Misschien hebben ze wel full control over hun cloaca?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
alsof zo'n ei niet gewoon that very same second van die tak af rolt![]()
Die beesten zijn de PostNL van de evolutie. Welke beesten hebben we het over?
Morgen weer naar kantoor, das voldoende extraversie voor deze weekquote:
Zal best. Als ze er geen biertje mee open kunnen maken hoeven ze NIET te bestaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel full control over hun cloaca?
Misschien valt ze dat aan te leren, heeeyyyy Potoo, haal eens een biertje voor me en gauw"quote:Op woensdag 27 april 2022 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal best. Als ze er geen biertje mee open kunnen maken hoeven ze NIET te bestaan.
Met jouw vriend sta ik ook op de foto zag ik.quote:
Heb je nog even om je meest vriendelijkste snuitje te oefenen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen weer naar kantoor, das voldoende extraversie voor deze week
Ik moest gisteren, maar ik heb een verkoudheid voorgewend. Nou ja, ik was een beetje snotterigquote:Op woensdag 27 april 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen weer naar kantoor, das voldoende extraversie voor deze week
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Het gezeik begint al "Look my love, my cat has orange eyes, the colour of your King, it's a sign"
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:49 schreef Karzai het volgende:
vage shit met uber bezorging, ik hoop dat alles goed gaat,
Owjeeequote:Op woensdag 27 april 2022 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest gisteren, maar ik heb een verkoudheid voorgewend. Nou ja, ik was een beetje snotterig
U bent wachtende 11.030.889.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:49 schreef Karzai het volgende:
vage shit met uber bezorging, ik hoop dat alles goed gaat,
Het gezeik begint al "Look my love, my cat has orange eyes, the colour of your King, it's a sign"
quote:
Kreeg al allemaal foto's in minimini oranje badpak en in retestrakke oranje jasjes dus dan gaat UitStralingkje toch weer twijfelenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
"I want to make a little UitStraling"
We hadden een sessie met 12 mensen in een benauwd hok. Zag het niet zittenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owjeee
Klinkt als het klassieke “ ik wil niet naar school / werk”
Wat zit daar allemaal in, zegt me niet zoveelquote:
It's a trap.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden een sessie met 12 mensen in een benauwd hok. Zag het niet zitten
Hoezo? Is toch gewoon versneld vernieuwen van de huid omdat die verbrand isquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |