Nou, laten we stellen dat mijn definitie ervan dan te bekrompen is, voor de leukquote:
Fietsen moet je ook minimaal eenmaal per jaar doen om het niet af te leren en om je Nederlands paspoort te behouden.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk uit met je zegt in deze SC.
Kunt ze moeilijk aan de straat zetten als het niet bevaltquote:Op woensdag 27 april 2022 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt het toch een keer proberen, voor de nep of zo?
quote:Op woensdag 27 april 2022 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunt ze moeilijk aan de straat zetten als het niet bevalt
Ik stem voor Wattenschijfjequote:
Bevallen sowieso anders ontplof je in een zee van bloed, botjes en ingewanden.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunt ze moeilijk aan de straat zetten als het niet bevalt
Bij voorbaat weet ik al dat het niet gaat bevallen
Whehe, ik dus ook niet
Oeh dat is een koopje jijquote:Op woensdag 27 april 2022 18:43 schreef MohMi het volgende:
[..]
Twee goed gebakken pannenkoeken met spek en kaas en eckte appelstroop als bedekking (hehe)!
Is er een Erased.Californium op komst?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Jullie mogen zeker meedenken. Jongensnamen hebben we nog niet zoveel.
Pimmetje, Ruud, Evert of Enrique.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Die goedkope van de Appie is ook prima, die met de groene deksel. Zolang het maar geen schenkstroop isquote:Op woensdag 27 april 2022 18:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Oeh dat is een koopje jij![]()
Nu nog uitvinden hoe ik zelf verse appelstroop maak
Evert vind ik wel coolquote:Op woensdag 27 april 2022 18:45 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Pimmetje, Ruud, Evert of Enrique.
Genevieve is een mooie naamquote:Op woensdag 27 april 2022 18:42 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Geniève de Alcantara de Joie de Vivre?
Nee, zover zijn we nog niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is er een Erased.Californium op komst?
Schenkstroop is toch wat mee, dat was toch iets van 99 procent suiker en 1 procent rotte appel of zo?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:45 schreef MohMi het volgende:
[..]
Die goedkope van de Appie is ook prima, die met de groene deksel. Zolang het maar geen schenkstroop is
Roderick, Floris, Maurits.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:42 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
oei ik dacht even dat ik wat gemist hadquote:Op woensdag 27 april 2022 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zover zijn we nog niet.
Straks even goed luisteren aan haar buik als ze slaapt.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:46 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Nee, zover zijn we nog niet.
Lodewijk, Diederik, Eberhard, allemaal keurige VVD-namen.quote:
geld gaat duidelijk naar de verkeerde personenquote:Op woensdag 27 april 2022 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
https://pagesix.com/2022/(...)ade-50m-on-onlyfans/
[ afbeelding ]
WTF!Deze chick is nu dus multi-miljonair
Geld gaat naar kutjes, dat heeft US jullie al sinds de Romeinen voorspeld.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:48 schreef mschol het volgende:
[..]
geld gaat duidelijk naar de verkeerde personen
Ik heb iets verkeerd gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:46 schreef datismijnmening het volgende:
https://pagesix.com/2022/(...)ade-50m-on-onlyfans/
[ afbeelding ]
WTF!Deze chick is nu dus multi-miljonair
Vind ik wel terechtquote:Op woensdag 27 april 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geld gaat naar kutjes, dat heeft US jullie al sinds de Romeinen voorspeld.
ja, naar de verkeerde personenquote:Op woensdag 27 april 2022 18:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Geld gaat naar kutjes, dat heeft US jullie al sinds de Romeinen voorspeld.
Het is niet te laat om nog een OF te starten.quote:
Denk dat ik dan eerder geld toe mag geven.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:51 schreef dud0r het volgende:
[..]
Het is niet te laat om nog een OF te starten.
Klopt, helaas vallen veel vrouwen heel snel en heel hard van die sokkel.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:50 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Elke vrouw verdiend een sokkel, dat hoort je beginstandje te zijn in ieder geval.
Ok. Jeffrey, Rodney, Wesley.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:48 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Mijn achternaam is niet van Oranje Naussau.
Ik hoor je, zusterquote:Op woensdag 27 april 2022 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik dan eerder geld toe mag geven.
Dan nog dient het het beginstandje te zijn, scheidt de apen van de mannen.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt, helaas vallen veel vrouwen heel snel en heel hard van die sokkel.
Zal wel meevallen.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:52 schreef Ama het volgende:
[..]
Denk dat ik dan eerder geld toe mag geven.
Ik zoek nog even verder denk ikquote:Op woensdag 27 april 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Jeffrey, Rodney, Wesley.
Sylvester, denk dat ik daarvoor zou gaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:54 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ok. Jeffrey, Rodney, Wesley.
Haat het om op een voetstuk geplaatst te worden, lijkt dan altijd of die ander onzeker is en zichzelf minderwaardig vindt ofzo 😑quote:Op woensdag 27 april 2022 18:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Klopt, helaas vallen veel vrouwen heel snel en heel hard van die sokkel.
Basis beginstandje, daarna mag de kont de lucht in hoor.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Haat het om op een voetstuk geplaatst te worden, lijkt dan altijd of die ander onzeker is en zichzelf minderwaardig vindt ofzo 😑
Gewoon op je knieën met een halsband om en een zweep op je kont. Past veel beter bij jequote:Op woensdag 27 april 2022 18:56 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Haat het om op een voetstuk geplaatst te worden, lijkt dan altijd of die ander onzeker is en zichzelf minderwaardig vindt ofzo 😑
quote:Op woensdag 27 april 2022 18:22 schreef UitStraling het volgende:
Voel me een tifje aangerand;
7 112 4EverBlackEyed 1.27%
7 112 UitStraling 1.27%
9 99 Budapestenaar 1.13%
😉quote:Op woensdag 27 april 2022 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon op je knieën met een halsband om en een zweep op je kont. Past veel beter bij je
Ben je zwanger?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van Brett als meisjesnaam?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |