vrouwtje heeft een naamquote:Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef asco het volgende:
Dat vrouwtje helemaal over de zeik. Prachtig.
Ik kijk dit normaal nooit maar ga ik toch af en toe maar eens doen.
Dat van die hypocrieten is ZO waar. 👍
Morgen verander ik mezelf in een vampier.quote:
Hahaha jij trapt er al helemaal in.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef Bart.Messen het volgende:
Vinden jullie dat hij hiervoor alsnog een straf zou moeten krijgen?
#GoWoke. Goedzo meid.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef Draak31 het volgende:
Gatverdamme zeg. Dit is wel zo smerig allemaal. Het is dat mijn maag inmiddels al leeg is anders liep het kots mij met een noodgang de mond in. En nu lekker de schijnheil uithangen. Nou mooi niet. BAH Dit is niet normaal in Nederland. Nu niet. NOOIT niet.
Het is verjaard.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef Bart.Messen het volgende:
Vinden jullie dat hij hiervoor alsnog een straf zou moeten krijgen?
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef RAVW het volgende:
Jammer dat er niet meer mensen zitten die de jaren 70 bewust hebben meegemaakt
dan had dit ook hel anders gelopen , nu zetten ze mensen neer die net begin jaren 80 geboren zijn , en dan een gesprek gaan voeren wat in de jaren 70 is gebeurd
net zo als een Surinamer van 10 jaar oud gaat lopen klagen over de slavernij dat hij het zo zwaar heb gehad .. LOL
Dronken, naakt en half in coma op de bank liggen bij een vreemde man is wel normaalquote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef Draak31 het volgende:
Gatverdamme zeg. Dit is wel zo smerig allemaal. Het is dat mijn maag inmiddels al leeg is anders liep het kots mij met een noodgang de mond in. En nu lekker de schijnheil uithangen. Nou mooi niet. BAH Dit is niet normaal in Nederland. Nu niet. NOOIT niet.
quote:Op woensdag 27 april 2022 22:06 schreef RAVW het volgende:
Jammer dat er niet meer mensen zitten die de jaren 70 bewust hebben meegemaakt
dan had dit ook hel anders gelopen , nu zetten ze mensen neer die net begin jaren 80 geboren zijn , en dan een gesprek gaan voeren wat in de jaren 70 is gebeurd
net zo als een Surinamer van 10 jaar oud gaat lopen klagen over de slavernij dat hij het zo zwaar heb gehad .. LOL
Ik vroeg niet of hij verjaard was of niet. Ik vroeg wat jullie mening was meid?quote:
Ah, het victimblamen begint weer..quote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dronken, naakt en half in coma op de bank liggen bij een vreemde man is wel normaal
Het is juridisch niet te kwalificeren als verkrachting.quote:
Ah nee dan is het goed inderdaad. Als iemands gedrag afwijkt dan mag je je smerige korstenlulletje erin steken. Gestoorde gek dat je bent. BAHquote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dronken, naakt en half in coma op de bank liggen bij een vreemde man is wel normaal
In je eigen huis je dronken in slaap vallen zou toch moeten kunnen zonder dat een kerel iets met je doet. Ook al is die man bij je in JOUW huis.quote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Dus als een vrouw naakt en bewusteloos op de bank zit dan zou jij er ook een kaars instoppen?quote:Op woensdag 27 april 2022 22:09 schreef intellectuele_user het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |