Ik zat je nog te pingenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ah kak, nu is de TT hetzelfde. Daar ging iets mis
Ik weet niet of ik het nog aan kan passenquote:
En toch is het dan nog knap. En inderdaad, zo denk ik er ook over hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Tsja, is er een keus? Je bent samen in goede en slechte tijden
Had ik ook .... Gewoon Dees ff vragenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:43 schreef Aoibhin het volgende:
Ah kak, nu is de TT hetzelfde. Daar ging iets mis
Nope dat kan alleen een blauwequote:Op woensdag 27 april 2022 21:44 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet of ik het nog aan kan passen![]()
Niet dat mijn TT zo geweldig was geweest
Ik zie het nu pasquote:
KLB / Schijnheilige verontwaardiging rond Johan Derksen.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Echt om te kotsen dit topicTV / [SBS6] Vandaag Inside #29 # FOPhef!
quote:Op woensdag 27 april 2022 21:56 schreef Deisyy het volgende:
Echt om te kotsen dit topicTV / [SBS6] Vandaag Inside #29 # FOPhef!
In KLB kan je die smerige zooi verwachten, maar in TV ...quote:Op woensdag 27 april 2022 21:57 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
KLB / Schijnheilige verontwaardiging rond Johan Derksen.
Deze dan?
Niet?! Hij vertelt gisteren dat hij een kaars in de vagina van die vrouw hebt gestopt, er worden nog grappen over gemaakt over aansteken en een honkbalknuppel, maar vandaag zegt hij ineens dat hij de kaars tussen haar benen heeft gezet. Natuurlijk!quote:
dat dusquote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Hij vertelt gisteren dat hij een kaars in de vagina van die vrouw hebt gestopt, er worden nog grappen over gemaakt over aansteken en een honkbalknuppel, maar vandaag zegt hij ineens dat hij de kaars tussen haar benen heeft gezet. Natuurlijk!
Vond het jaren terug al een irritante vage gast waar ik snel langs zapte, nooit een programma van gezienquote:
Ja ja ik weet de details ook niet maar Gijps neefje speelde toen in mn team ..quote:Op woensdag 27 april 2022 22:01 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Niet?! Hij vertelt gisteren dat hij een kaars in de vagina van die vrouw hebt gestopt, er worden nog grappen over gemaakt over aansteken en een honkbalknuppel, maar vandaag zegt hij ineens dat hij de kaars tussen haar benen heeft gezet. Natuurlijk!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |