Nee maar mijn vader wil dat het allemaal goed geregeld is enz.quote:
M'n vader roept weleens een titel van een liedje en dan krijgt ie altijd als antwoord SCHRIJF HET EVEN OP.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:41 schreef Ama het volgende:
Ik krijg binnenkort wel te horen welke liedjes er op zijn uitvaart moeten. Jeetje.
Die van de Aldi is erg goed.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Is die zonnebrand van Kruidvat een beetje oké? Of Etos?
denk het welquote:Op woensdag 27 april 2022 16:52 schreef CherryLips het volgende:
Is die zonnebrand van Kruidvat een beetje oké? Of Etos?
Idemquote:Op woensdag 27 april 2022 16:39 schreef CherryLips het volgende:
Zij hebben ervoor gewerkt, ik hoef het niet. Heb al zat gehad van ze.
Liefquote:Op woensdag 27 april 2022 16:44 schreef Karzai het volgende:
Maar dubbel pensioen, huis afbetaald, hij geeft zelf nauwelijks iets uit
hij had een bmw gekocht en gunt zijn kinderen ook wat
Blijkbaar moet ik ermee beginnen.quote:Op woensdag 27 april 2022 16:57 schreef Karzai het volgende:
Maar met dit weer smeer ik nog niet hoor
Als ik dat in het donker tegenkom zou ik gaan meppen hoorquote:Op woensdag 27 april 2022 16:58 schreef bitterbal het volgende:
@:Uitstraling
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Net even naar de AH geweest. Achterlijk druk overal. Tokkiegehalte was hoogquote:Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
thuis.
Op een gegeven moment was het echt te druk hier. Dus wel blij dat ik thuis ben. 2 acts gezien, en dat was eigenlijk wel goed zo. Was ook mijn bedoeling om rond dit tijdstip naar huis te gaan
ja bijzonder beestje hequote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dat in het donker tegenkom zou ik gaan meppen hoor
Ik heb de stad maar even overgeslagen. Net wel nog rondje Woensel-West gedaan.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
thuis.
Op een gegeven moment was het echt te druk hier. Dus wel blij dat ik thuis ben. 2 acts gezien, en dat was eigenlijk wel goed zo. Was ook mijn bedoeling om rond dit tijdstip naar huis te gaan
Dat beest ziet je hand van een km afstand aankomen.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:01 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Als ik dat in het donker tegenkom zou ik gaan meppen hoor
Ja... hier uiteraard ook. Iemand vroeg mij om te dansen ik duidelijk NEE.quote:Op woensdag 27 april 2022 17:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Net even naar de AH geweest. Achterlijk druk overal. Tokkiegehalte was hoog
Hapquote:Op woensdag 27 april 2022 17:04 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dat beest ziet je hand van een km afstand aankomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |