Lachen is vaak een menselijke reactie als je je geen houding kan geven, ik vind dat redelijk onschuldig.quote:Op woensdag 27 april 2022 20:54 schreef Sunshine1982 het volgende:
Ik vraag me af: iedereen aan die tafel was aan het lachen toen Johan dat verhaal vertelde. Vonden ze het echt zo grappig allemaal, of dachten ze dat hij een grap maakte?
Maar geloof je zo'n rare anekdote van VI wel? Ik denk dat daar eenzelfde portie scepsis mag worden gehanteerd.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:32 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het was zo normaal dat het voor de rechter kwam
Daarnaast betwijfel ik of dit inderdaad zo is afgelopen, maar dat terzijde.
Gisteren zei die toch echt dat hij die kaars er IN heeft gestoken.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Johan zegt nu dat die kaars gewoon rechtop tussen haar benen heeft gezet.Dan stelt het echt helemaal geen kut voor.
Nee joh. Hij heeft toch duidelijk gezegd dat hij de kaars erin heeft gestopt.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Johan zegt nu dat die kaars gewoon rechtop tussen haar benen heeft gezet.Dan stelt het echt helemaal geen kut voor.
Die vrouw heeft daar waarschijnlijk haar hele leven last van gehadquote:Op woensdag 27 april 2022 21:42 schreef Bart.Messen het volgende:
Tja.. het lijkt me wel schrikken trouwens, als je waker wordt en je hebt een kaars in je.
Tussen de benen en niet er in zo als hij het nu zegtquote:Op woensdag 27 april 2022 21:47 schreef Bart.Messen het volgende:
[..]
Nee joh. Stelt heulemaal niks voor een kaars in je kut.
En dat geloof je dan ook maar meteen? Wat een treurigheidquote:Op woensdag 27 april 2022 21:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik zou wel moeten lachen dat je eerst drie uur gaat zitten graven ervoor maar verder is het niet sjiek neequote:Op woensdag 27 april 2022 21:47 schreef FundsAreSafu het volgende:
[..]
Die vrouw heeft daar waarschijnlijk haar hele leven last van gehad
Zouden de mensen die het weglachen dat ook doen als ik vannacht een kaars in de poes van hun moeder schuif terwijl ze slaapt?
En wat is daar precies een jeugdzonde aan?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Tussen de benen en niet er in zo als hij het nu zegt
Van der Gijp gaat een stapje verder en beweert dat het überhaupt nooit gebeurd isquote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
En dat geloof je dan ook maar meteen? Wat een treurigheid
Dat is gelul, hij heeft het duidelijk toegegeven.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Niemand eerlijker dan Derksenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Zou de officier van justitie dat verkrachting kunnen noemen?quote:Op woensdag 27 april 2022 21:47 schreef RAVW het volgende:
[..]
Gutmensch en gutmensch likesquote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Net zo snel als dat jij zijn verhaal in eerste instantie gelooft. Als er een ding duidelijk is geworden de laatste jaren is dat die man ongekend veel onzin lult.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:48 schreef Fok-it het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |