Wat zijn de plannen voor het weekend?quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:32 schreef TaMieke het volgende:
Goedemorgen.
Ik ga maar vroeg beginnen, des te eerder dat ik kan stoppen.
Niet zoveel. Zaterdag een verjaardag. Zondag training.quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:32 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Wat zijn de plannen voor het weekend?
waar train je voor?quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:33 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Niet zoveel. Zaterdag een verjaardag. Zondag training.
Beetje lastig uit te leggenquote:
klinkt als werk op een zondagquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Beetje lastig uit te leggen
Het is een Leadership Development Weekend. Vooral gericht dus op het jezelf ontwikkelen, leiderschap, positieve mindset. Dat soort dingen
Nee dat gelukkig niet. Het is de eerste keer dat ik het live mag volgen, maar ze zeggen dat het super leuk is. Gezellig sowieso en heel inspirerend. Dus ben benieuwd.quote:
Dat kan ook in dit topic 😄quote:Op vrijdag 29 april 2022 07:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Het is een Leadership Development Weekend. Vooral gericht dus op het jezelf ontwikkelen, leiderschap, positieve mindset. Dat soort dingen
Het klinkt als een cursus waar ik echt een vreselijke hekel aan zou hebbenquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:11 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dat gelukkig niet. Het is de eerste keer dat ik het live mag volgen, maar ze zeggen dat het super leuk is. Gezellig sowieso en heel inspirerend. Dus ben benieuwd.
Leuke verspreking!quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het klinkt als een cursus waar ik echt een vreselijke hemel aan zou hebben
Maar ik weet dat dat aan mij ligt
autocorrect is de duivels werkquote:
Hahaha nee het is geen saaie cursus. Moeilijk uit te leggen als je er niet bekend mee bent.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:16 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Het klinkt als een cursus waar ik echt een vreselijke hekel aan zou hebben
is goed, ik teken je verlofbriefje wel af.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:32 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Ik heb deze week heel hard gewerkt, dus ik vind dat ik eerder mag stoppen vandaag
Als ik dit lees kun jij zeker een positieve mindset gebruiken.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:16 schreef gianni61 het volgende:
Het klinkt als een cursus waar ik echt een vreselijke hekel aan zou hebben
mijn mindset is behoorlijk positiefquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Als ik dit lees kun jij zeker een positieve mindset gebruiken.
Dat klinkt erg vet! Succes en veel plezier. Gaaf om zo aan jezelf te werkenquote:Op vrijdag 29 april 2022 07:58 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Thanksquote:Op vrijdag 29 april 2022 08:37 schreef babylon het volgende:
[..]
Dat klinkt erg vet! Succes en veel plezier. Gaaf om zo aan jezelf te werken
Nah, niemand mist me op vrijdag, dus kan gewoon doen alsof ik 8 uur heb gewerkt.quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:33 schreef gianni61 het volgende:
[..]
is goed, ik teken je verlofbriefje wel af.
Verschillende zulk soort trainingen gehad, en ik ben helemaal niet van het zweverige, maar het werkt gewoonquote:
Ik heb een spijkermat..... telt dat wel?quote:Op vrijdag 29 april 2022 08:46 schreef TheGirlNextDoor het volgende:
Het klinkt zweverig maar dat is het juist totaal niet
Hey youquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |