quote:Op woensdag 27 april 2022 23:01 schreef Sfancta het volgende:
[..]
Zeg maar sorry tegen alle dames die niet in de openheid durven te treden met verhalen als dit, door kerels als jezelf.
Alsof die Johan nooit debiele verhalen verzint voor wat showvulling. Dat is de hele essentie van die shows man.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:02 schreef capricia het volgende:
Als hij zo'n verhaal zou verzinnen op tv is ie overigens ook behoorlijk van het padje af.
Heb zo'n donkerbruin vermoeden dat de eerste aanleg de juiste was.
Echt he.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:04 schreef Naardegallemiezen het volgende:
[..]
Ik zou ook staan te trappelen me te melden als van die stoere kerels mij op tv en plein publiek gaan lopen uitlachen om iets dat gewoon op zijn minst aanranding is, of die kaars er nou in ging of niet, opa.
Paars??quote:Op woensdag 27 april 2022 23:05 schreef Bart.Messen het volgende:
Waar in het programma heeft Derksen het uberhoupt over een paarskaars gehad?
Ik kijk die show überhaupt niet, maar die Derksen lijkt me intelligent of ten minste ervaren genoeg om te weten wat er gebeurt als je zoiets zegt…quote:Op woensdag 27 april 2022 23:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof die Johan nooit debiele verhalen verzint voor wat showvulling. Dat is de hele essentie van die shows man.
Of geloof jij al die anekdotes?
Gelukkig was ik er ook niet bij heremetijt.quote:
Hij legitimeerde gisteravond toch maar mooi even verkrachting. Lachen joh.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Alsof die Johan nooit debiele verhalen verzint voor wat showvulling. Dat is de hele essentie van die shows man.
Genee leek anders wel de helderheid van geest te hebben om te begrijpen wat er op dat moment werd gezegd. Niet voor niets deed hij een poging tot damage control: maar het was toch met wederzijdse instemming omdat ze allemaal dronken waren?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:05 schreef Drekkoning het volgende:
[..]
Het is toch wel een soort van dilemma wat mij betreft.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:07 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Mooi al deze usertjes die niet snappen dat het geen ene hol boeit of die kaars er wel of niet in is gegaan, het blijft aanranding of verkrachting.
Where is the common sense?
Beetje jammer dat je geen gevoel voor humor hebt, @capricia! Net als die militair uit Schaarsbergen trouwens die aanranding en intimidatie een gebbetje niet zo leuk vond.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij legitimeerde gisteravond toch maar mooi even verkrachting. Lachen joh.
Ik zeg nergens dat het lachen is, ik vind vrij weinig anekdotes in die show lachen eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:07 schreef capricia het volgende:
[..]
Hij legitimeerde gisteravond toch maar mooi even verkrachting. Lachen joh.
Blijkbaar toch nietquote:Op woensdag 27 april 2022 23:07 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Ik kijk die show überhaupt niet, maar die Derksen lijkt me intelligent of ten minste ervaren genoeg om te weten wat er gebeurt als je zoiets zegt…
Fijne avondquote:Op woensdag 27 april 2022 23:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Ook heel nice al die venten hier die het op gaan nemen..
1. Kaars in kut of kaars langs kut of überhaupt een kut aanraken zonder toestemming = aanranding
2. Derksen die een verhaal vertelt wat waar is = aanranding
3. Derksen die een verhaal vertelt wat niet waar is puur voor sensatie = compleet debiel, aandachtsgeil en grensoverschrijdend, misogynistisch
4. Derksen die een stoer verhaal vertelt en dan opeens hete pootjes krijgt en het verhaal gaat verdraaien achteraf = clown fiesta
Eindconclusie: Derksen spoort niet
Eindconclusie 2: Mensen die hem verdedigen ook niet.
Fijne avond!
Maar moet je dat letterlijk nemen? Ik grap met een kameraad van me dat er in onze whatsapp gesprekken voor 100 jaar TBS in staat. Maar dat is simpelweg beetje beeldspraak. Want er staat niet letterlijk zoveel spannends in die gesprekken.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:06 schreef TheVulture het volgende:
Ik geloof ook ergens wel dat het een verhaal is dat verzonnen is door Derksen, maar des te fijner dat ie daarmee dan dermate foute woordkeuzes heeft gemaakt dat ie een strafbaar feit heeft gepleegd.
Bakje karma
Amen.quote:Op woensdag 27 april 2022 23:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
1. Kaars in kut of kaars langs kut of überhaupt een kut aanraken zonder toestemming = aanranding
3. Derksen die een verhaal vertelt wat niet waar is puur voor sensatie = compleet debiel, aandachtsgeil en grensoverschrijdend, misogynistisch
4. Derksen die een stoer verhaal vertelt en dan opeens hete pootjes krijgt en het verhaal gaat verdraaien achteraf = clown fiesta
Fijne avond!
Dat was het waarschijnlijk ook toen jij die IQ test af ging nemen voor die deelnemers, of het nou 60 of 65 moest worden wisten ze niet. Godverdomme ey, wat snap jij niet aan [zie mijn bovenstaande comment] Bartje?quote:Op woensdag 27 april 2022 23:09 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Het is toch wel een soort van dilemma wat mij betreft.
Truste!quote:Op woensdag 27 april 2022 23:11 schreef Naardegallemiezen het volgende:
Fijne avond!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |