Aldus De Maarten van Rossem van FOK!quote:Op woensdag 27 april 2022 13:46 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat een droplul. Ik kon nog wel om hem lachen, maar dat is nu voorbij. Ik kijk nou heel anders tegen deze loser aan.
Ik hoop dat ze hem van tv schoppen.
Nooit begrepen. Een grap is alleen maar grappig als de maker van de grap van hetzelfde morele statuur is als jijzelf?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:46 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat een droplul. Ik kon nog wel om hem lachen, maar dat is nu voorbij. Ik kijk nou heel anders tegen deze loser aan.
Daar is ook gewoon niks mis mee, gewoon borrelpraat, ouwe jongens krentenbroood en zo.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:46 schreef -Sigaartje het volgende:
Genoeg voor wat?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar wat wordt het vervolg nu? Een rechtszaak zal het toch niet worden gok ik.
Een mea culpa op tv kan toch bijna niet genoeg zijn?
Wat wil je dan? Hem lynchen?quote:Op woensdag 27 april 2022 13:52 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Maar wat wordt het vervolg nu? Een rechtszaak zal het toch niet worden gok ik.
Een mea culpa op tv kan toch bijna niet genoeg zijn?
Neuh, maar zo iemand kan toch ook echt geen talkshow meer hosten, lijkt me.quote:
Nee hoor maar ben benieuwd of hij van De Mol door mag. Gezien ook het genante verhaal van zoonlief.quote:
Nooit gedacht, maar ben het eens met de Maarten van Rossum des FOK!squote:Op woensdag 27 april 2022 13:46 schreef -Sigaartje het volgende:
Wat een irritante kop heeft die man toch ook. En dat lachje is echt tenenkrommend.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:38 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dit soort anekdotes van Gijp kunnen eigenlijk ook echt niet meer.
Ik ben niet zo van de kaarsen, door die meuk kan je elk half jaar je plafond weer gaan lopen witten.quote:
quote:Op woensdag 27 april 2022 13:54 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Neuh, maar zo iemand kan toch ook echt geen talkshow meer hosten, lijkt me.
Dat is aan Talpa. Niet aan ons.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee hoor maar ben benieuwd of hij van De Mol door mag. Gezien ook het genante verhaal van zoonlief.
Als De Mol consequent is laat ie hem doorgaan..quote:Op woensdag 27 april 2022 13:54 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Nee hoor maar ben benieuwd of hij van De Mol door mag. Gezien ook het genante verhaal van zoonlief.
Stille dood laten sterven is nu echt onmogelijk. De rel is te groot. Allemaal door Johan's debiele loslippigheid.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Dat is aan Talpa. Niet aan ons.
De beste (en het enige) wat je hieraan kan doen is dit een stille dood laten sterven. Dan heb ik het niet eens over zijn leeftijd.
Die zijn bang voor gezichtsverlies.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat niemand, inclusief een vrij intelligente vent als Genee, in die studio aanvoelt dat je op zo'n verhaal anders moet reageren vind ik nog wel het meest verbazingwekkende van alles eigenlijk.
Gijp is altijd al een tactloze debiel geweest maar de anderen... Onbegrijpelijk.
Wilfred en de regie zijn alleen maar druk met domme filmpjes.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:56 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Dat niemand, inclusief een vrij intelligente vent als Genee, in die studio aanvoelt dat je op zo'n verhaal anders moet reageren vind ik nog wel het meest verbazingwekkende van alles eigenlijk.
Gijp is altijd al een tactloze debiel geweest maar de anderen... Onbegrijpelijk.
Dat is aan Talpa, en ik heb er een mening over. Hence een post op een discussieforum waarin ik die mening uit.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:56 schreef Erasmus het volgende:
[..]
[..]
Dat is aan Talpa. Niet aan ons.
De beste (en het enige) wat je hieraan kan doen is dit een stille dood laten sterven. Dan heb ik het niet eens over zijn leeftijd.
Dan is het alleen maar een kwestie van afwachten, toch? Johan Derksen zit wel vaker in de herhaling.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:57 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Allemaal door Johan's debiele loslippigheid.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |