Pannenkoeken denk ik.quote:
Winterseizoen heb je inderdaad die monstergolven. Dus misschien de trip maar even uitstellen tot de winterquote:Op woensdag 27 april 2022 21:18 schreef Faxie het volgende:
[..]
Ja die wil ik dus ook nog wel eens zienVolgens mij is het seizoen in de winter vooral, dus nu zijn ze geen 30m meer, maar dan nog is het altijd vrij hoog daar vanwege de bodem
Owquote:Op woensdag 27 april 2022 21:23 schreef Tegan het volgende:
[..]
Rustig maar, ik bedoelde gewoon muziekjes.
Wil ik klikken? Ik zie die titels....quote:
Gewoon doen. Ik was eerst ook sceptischquote:Op woensdag 27 april 2022 21:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Wil ik klikken? Ik zie die titels....
Misschien zometeen dan even. Plaatje draait nogquote:Op woensdag 27 april 2022 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik was eerst ook sceptisch. En nu beetje schaamte dat het toch wel leuk is
.
Die muk is echt he-le-maal niks voor Fax.quote:Op woensdag 27 april 2022 21:29 schreef Tegan het volgende:
[..]
Gewoon doen. Ik was eerst ook sceptisch. En nu beetje schaamte dat het toch wel leuk is
.
Mijn muzieksmaak is dit ook niet persequote:Op woensdag 27 april 2022 21:30 schreef Modus het volgende:
[..]
Die muk is echt he-le-maal niks voor Fax.
Zou ik ook zeggenquote:Op woensdag 27 april 2022 21:33 schreef Tegan het volgende:
[..]
Mijn muzieksmaak is dit ook niet perse.
Pas maar op met dat tongetjequote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Ik link er gewoon nog twee, omdat het kan.
Prins Pils festival overleefd dusquote:
jij durftquote:Op woensdag 27 april 2022 21:36 schreef Tegan het volgende:
Ik link er gewoon nog twee, omdat het kan.
Uiteraard. Alle vrijmarkten ontlopen. Dan gaat het goed.quote:Op donderdag 28 april 2022 00:15 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Prins Pils festival overleefd dus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |