:40:17 #250
179002 GwaiLow
Malo accepto stultus sapit
pi_204562808
quote:
0s.gif Op woensdag 27 april 2022 22:26 schreef Frozen-assassin het volgende:
Jullie gaan nu toch niet doen alsof er niets aan de hand was?
Ach, dit is toch allemaal niet zo schokkend? Johan en de keeper van Veendam gaan stappen met 1 of 2 dames. Helemaal lam gaan ze naar huis, de dame in kwestie gaat zich uitkleden voor de mannen, kotst ze vervolgens helemaal onder, valt in een diepe slaap, en dan zetten de heren een lange kaars tussen haar benen en gaan naar huis. Als Johan haar 50 jaar geleden gepenetreerd zouden hebben met die kaars zou ik de ophef nog wel kunnen begrijpen (wat schijnbaar in die tijd ook helemaal niet strafbaar zou zijn). Maar nu?

En de gedachten dat hij dit verhaal verzonnen zou hebben omdat hij veel over zich heen kreeg lijkt me ook erg sterk. De dame in kwestie en die keeper van Veendam komen hier dan natuurlijk mee naar buiten, en dan zit Johan pas echt in de nesten.

[ Bericht 1% gewijzigd door GwaiLow op 28-04-2022 10:45:28 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')