Hey Ply 😘quote:
PLYtje!quote:
Had nog ijsje toequote:
Greysje!quote:
Ik heb er sinds 6 april zo'n 300 km opzitten. (De dag dat ik m'n nieuwe schoenen ben wezen halen).quote:Op woensdag 27 april 2022 20:21 schreef greysbones het volgende:
[..]
DJMO![]()
al goed getraind voor de 4 daagse?
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:26 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ik heb er sinds 6 april zo'n 300 km opzitten. (De dag dat ik m'n nieuwe schoenen ben wezen halen).
[ afbeelding ]
Vorig jaar begon ik pas rond deze tijd met opbouwen met afstanden beginnend bij 5 a 7 km.
Nog steeds last van m'n schouder en elleboog, en na vandaag een flinke tempo wandeling een beetje last van m'n rechterheup, maar dat is morgen wel weer over. Als die schouder niet snel normaal gaat doen laat ik de fysio er alsnog een spuit in jassen.quote:
Je kan m'n wandelavonturen trouwens volgen in DTS he? TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagsequote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 20:31 schreef DJMO het volgende:
[..]
Je kan m'n wandelavonturen trouwens volgen in DTS he? TRV / DJMO's Travel Stories #1 - Trainen voor de vierdaagse
Nou ja, de langere wandelverhalen en picdumps en vorderingen mbt de vierdaagse kun je daar dus vinden. Dat vind ik hier niet op zo'n plaatsquote:
ik zal af en toe kijkenquote:Op woensdag 27 april 2022 20:33 schreef DJMO het volgende:
[..]
Nou ja, de langere wandelverhalen en picdumps en vorderingen mbt de vierdaagse kun je daar dus vinden. Dat vind ik hier niet op zo'n plaats
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |