Geduld wat is dat.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:58 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hij gaat zo een foto maken als het binnen is. Niet zo ongeduldig doen
Huh?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:00 schreef Karzai het volgende:
hmm niet gelukt gooi wel een pizza in de oven
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die vervellen zijn lizardpeople
Heerlijke backfirequote:Op woensdag 27 april 2022 17:59 schreef mschol het volgende:
https://www.nu.nl/uit-and(...)losse-schroeven.html je verwacht het niet![]()
niks mag van rechters, gewoon maar land op slot gooien dan
Je vervelt continu, alleen als je verbrand gaat het eventjes wat snellerquote:Op woensdag 27 april 2022 17:59 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mensen die vervellen zijn lizardpeople
Daarom zijn vloeren vaak plakkerig, van de huidsmeer.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vervelt continu, alleen als je verbrand gaat het eventjes wat sneller
Eigenlijk adem je andere mensen in. Zeker in een druk vergaderhok bij de overheid.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:01 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je vervelt continu, alleen als je verbrand gaat het eventjes wat sneller
mja.. dat geneuzel om stikstof zou mij als regering ook gestolen mogen worden hoor.. altijd maar weer de braafste van de klas moeten zijn..quote:
Nooit van een dweil gehoordquote:Op woensdag 27 april 2022 18:02 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Daarom zijn vloeren vaak plakkerig, van de huidsmeer.
Klinkt lekkerquote:Op woensdag 27 april 2022 18:01 schreef Karzai het volgende:
maar dit is een moksi box, Kip, speenvarken, Cha Sieuw, Fatjong en groenten met saus apart
Miljarden bacteriën en huiddeeltjes van andere mensen, wat ze gegeten hebben, met wie ze seks hebben gehad, hun ontlasting, de haren en talg van hun huisdieren, alles.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Eigenlijk adem je andere mensen in. Zeker in een druk vergaderhok bij de overheid.
Gelukkig is het weer na 10.00 uur...quote:Op woensdag 27 april 2022 18:04 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miljarden bacteriën en huiddeeltjes van andere mensen, wat ze gegeten hebben, met wie ze seks hebben gehad, hun ontlasting, de haren en talg van hun huisdieren, alles.
We hebben ook kleine hokjes zonder zuurstof, daar kan je maximaal 60 min praten en daarna val je flauw vanwege zuurstofgebrekquote:Op woensdag 27 april 2022 18:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die hadden we bij mijn vorige werkgever
Dat is wel jammer.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
bestelling niet doorgekregen, ga het niet nog een keer doen
Jullie maken werk wel heel erg eng en bijzonder gevaarlijk.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:06 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
We hebben ook kleine hokjes zonder zuurstof, daar kan je maximaal 60 min praten en daarna val je flauw vanwege zuurstofgebrek
Snel, klap even 650 euro whisky in je nekquote:Op woensdag 27 april 2022 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Het gezeik begint al "Look my love, my cat has orange eyes, the colour of your King, it's a sign"
quote:Op woensdag 27 april 2022 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snel, klap even 650 euro whisky in je nek
Als je nou al je biljetjes verkoopt dan is ze van jou, deal?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:09 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Snel, klap even 650 euro whisky in je nek
Donderop man hou je tweederangs neukvlees bij jequote:Op woensdag 27 april 2022 18:10 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als je nou al je biljetjes verkoopt dan is ze van jou, deal?
Je bent toch geen islamiet?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:11 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Donderop man hou je tweederangs neukvlees bij je![]()
Ik heb niks tegen die mensen.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Alsof jij daar wat aan zou verkopen
Het houdt mensen wel scherpquote:Op woensdag 27 april 2022 18:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jullie maken werk wel heel erg eng en bijzonder gevaarlijk.
Lopen er ook krokodillen los rond en ruimtewezens die hun tentakels overal in willen steken, ja hè?
Babi pangangsmoothiequote:
Als erkende hardrijders als chufi en aloa al niks meer doen wordt het moeilijk jaquote:Op woensdag 27 april 2022 18:17 schreef Ama het volgende:
FOK! is echt dood aan het gaan.Vroeger had je minstens het dubbele nodig om in de top 3 te komen.
[ afbeelding ]
ja nog een stel bejaarden, maar ik vind het leuker dan facebook, twitter en tiktokquote:Op woensdag 27 april 2022 18:17 schreef Ama het volgende:
FOK! is echt dood aan het gaan.Vroeger had je minstens het dubbele nodig om in de top 3 te komen.
[ afbeelding ]
Anders, kan het niet echt vergelijken met elkaar. Maar tiktok vind ik sowieso niks.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:21 schreef Karzai het volgende:
[..]
ja nog een stel bejaarden, maar ik vind het leuker dan facebook, twitter en tiktok
Misschien is dat wel omdat er hier tegenwoordig alleen nog maar volwassenen zitten die ook dingen te doen hebben en verantwoordelijkheden hebben en niet meer hele dagen hier kunnen zitten.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:17 schreef Ama het volgende:
[ afbeelding ]
Omsingeld door mini en maxiquote:Op woensdag 27 april 2022 18:22 schreef UitStraling het volgende:
Voel me een tifje aangerand;
7 112 4EverBlackEyed 1.27%
7 112 UitStraling 1.27%
9 99 Budapestenaar 1.13%
Smaakt denk ik hetzelfde als carpaccio uit de magnetron.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe drink je varkensvlees? Pics or...
Hnggggggggggfffffffffpppppquote:Op woensdag 27 april 2022 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Smaakt denk ik hetzelfde als carpaccio uit de magnetron.
Carpaccio in de magnetron? Wie doet dat?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dronken koks.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Carpaccio in de magnetron? Wie doet dat?
Ja dan kun je het beter in de frituur mikkenquote:Op woensdag 27 april 2022 18:25 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Carpaccio in de magnetron? Wie doet dat?
Jij bent nieuw hier hequote:Op woensdag 27 april 2022 18:23 schreef MohMi het volgende:
[..]
Hoe drink je varkensvlees? Pics or...
Ah, yes. We've all been there.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:24 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben niet nieuw en snap het ook niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier he
Dit is geen enkel probleem
Ja, joh, pas een jaar of twaalf aanwezigquote:Op woensdag 27 april 2022 18:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jij bent nieuw hier he
Dit is geen enkel probleem
Eerder twee keer in mij. Buda is slank en elegantquote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Eerder twee keer in mij. Buda is slank en elegant
Maar ook 3,10 meter langquote:Op woensdag 27 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:28 schreef MohMi het volgende:
[..]
Ja, joh, pas een jaar of twaalf aanwezig![]()
quote:Op woensdag 27 april 2022 18:22 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Misschien is dat wel omdat er hier tegenwoordig alleen nog maar volwassenen zitten die ook dingen te doen hebben en verantwoordelijkheden hebben en niet meer hele dagen hier kunnen zitten.
Ja die ken ik er ook wel een paarquote:Op woensdag 27 april 2022 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heel deel leuke mensen posten wel niet of nauwelijks meer
Is een schattingquote:Op woensdag 27 april 2022 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Hoeneer heb je tijd om dit op te meten?
Ja sorry dat ik niet zo leuk benquote:Op woensdag 27 april 2022 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Klinkt als een bejaardentehuis ...quote:Op woensdag 27 april 2022 18:25 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Eng grijs, walmende en riekende naar de dood.
Leuk nieuwe biljetjes gevonden de laatste tijd?quote:
Waarschijnlijk iets dat ik zelf had gekooktquote:Op woensdag 27 april 2022 18:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Wat is het allergoorste dat jij ooit vanuit de keuken de huiskamer in gebracht hebt?
Als een soort giraffe? Die lopen elegantquote:Op woensdag 27 april 2022 18:29 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de leuke mensen snorren elkaar op en gaan kindjes maken. De rest blijft.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:33 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Niet zo meisjesachtigquote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van Brett als meisjesnaam?
Anders. Anders.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een soort giraffe? Die lopen elegant
'Hier' is immer subjectiefquote:Op woensdag 27 april 2022 18:31 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Hier?dat denk ik niet
Maar geeft verder niet. Ik zeg wel vaker dingen die niet al te letterlijk genomen moeten worden
Prachtig ditquote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Als een soort giraffe? Die lopen elegant
Dan maar minder leukquote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de leuke mensen snorren elkaar op en gaan kindjes maken. De rest blijft.
Duits voor "plank" teken de pubergrappen maar uit. Niet doen.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef datismijnmening het volgende:
Wat vinden jullie van Brett als meisjesnaam?
Oooh, wat kost je per uur?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef MohMi het volgende:
[..]
Waarschijnlijk iets dat ik zelf had gekooktIk ben niet echt een held in de keuken... Ben wel heel goed in opruimen en schoonmaken, though
Misschien ook maar doen danquote:Op woensdag 27 april 2022 18:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja de leuke mensen snorren elkaar op en gaan kindjes maken. De rest blijft.
Kunt het toch een keer proberen, voor de nep of zo?quote:Op woensdag 27 april 2022 18:37 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Dan maar minder leuk
Brrrr, kinderen maken
Kijk uit met je zegt in deze SC.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kunt het toch een keer proberen, voor de nep of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |