Klinkt als een bejaardentehuis ...quote:Op woensdag 27 april 2022 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eng grijs, walmende en riekende naar de dood.
Leuk nieuwe biljetjes gevonden de laatste tijd?quote:
Waarschijnlijk iets dat ik zelf had gekooktquote:Op woensdag 27 april 2022 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is het allergoorste dat jij ooit vanuit de keuken de huiskamer in gebracht hebt?
Als een soort giraffe? Die lopen elegantquote:Op woensdag 27 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerder twee keer in mij. Buda is slank en elegant
Ja de leuke mensen snorren elkaar op en gaan kindjes maken. De rest blijft.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel deel leuke mensen posten wel niet of nauwelijks meer
Niet zo meisjesachtigquote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van Brett als meisjesnaam?
Anders. Anders.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een soort giraffe? Die lopen elegant
'Hier' is immer subjectiefquote:Op woensdag 27 april 2022 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier?dat denk ik niet
Maar geeft verder niet. Ik zeg wel vaker dingen die niet al te letterlijk genomen moeten worden
Prachtig ditquote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een soort giraffe? Die lopen elegant
Dan maar minder leukquote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de leuke mensen snorren elkaar op en gaan kindjes maken. De rest blijft.
Duits voor "plank" teken de pubergrappen maar uit. Niet doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van Brett als meisjesnaam?
Oooh, wat kost je per uur?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets dat ik zelf had gekooktIk ben niet echt een held in de keuken... Ben wel heel goed in opruimen en schoonmaken, though
Misschien ook maar doen danquote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de leuke mensen snorren elkaar op en gaan kindjes maken. De rest blijft.
Kunt het toch een keer proberen, voor de nep of zo?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan maar minder leuk
Brrrr, kinderen maken
Kijk uit met je zegt in deze SC.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt het toch een keer proberen, voor de nep of zo?
Nou, laten we stellen dat mijn definitie ervan dan te bekrompen is, voor de leukquote:
Fietsen moet je ook minimaal eenmaal per jaar doen om het niet af te leren en om je Nederlands paspoort te behouden.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:41 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kijk uit met je zegt in deze SC.
Kunt ze moeilijk aan de straat zetten als het niet bevaltquote:Op woensdag 27 april 2022 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt het toch een keer proberen, voor de nep of zo?
quote:Op woensdag 27 april 2022 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
Kunt ze moeilijk aan de straat zetten als het niet bevalt
Ik stem voor Wattenschijfjequote:
Bevallen sowieso anders ontplof je in een zee van bloed, botjes en ingewanden.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Kunt ze moeilijk aan de straat zetten als het niet bevalt
Bij voorbaat weet ik al dat het niet gaat bevallen
Whehe, ik dus ook niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |