Dit zijn klachten over de klantenservice en voornamelijk van de webshop die Europees ingeregeld is (en daarom bagger webshop).quote:Op woensdag 27 april 2022 15:20 schreef Nieuwbouwwijk het volgende:
Weten jullie zeker dat Uniqlo “deugt”? Problemen als dat de maattabelen niet kloppen herken ik van (andere) FF-merken:
https://nl.trustpilot.com/review/uniqlo.eu
Echter, ik woon dicht bij Den Haag/Grote Markt en ga deze winkel wel op mijn lijstje zetten.
Van sommige merken is het voor mij ook een raadsel, al zal bv. Stronger ook wel overhyped zijn. Ik kijk altijd op de labels hoe je het moet wassen en volg de instructies op. En ik heb gelukkig wel genoeg kleding om te kunnen wisselenquote:Op woensdag 27 april 2022 18:05 schreef rosita1 het volgende:
Wat doe je in godsnaam met de kleding dat het al zo snel stuk gaat? Welk wasprogramma gebruik je? Of draag je de stukken dagelijks en wissel je weinig van outfit. Ik herken het probleem eigenlijk niet zo goed.
Haha ik las ergens dat het "een dure pantoffel voor op straat" is. Bij alle paren die ik had kwam er na een tijd een gaatje in de teen! Nog los van dat de schacht lelijke looprimpels krijgt waardoor die inzakt.quote:Op woensdag 27 april 2022 18:46 schreef June. het volgende:
Helaas is duurder niet altijd beter.. Je ziet van mijlenver al dat UGGS niet lang mooi blijven.
Armed Angels is tofquote:Op woensdag 27 april 2022 20:52 schreef MevrouwPuff het volgende:
Kijk in de goodonyou app voor duurzaamheid. Daar komt bijvoorbeeld armed angels goed eruit, daar heb ik een paar fijne stukken van.
Zal best dat ze prima stoffen hebben, maar die pasvormenquote:Op woensdag 27 april 2022 15:03 schreef Erasmus het volgende:
Naja, niet-fast-fashion. Ik vind het bij deze moeilijk, maar hun kleding is een stuk duurzamer (je kan er lang mee doen), en is van hele goede (Japanse) kwaliteit:
Uniqlo
Ze hebben winkels in Amsterdam en Den Haag voor zover ik weet.
Ah, je kent hun hele assortiment uit je hoofd? Knap hoor.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zal best dat ze prima stoffen hebben, maar die pasvormenDaar kun je als man direct je ballen bij inleveren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik chargeer natuurlijk, maar het is mij wat te soyboy.quote:Op donderdag 28 april 2022 13:37 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Ah, je kent hun hele assortiment uit je hoofd? Knap hoor.
Zoals ieder merk heeft ook Uniqlo lelijke kleding, maar ik ga voor goed uitziende kleding met de betere pasvormen.Die bestaan ook.
Er is ongelofelijk veel fake te vinden op Vinted. Ik zou daar - voor nieuwe kleren - weinig vertrouwen in hebben. Of er nou een kaartje aan zit of niet.quote:Op donderdag 28 april 2022 12:25 schreef MeisPluis het volgende:
Ik ben fan van ArmedAngels voor truien en zomertopjes (ik herken de opmerking hierboven dat de shirts wat dunner zijn) en Kuyichi voor jeans. En haal toch veel van Vinted. Daar kun je goede kwaliteit vinden voor een schappelijke prijs. Ik haal daar veel Repeat (cashmere) en knit-ed (wel alles nieuw met prijskaartje of nieuw zonder prijskaartje). Maar dus ook ArmedAngels en Kuyichi.
Ik ben een vrouw overigens.
Ik koop denk ik niet de merken die veel mensen dragen / willen. Ik heb inmiddels 5 Repeat cashmere truien gekocht, en die zijn iig echt kasjmier en de kwaliteit is echt heel goed.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er is ongelofelijk veel fake te vinden op Vinted. Ik zou daar - voor nieuwe kleren - weinig vertrouwen in hebben. Of er nou een kaartje aan zit of niet.
Ik dacht dat de Uniqlo niet anders was dan een Primark maar ik ben er nooit binnen gestapt dus het zal wel niet.quote:Op woensdag 27 april 2022 15:03 schreef Erasmus het volgende:
Naja, niet-fast-fashion. Ik vind het bij deze moeilijk, maar hun kleding is een stuk duurzamer (je kan er lang mee doen), en is van hele goede (Japanse) kwaliteit:
Uniqlo
Ze hebben winkels in Amsterdam en Den Haag voor zover ik weet.
Doet nogal pijn als je een stijfje krijgtquote:Op donderdag 28 april 2022 13:29 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
Zal best dat ze prima stoffen hebben, maar die pasvormenDaar kun je als man direct je ballen bij inleveren:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Klopt, daarom altijd naar alle details vragen als mensen het al niet zelf op de foto zetten. Willen ze geen maat of kaartjes tonen dan koop ik het niet. Duurder dan een paar tientjes koop ik ook niet op Vinted.quote:Op donderdag 28 april 2022 14:05 schreef Sodemieters het volgende:
[..]
Er is ongelofelijk veel fake te vinden op Vinted. Ik zou daar - voor nieuwe kleren - weinig vertrouwen in hebben. Of er nou een kaartje aan zit of niet.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |