Oeh dat is een koopje jijquote:Op woensdag 27 april 2022 18:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twee goed gebakken pannenkoeken met spek en kaas en eckte appelstroop als bedekking (hehe)!
Is er een Erased.Californium op komst?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie mogen zeker meedenken. Jongensnamen hebben we nog niet zoveel.
Pimmetje, Ruud, Evert of Enrique.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die goedkope van de Appie is ook prima, die met de groene deksel. Zolang het maar geen schenkstroop isquote:Op woensdag 27 april 2022 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat is een koopje jij![]()
Nu nog uitvinden hoe ik zelf verse appelstroop maak
Evert vind ik wel coolquote:Op woensdag 27 april 2022 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pimmetje, Ruud, Evert of Enrique.
Genevieve is een mooie naamquote:Op woensdag 27 april 2022 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geničve de Alcantara de Joie de Vivre?
Nee, zover zijn we nog niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er een Erased.Californium op komst?
Schenkstroop is toch wat mee, dat was toch iets van 99 procent suiker en 1 procent rotte appel of zo?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die goedkope van de Appie is ook prima, die met de groene deksel. Zolang het maar geen schenkstroop is
Roderick, Floris, Maurits.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
oei ik dacht even dat ik wat gemist hadquote:Op woensdag 27 april 2022 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zover zijn we nog niet.
Straks even goed luisteren aan haar buik als ze slaapt.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zover zijn we nog niet.
Lodewijk, Diederik, Eberhard, allemaal keurige VVD-namen.quote:
geld gaat duidelijk naar de verkeerde personenquote:Op woensdag 27 april 2022 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
https://pagesix.com/2022/(...)ade-50m-on-onlyfans/
[ afbeelding ]
WTF!Deze chick is nu dus multi-miljonair
Geld gaat naar kutjes, dat heeft US jullie al sinds de Romeinen voorspeld.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
geld gaat duidelijk naar de verkeerde personen
Ik heb iets verkeerd gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
https://pagesix.com/2022/(...)ade-50m-on-onlyfans/
[ afbeelding ]
WTF!Deze chick is nu dus multi-miljonair
Vind ik wel terechtquote:Op woensdag 27 april 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geld gaat naar kutjes, dat heeft US jullie al sinds de Romeinen voorspeld.
ja, naar de verkeerde personenquote:Op woensdag 27 april 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geld gaat naar kutjes, dat heeft US jullie al sinds de Romeinen voorspeld.
Het is niet te laat om nog een OF te starten.quote:
Denk dat ik dan eerder geld toe mag geven.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet te laat om nog een OF te starten.
Klopt, helaas vallen veel vrouwen heel snel en heel hard van die sokkel.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke vrouw verdiend een sokkel, dat hoort je beginstandje te zijn in ieder geval.
Ok. Jeffrey, Rodney, Wesley.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn achternaam is niet van Oranje Naussau.
Ik hoor je, zusterquote:Op woensdag 27 april 2022 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik dan eerder geld toe mag geven.
Dan nog dient het het beginstandje te zijn, scheidt de apen van de mannen.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt, helaas vallen veel vrouwen heel snel en heel hard van die sokkel.
Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik dan eerder geld toe mag geven.
Ik zoek nog even verder denk ikquote:Op woensdag 27 april 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Jeffrey, Rodney, Wesley.
Sylvester, denk dat ik daarvoor zou gaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Jeffrey, Rodney, Wesley.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |