Ik hou er van om dat continu af te zeiken, ik ben een echte Nederlanderquote:Op woensdag 27 april 2022 12:28 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ach laat die mensen toch even. Dat afzeiken van het vaderland wordt af en toe ook wel wat vermoeiend.
Blokjes kaas, schijfjes leverworst. Genieten.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Zo zie je maar weer, Nederlanders onder elkaar hebben het vaak gezellig
Dat is toch ook gewoon zo? Leuk om de boel af te zeiken maar ik vind Nederland toch wel een unieke cultuur wat betreft gezelligheid.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Het woord "gezellig" laat zich ook moeilijk naar andere talen vertalen zonder aan betekenis te verliezen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Dat is toch ook gewoon zo? Leuk om de boel af te zeiken maar ik vind Nederland toch wel een unieke cultuur wat betreft gezelligheid.
Augurkjes met wat boterhamworst eromquote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef potjecreme het volgende:
[..]
Blokjes kaas, schijfjes leverworst. Genieten.
En dan net verontwaardigd zijn over het afzeiken dat vermoeiend wordt.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:30 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Amalia moet wel echt op dieet. Erg veel taart gegeten.
In Denemarken hebben ze nu die "hygge" act. Dat schijnt wel ongeveer hetzelfde te zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:31 schreef Leandra het volgende:
[..]
Het woord "gezellig" laat zich ook moeilijk naar andere talen vertalen zonder aan betekenis te verliezen.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan net verontwaardigd zijn over het afzeiken dat vermoeiend wordt.
Maar als ik Fok mag geloven zijn Limburgers geen Nederlanders.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:29 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Nahquote:
Gevoelige snaar geraakt?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:32 schreef Leandra het volgende:
[..]
En dan net verontwaardigd zijn over het afzeiken dat vermoeiend wordt.
Eerlijk veroverd op de Belgen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:33 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Maar als ik Fok mag geloven zijn Limburgers geen Nederlanders.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |