SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP"Geef me een joint", zei de goudvis, "Dan word ik haai"
dat had ik je ook kunnen vertellen jij bent geen klant van postnl dus kan je ook geen opdracht tot onderzoek gevenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:17 schreef Dr_Flash het volgende: Godverdomme zeg. Dus ik eerst dagenlang met die webcare van postnl ruzie lopen maken, ja nee alleen de afzender kan een onderzoek laten doen bla bla.
Dat ga ik zo niet snel worden ook. Met een DPD en een DHL punt op pisafstand.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:22 schreef mschol het volgende:
[..]
dat had ik je ook kunnen vertellen jij bent geen klant van postnl dus kan je ook geen opdracht tot onderzoek geven
dpdquote:Op woensdag 27 april 2022 17:23 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat ga ik zo niet snel worden ook. Met een DPD en een DHL punt op pisafstand.
Ben je extroverte dingen aan het doen?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:23 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
CL heeft niet gelogen over de zonkracht
Blij toe dat ik een ingesmeerde bakkes heb
Nee hoor gaat best prima.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:24 schreef mschol het volgende:
[..]
dpdals je echt kutbezorging wil laat je het met hun bezorgen
dhl is mixed..
Ik wil hier een koppeltje van in huis.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:23 schreef bitterbal het volgende:
@:Budapestenaar
Misschien kunnen we ereen paar in ons regenwoud los laten
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
O ja ik had trouwens wel een echte Me2 @:budapestenaar
Werd ik aangesproken door mensen met een nederlandse vlag schminstift. Ja jij moet ook. Ik nee. Hun jaaaa.
Dus heb ik nu op mijn wangen en voorhoofd de Nederlandse vlag...![]()
![]()
misschien staan ze op marktplaats?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil hier een koppeltje van in huis.
Ga ze desnoods zelf vangen, waar leven die spookduiven?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:27 schreef bitterbal het volgende:
[..]
misschien staan ze op marktplaats?
deze in costa rica denk ikquote:Op woensdag 27 april 2022 17:28 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ga ze desnoods zelf vangen, waar leven die spookduiven?
Rare beestjes hoor. Ze maken toch een heel apart geluid?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:23 schreef bitterbal het volgende:
@:Budapestenaar
Misschien kunnen we ereen paar in ons regenwoud los laten
ja maar zag net dat je dus verschillende soorten spookduiven hebt, elk met zijn eigen geluidquote:Op woensdag 27 april 2022 17:28 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Rare beestjes hoor. Ze maken toch een heel apart geluid?
ik blijf thuisquote:Op woensdag 27 april 2022 17:29 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Dat is wel het vogelland bij uitstek ja, zitten ook veel joekels van spinnen
enige waar wij zo ongeveer vernietigde pakketjes van terugkrijgen, bezorging bij mij prive is het ook dramaquote:
Ik drink eerst wel een fles whisky en spring dan met ontbloot bovenlijf de jungle in op zoek naar spookduiven.quote:
Op zich wel tof, zolang ze ‘s nachts hun snavel houdenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar zag net dat je dus verschillende soorten spookduiven hebt, elk met zijn eigen geluid
Je moet een grote tak voor ze meenemen want overdag doen ze net alsof een tak zijnquote:Op woensdag 27 april 2022 17:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik drink eerst wel een fles whisky en spring dan met ontbloot bovenlijf de jungle in op zoek naar spookduiven.
Of trainen om elke dag om 07:00 uur koeriewoeriekoeriekwaah te kakelen als vrolijk wekkergeluidquote:Op woensdag 27 april 2022 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich wel tof, zolang ze ‘s nachts hun snavel houden
en de binnenkant van hun snavel is felgekleurd om insecten naar binnen te lokkenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:31 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zich wel tof, zolang ze ‘s nachts hun snavel houden
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Je moet een grote tak voor ze meenemen want overdag doen ze net alsof een tak zijn
Bal, de vogelaar van Foquevillequote:Op woensdag 27 april 2022 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en de binnenkant van hun snavel is felgekleurd om insecten naar binnen te lokken
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Bal, de vogelaar van Foqueville
Bal Vonk, de Steve Irwin van Rotterdam-Zuidquote:Op woensdag 27 april 2022 17:34 schreef UitStraling het volgende:
[..]
[..]
Bal, de vogelaar van Foqueville
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bal Vonk, de Steve Irwin van Rotterdam-Zuid
Doe niet zo mal: lekker alleen in de tuin van de zon genietenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:25 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben je extroverte dingen aan het doen?
goed insmeren jullie bleekscheten!quote:Op woensdag 27 april 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo mal: lekker alleen in de tuin van de zon genieten
Steve keek ook altijd net alsof hij hoognodig naar de plee moest.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Bal Vonk, de Steve Irwin van Rotterdam-Zuid
Beetje zo'n weesei.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:36 schreef bitterbal het volgende:
en ze maken ook geen nest. Ze leggen gewoon een ei op een tak en daar moet het kind het maar mee doen
Wat een lame asses. In een fatsoenlijk land als Nederland heb je dan meteen dertig Instanties in je nek te blčren.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:36 schreef bitterbal het volgende:
en ze maken ook geen nest. Ze leggen gewoon een ei op een tak en daar moet het kind het maar mee doen
ja daar in de jungle doen ze maar watquote:Op woensdag 27 april 2022 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een lame asses. In een fatsoenlijk land als Nederland heb je dan meteen dertig Instanties in je nek te blčren.
Soort binnestebuitengekeerde papegaaiquote:Op woensdag 27 april 2022 17:33 schreef bitterbal het volgende:
[..]
en de binnenkant van hun snavel is felgekleurd om insecten naar binnen te lokken
Geen wonder dat ze zo kwebs uit hun ogen kijken "ik heb heul geen kinderen hoor mijnheer de politieagent"quote:Op woensdag 27 april 2022 17:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat een lame asses. In een fatsoenlijk land als Nederland heb je dan meteen dertig Instanties in je nek te blčren.
jaquote:Op woensdag 27 april 2022 17:39 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Soort binnestebuitengekeerde papegaai
de potooquote:Op woensdag 27 april 2022 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
alsof zo'n ei niet gewoon that very same second van die tak af rolt![]()
Die beesten zijn de PostNL van de evolutie. Welke beesten hebben we het over?
Ik dacht alquote:Op woensdag 27 april 2022 17:36 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Doe niet zo mal: lekker alleen in de tuin van de zon genieten
Zien ze natuurlijk van de mensen daarquote:Op woensdag 27 april 2022 17:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja daar in de jungle doen ze maar wat
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zien ze natuurlijk van de mensen daar
Misschien hebben ze wel full control over hun cloaca?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:39 schreef Dr_Flash het volgende:
alsof zo'n ei niet gewoon that very same second van die tak af rolt![]()
Die beesten zijn de PostNL van de evolutie. Welke beesten hebben we het over?
Morgen weer naar kantoor, das voldoende extraversie voor deze weekquote:
Zal best. Als ze er geen biertje mee open kunnen maken hoeven ze NIET te bestaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Misschien hebben ze wel full control over hun cloaca?
Misschien valt ze dat aan te leren, heeeyyyy Potoo, haal eens een biertje voor me en gauw"quote:Op woensdag 27 april 2022 17:41 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Zal best. Als ze er geen biertje mee open kunnen maken hoeven ze NIET te bestaan.
Met jouw vriend sta ik ook op de foto zag ik.quote:
Heb je nog even om je meest vriendelijkste snuitje te oefenen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen weer naar kantoor, das voldoende extraversie voor deze week
Ik moest gisteren, maar ik heb een verkoudheid voorgewend. Nou ja, ik was een beetje snotterigquote:Op woensdag 27 april 2022 17:41 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Morgen weer naar kantoor, das voldoende extraversie voor deze week
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:47 schreef UitStraling het volgende:
Het gezeik begint al "Look my love, my cat has orange eyes, the colour of your King, it's a sign"
Wat heb je besteld?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:49 schreef Karzai het volgende:
vage shit met uber bezorging, ik hoop dat alles goed gaat,
Owjeeequote:Op woensdag 27 april 2022 17:43 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moest gisteren, maar ik heb een verkoudheid voorgewend. Nou ja, ik was een beetje snotterig
U bent wachtende 11.030.889.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:49 schreef Karzai het volgende:
vage shit met uber bezorging, ik hoop dat alles goed gaat,
Het gezeik begint al "Look my love, my cat has orange eyes, the colour of your King, it's a sign"
quote:
Kreeg al allemaal foto's in minimini oranje badpak en in retestrakke oranje jasjes dus dan gaat UitStralingkje toch weer twijfelenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:52 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]![]()
"I want to make a little UitStraling"
We hadden een sessie met 12 mensen in een benauwd hok. Zag het niet zittenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Owjeee
Klinkt als het klassieke “ ik wil niet naar school / werk”
Wat zit daar allemaal in, zegt me niet zoveelquote:
It's a trap.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden een sessie met 12 mensen in een benauwd hok. Zag het niet zitten
Hoezo? Is toch gewoon versneld vernieuwen van de huid omdat die verbrand isquote:
Postorderrussin?quote:Op woensdag 27 april 2022 17:53 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kreeg al allemaal foto's in minimini oranje badpak en in retestrakke oranje jasjes dus dan gaat UitStralingkje toch weer twijfelen
Veel vlees, maak wel een foto als het komtquote:Op woensdag 27 april 2022 17:53 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Wat zit daar allemaal in, zegt me niet zoveel
Veel vlees is altijd goedquote:Op woensdag 27 april 2022 17:54 schreef Karzai het volgende:
[..]
Veel vlees, maak wel een foto als het komt
Snap nooit zo dat ze die vergaderhokken zo benauwd maken ...quote:Op woensdag 27 april 2022 17:53 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
We hadden een sessie met 12 mensen in een benauwd hok. Zag het niet zitten
ja maar toch is het raarquote:Op woensdag 27 april 2022 17:54 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hoezo? Is toch gewoon versneld vernieuwen van de huid omdat die verbrand is
Koppelrussin, prachtige vrouw maar niks voor mij dat soort speelgoed, maar haar uiterlijk doet menig teelbal wel kloppen, die van mij dus ook.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:54 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lig je nu te staren naar een tweede bitterbal?
Ja opbokken en afstand houdenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben daar wel een beetje klaar mee, mensen in mijn personal space.
Het lijkt zo wel werkenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ben daar wel een beetje klaar mee, mensen in mijn personal space.
Ja dat ben jij toch ook?quote:
Klein ook. Zit je daar drie uur elleboog aan elleboogquote:Op woensdag 27 april 2022 17:55 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Snap nooit zo dat ze die vergaderhokken zo benauwd maken ...
ieuw nee dat is raarquote:Op woensdag 27 april 2022 17:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Mag ik je tweede afgescheiden velletje hebben?
quote:Op woensdag 27 april 2022 17:56 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja opbokken en afstand houden
Hij gaat zo een foto maken als het binnen is. Niet zo ongeduldig doenquote:
Of een hok zonder ramenquote:Op woensdag 27 april 2022 17:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Klein ook. Zit je daar drie uur elleboog aan elleboog
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |