Dit doet @Anneloos met mij altijdquote:Op woensdag 27 april 2022 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Gewoon op je knieën met een halsband om en een zweep op je kont. Past veel beter bij je
Weet je meteen dat je totaal ongeschikt bent om te cage fighten.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Dit doet @:anneloos met mij altijd
Ja niet hier die flauwekul okeequote:Op woensdag 27 april 2022 19:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Genoeg beige hongerige weeskindjes om te adopteren, die hebben het keihard nodig en zijn meestal verrassend slim.quote:
Kinkyquote:Op woensdag 27 april 2022 19:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Weet ik. Ik heb de foto's gezienquote:Op woensdag 27 april 2022 19:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Neuh. Kinderen zijn niet aan mij besteed. Zeker die van een ander niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Genoeg beige hongerige weeskindjes om te adopteren, die hebben het keihard nodig en zijn meestal verrassend slim.
Keet was ongeschiktquote:Op woensdag 27 april 2022 19:14 schreef UitStraling het volgende:
Even een erudiet hoofs Puccini momentje in deze poel van hedonisme en simplisme, Oooh mijn lieve papaatje.
quote:Op woensdag 27 april 2022 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind net een open pakje kokosmelk achter in de koelkast dat er volgens mij al sinds de kerst staat. Wie wil een foto van de inhoud?
Nee is kut. Moet je je hele leven leven met je wijsvinger in de lucht. Erg vermoeiend.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:15 schreef MohMi het volgende:
[..]
Vind ik een hele lange voornaamWel origineel, dat dan weer wel
als je het zo vraagt ben ik wel nieuwsgierigquote:Op woensdag 27 april 2022 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Ik vind net een open pakje kokosmelk achter in de koelkast dat er volgens mij al sinds de kerst staat. Wie wil een foto van de inhoud?
Jij smeerbakkesquote:Op woensdag 27 april 2022 19:18 schreef CherryLips het volgende:
Schatje ik weet dat je wat gedronken hebt,quote:Op woensdag 27 april 2022 19:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |