Ik weet het niet hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:12 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Dat was het waarschijnlijk ook toen jij die IQ test af ging nemen voor die deelnemers, of het nou 60 of 65 moest worden wisten ze niet. Godverdomme ey, wat snap jij niet aan [zie mijn bovenstaande comment] Bartje?
Mwah, hij heeft er door zijn woordkeus en het feit dat hij het zelf letterlijk als verkrachting benoemde wel als een feit gepresenteerd.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:12 schreef indiaantje89 het volgende:
[..]
Maar moet je dat letterlijk nemen? Ik grap met een kameraad van me dat er in onze whatsapp gesprekken voor 100 jaar TBS in staat. Maar dat is simpelweg beetje beeldspraak. Want er staat niet letterlijk zoveel spannends in die gesprekken.
Dat zou kunnen. " Voor de kijkcijfers" .quote:Op woensdag 27 april 2022 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof ook ergens wel dat het een verhaal is dat verzonnen is door Derksen, maar des te fijner dat ie daarmee dan dermate foute woordkeuzes heeft gemaakt dat ie een strafbaar feit heeft gepleegd.
Bakje karma
Ja en cabaretiers vertellen zulke anekdotes aan de lopende band.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:15 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. " Voor de kijkcijfers" .
Maar wat mij betreft dan wel een grap te ver.
Over sommige zaken maak je geen (van dergelijk niveau) grapjes.
Wat mij betreft DAN hetzelfde soort niveau als dat hij zou verklaren met IS gevochten te hebben en een journalist te hebben onthoofd.
Johan Derksen is ziek in de kop (ook en indien het hem alleen maar te doen was om de kijkcijfers).
Was jij de keeper?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:00 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Jij bent echt dom. Die kaars zat IN haar VAGINA.
Dat waren allemaal duidelijke grappen en wat Johan zei niet. Hij zei 'ik stelde me kwetsbaar op'. Argument gaat dus niet op.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:23 schreef maan_man het volgende:
Gaat Rene inmiddels al door het leven als Renate? Nee? Misschien hebben wij ondertussen door dat wij niet alles wat aan die tafel wordt gezegd even serieus moeten nemen.
Heeft Hans Teeuwen de koningin daadwerkelijk in de kont geneukt, waarna ze bier moest gaan halen? Nee? Waarom is het bij Hans dan niet waar en bij Johan wel? Ieder die dat programma wat vaker kijkt, weet dat het voor 70% cabaret is. Het heeft alleen dat labeltje niet, daarom is het voor sommigen wat moeilijk te begrijpen.
Sorry maar niet eens. Ik zie het meer als een uitspraak die hij uit de mouw klopt en het wel degelijk spreekwoordelijk is. Hij heeft vandaag ook gezegd “daar staat de doodstraf op”. En ook dat is geen benoemde feit maar een aansterking van zijn verhaal. Tussen iets zeggen en letterlijk als feit presenteren zit echt wel een verschil in.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:15 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Mwah, hij heeft er door zijn woordkeus en het feit dat hij het zelf letterlijk als verkrachting benoemde wel als een feit gepresenteerd.
Sorry...maar die kaars heeft gewoon in de vagina gezeten. Ga daar nou alsjeblieft niet over speculeren dat dat alleen maar grootspraak was van derksen.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:23 schreef maan_man het volgende:
Gaat Rene inmiddels al door het leven als Renate? Nee? Misschien hebben wij ondertussen door dat wij niet alles wat aan die tafel wordt gezegd even serieus moeten nemen.
Heeft Hans Teeuwen de koningin daadwerkelijk in de kont geneukt, waarna ze bier moest gaan halen? Nee? Waarom is het bij Hans dan niet waar en bij Johan wel? Ieder die dat programma wat vaker kijkt, weet dat het voor 70% cabaret is. Het heeft alleen dat labeltje niet, daarom is het voor sommigen wat moeilijk te begrijpen.
De 'grap' slaat bovendien nergens op als je in ogenschouw neemt waarom hij de anekdote opdiste.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:24 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat waren allemaal duidelijke grappen en wat Johan zei niet. Hij zei 'ik stelde me kwetsbaar op'. Argument gaat dus niet op.
Alsof Derksen zich echt kwetsbaar op gaat stellen in zo een showquote:Op woensdag 27 april 2022 23:24 schreef ikbenrond het volgende:
[..]
Dat waren allemaal duidelijke grappen en wat Johan zei niet. Hij zei 'ik stelde me kwetsbaar op'. Argument gaat dus niet op.
Ben jij die vrouw ofzo? Maar zelfs dan lijkt het me sterk want die was zo dronken als twee loden deuren.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:25 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Sorry...maar die kaars heeft gewoon in de vagina gezeten.
Ik welquote:Op woensdag 27 april 2022 23:27 schreef Bart.Messen het volgende:
Ik geloof er niks van dat het maar een grap was.
Dit gaat niet over op teentjes trappen. dit gaat over een door de dader gepresenteerd feit,quote:Op woensdag 27 april 2022 23:22 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Ja en cabaretiers vertellen zulke anekdotes aan de lopende band.
Misschien moeten we allemaal even wat minder op de teentjes getrapt zijn.
Als je dronken bent kan je geen kaars in je vagina krijgen door de alcohol of zo?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben jij die vrouw ofzo? Maar zelfs dan lijkt het me sterk want die was zo dronken als twee loden deuren.
Bron? Mensen zeggen zoveel zaken die helemaal niet echt gebeurd zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:28 schreef Montagui het volgende:
[..]
Dit gaat niet over op teentjes trappen. dit gaat over een door de dader gepresenteerd feit,
Ik ben benieuwd, ik zal wel haske fout zijn maar ik vind het allemaal zwaar overtrokken .quote:Op woensdag 27 april 2022 23:26 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou, wat mij betreft dooft het hele verhaal als een nachtkaarsje uit...
Wat een hoer was dat hequote:Op woensdag 27 april 2022 23:29 schreef Bart.Messen het volgende:
Die mevrouw was Mapima waarschijnlijk.
De Bron is de dader.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:29 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Bron? Mensen zeggen zoveel zaken die helemaal niet echt gebeurd zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |