Dat jij zegt dat het aan Talpa is, niet aan ons. Dat pretendeer ik ook niet. Ik ventileer slechts een mening.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:58 schreef Erasmus het volgende:
[..]
Prima toch? Waar schreef ik dat je niet je mening mocht uiten op een forum? Want ik snap die stuk van je reactie niet helemaal.
En een beetje spijt van vermoed ik.quote:
Die is hij onlangs zelf weer aangegaan ja, nadat hij al 5x had gezegd dat hij nu écht ging stoppen. (inclusief in zijn boek om een paar maanden later te tekenen)quote:
Ja omdat hij gevochten heeft voor een show van 5x per weekquote:
Dat is zeker waar hoor. Maar ik vind dit verhaal eigenlijk schandelijker dan een verhaal waarbij beide mensen dronken zijn en de vrouw zegt dat het niet met wederzijdse instemming was.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:59 schreef Marsenal het volgende:
[..]
Blijkbaar werkt de wereld niet zoals jij denkt dat deze werkt. Go figure.
Ophef is as ophef does. Maar er zijn ook nog steeds genoeg mensen die zich niet verbazen dat Derksen en Gijp vroeger foute gasten waren en daar niet zo veel van vinden.
Zolang hij een chauffeur heeft heb je daar wel gelijk in denk ik.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:01 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja omdat hij gevochten heeft voor een show van 5x per week
Dat hele Johan is klaar met TV-riedeltje is zo'n onzin
En waarom wel? Naar de hoeren gaan is aan hem en de hoer in kwestie en met wederzijdse instemming. En of hij vreemdgaat of niet is tussen hem en zijn eventuele vrouw. Totaal onvergelijkbaar.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:00 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gijp was de grootste hoerenlopen in de Eredivisie, hoor je niemand over, toen niet en nu niet.
Ik vermoed dat ze zich hebben laten inspireren door Led Zeppelin en dat verhaal met die groupie.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:02 schreef maxi-mus het volgende:
https://www.ad.nl/show/jo(...)t-van-toen~ac4b319d/
De tijdsgeest dat het normaal was om een kaars in iemand zijn doos te stoppen heb ik even gemist.
Als je hem écht wilt straffen, dan moet je Genee hem zijn haar laten doen. Inclusief kleurspoeling.quote:
Het is 50 jaar geleden. Ik vind het zelfs voor die tijd een schandelijke daad maar denk wel dat de wereld toen wat anders in elkaar zat dan nu. Ik zou dan zeggen: Nooit meer over hebben en door.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:59 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Dus het feit dat ie het verteld heeft vind je erger dan wat hij gedaan heeft?
Verrassendquote:Op woensdag 27 april 2022 14:03 schreef Lemsterr het volgende:
https://www.mediacourant.(...)s-enorm-geschrokken/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |