Derksen is natuurlijk ook een bejaarde provo hè. Term die jeugdige mensen sowieso niets meer zegt, maar dat verklaart wel een hoop mijns inziens.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij vrouwen van Johans leeftijd zie ik wel vaker een bijzondere internalisering van het bagatelliseren van grensoverschrijdend gedrag waar ze zelf net zo goed slachtoffer van zijn geweest.
Want anders was je preuts en niet seksueel vrij of zo.
En soms ook jonger als ze echt veel issues hebben.
Hij had beter zijn bek kunnen houden.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:53 schreef ems. het volgende:
[..]
Oh absoluut niet. Maar als je dan toch wil biechten over het penetreren van chicks met kaarsen lijkt een talkshow mij niet het uitgelezen moment, ongeacht of het de dood van eerlijkheid betekent.
Eigenlijk is dat precies wat bekering inhoudt vind ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:55 schreef Stepperoller het volgende:
Ik vind dat best kunnen. Vooruitgang begint bij het erkennen van dergelijke fouten en er correct op reflecteren.
Wat je nu doet impliceert volgens mij een absolute moraal en die bestaat niet. Als samenleving (waar dus ook oudere vrouwen onder vallen) bepalen we met z'n allen grotendeels hoe wij dit soort dingen zien. Alleen verschilt dat dus wel per persoon.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:49 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Bij vrouwen van Johans leeftijd zie ik wel vaker een bijzondere internalisering van het bagatelliseren van grensoverschrijdend gedrag waar ze zelf net zo goed slachtoffer van zijn geweest.
Want anders was je preuts en niet seksueel vrij of zo.
En soms ook jonger als ze echt veel issues hebben.
Nope. Andere landen mogen best wel laten zien dat ons land nog een hele lange weg te gaan heeft. Gezien Johan Derksen hierna gewoon vrolijk nog dagelijks zijn `jaren 60-hoofd' mag laten zien op tv.quote:
CNN?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:07 schreef quirina het volgende:
On Dutch tv it’s totally normal to laugh about sexual abuse and rape.
It isn't ?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:07 schreef quirina het volgende:
On Dutch tv it’s totally normal to laugh about sexual abuse and rape.
Jaquote:
Wie is dit nou weerquote:Op woensdag 27 april 2022 19:05 schreef Regilio_ het volgende:
John vd Heuvel ontmaskert onderstaande proleet nu gelukkig.
[ afbeelding ]
Karim Aachboun. Heeft eerder al geprobeerd John de Mol proberen af te persen.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja
Robin maakt zichzelf heel belangrijk.
[..]
Wie is dit nou weer
Zou je denken? Dagelijks vrolijk zijn hoofd laten zien op tv?quote:Op woensdag 27 april 2022 19:06 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nope. Andere landen mogen best wel laten zien dat ons land nog een hele lange weg te gaan heeft. Gezien Johan Derksen hierna gewoon vrolijk nog dagelijks zijn `jaren 60-hoofd' mag laten zien op tv.
Zo machtige is die moeke hopelijk ook weer nietquote:Op woensdag 27 april 2022 19:06 schreef Het_Bokje het volgende:
Ja, als Angela de Jong tegen je is, kun je wel inpakken
Eerlijk gezegd zie ik weinig ludieks in het gedrag van Derksen. Ik zou hem dan ook eerder een bejaarde voetbaldebiel noemen, met de humor van een 14 jarige. (Met excuses aan alle 14 jarigen)quote:Op woensdag 27 april 2022 18:57 schreef Regilio_ het volgende:
[..]
Derksen is natuurlijk ook een bejaarde provo hè. Term die jeugdige mensen sowieso niets meer zegt, maar dat verklaart wel een hoop mijns inziens.
Dat denk ik wel ja. Je krijgt waarschijnlijk een leuk toneelstukje van John de Mol en daarmee is de kous afquote:Op woensdag 27 april 2022 19:12 schreef maily het volgende:
[..]
Zou je denken? Dagelijks vrolijk zijn hoofd laten zien op tv?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 27 april 2022 19:19 schreef RipCity het volgende:
Regeringscommissaris seksueel geweld: 'Bekentenis Derksen ontluisterend'
https://www.nu.nl/metoo/6(...)n-ontluisterend.html
Lol mariette hamer. Die heeft nog nooit zelf sex gehad.
https://fd.nl/fd-persoonl(...)n-en-aan-haar-ideeenquote:Op woensdag 27 april 2022 19:19 schreef RipCity het volgende:
quote:
Ah, iedereen wilt zich even profilerenquote:Op woensdag 27 april 2022 19:19 schreef RipCity het volgende:
Dit zit achter een betaalmuur.quote:Op woensdag 27 april 2022 19:24 schreef grrrrg het volgende:
[..]
https://fd.nl/fd-persoonl(...)n-en-aan-haar-ideeen
je betaalt helaas wel mee aan de NPOquote:Op woensdag 27 april 2022 19:10 schreef Het_Bokje het volgende:
Zooooo blij dat ik geen geld meer aan TV uitgeef
Lees je eens in over de materie voordat je domme uitspraken doet.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:26 schreef trein2000 het volgende:
[..]
Juridisch is dit dan ook geen verkrachting.
Ik zou zeggen doe het zelf. Ik heb namelijk gewoon gelijk. Maar als je het niet van mij aanneemt, vanaf 1:06:quote:Op woensdag 27 april 2022 19:33 schreef bondage het volgende:
[..]
Lees je eens in over de materie voordat je domme uitspraken doet.
Als het überhaupt doorgaatquote:Op woensdag 27 april 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Hoelaat begint de uitzending? Wordt feest.
21:30quote:Op woensdag 27 april 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Denk niet dat er heel veel gaat gebeuren eigenlijkquote:Op woensdag 27 april 2022 19:44 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit ja, als er vroeger tijdens het uitgaan of bij een thuisfeestje een meisje out ging dan zorgden we dat ze veilig thuis kwam. We gingen ze niet neuken of penetreren met kaarsen. Echt wtf, wat bezielt sommige mannen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:56 schreef Heph844 het volgende:
[..]
Als ik vroeger bij een meisje was dat out ging van de drank, ging ik echt geen seks met haar hebben. Als jij dat wel deed was je gewoon een gore smeerlap. Ook in de jaren '60, of '70, of '80 of '90.
Echt, al die 'vroeger ging dat gewoon zo' smoesjes
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |