Rechtbank:quote:Op woensdag 27 april 2022 11:53 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Heb je een linkje naar de zaak van de jongens met frikandel?
Wat als de frikandel een dildo was, zou de uitspraak dan hetzelfde zijn? "Het is niet seksueel hoor, ik heb hem er voor de grap in gestopt"![]()
Jij vind het normaal om een bewusteloze vrouw te penetreren met een kaars?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:06 schreef Nober het volgende:
Hahahaha.
Nou vlug voorgedrukte aangiftes doen deugers.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Kijk hier de mensen eens over elkaar buitelen in de hoop dat Derksen gecanceled word.
quote:Op woensdag 27 april 2022 12:05 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat jij het goedpraat mag geen verrassing wezen nee.
Ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:32 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Is dit verkrachting? Juridisch gezien? Verkrachting gaat om seksuele penetratie. Denk dat het sowieso strafbaar is hoe het vergrijp dan ook heet, maar weet niet of dit onder verkrachting valt
Cancellen, vreselijk modewoord. Dit is gewoon iemand die keer op keer de fout in gaat en voor ophef zorgt en die nooit iets leert van z'n fouten. Het is niet meer dan logisch dat hij hier een keer echt de consequenties van gaat voelen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Kijk hier de mensen eens over elkaar buitelen in de hoop dat Derksen gecanceled word.
Kan me weinig interesseren eigenlijk, sinds het niet meer specifiek over voetbal gaat kijk ik niet meer, dus ik zou het niet missen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Zou erg mooi zijn als hij gecanceld wordt inderdaad
Zij begon met het kotsen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:09 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Jij vind het normaal om een bewusteloze vrouw te penetreren met een kaars?
Je hoeft echt geen deuger te zijn om dit gedrag te veroordelen.
..... Serieus?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:39 schreef LXIV het volgende:
Je kunt mensen niet veroordelen voor dingen die ze in een andere tijd gedaan hebben toen de normen anders lagen.
Wel aan een bekentenis van de dader op nationale TV. Maarja, verjaring.quote:Op woensdag 27 april 2022 11:43 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ze viel kotsend in slaap, ik denk niet dat er veel waarde word gehecht aan de aangifte van een persoon in zo'n conditie.
Waar is hij zoal al mee de fout ingegaan dan?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:09 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Cancellen, vreselijk modewoord. Dit is gewoon iemand die keer op keer de fout in gaat en voor ophef zorgt en die nooit iets leert van z'n fouten. Het is niet meer dan logisch dat hij hier een keer echt de consequenties van gaat voelen.
Typisch. Precies wat ik van je verwacht had.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:03 schreef Hathor het volgende:
Geen zin om dat allemaal op te zoeken, maar je weet zelf vast wel dat hij zijn programma de laatste jaren regelmatig negatief in het nieuws gekomen zijn.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:11 schreef Hathor het volgende:
[..]
Waar is hij zoal al mee de fout ingegaan dan?
Want?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:13 schreef probeer het volgende:
[..]
Typisch. Precies wat ik van je verwacht had.
Ja, nogal ja.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Men vergeet nog weleens dat ook de man dronken was in dit soort verhalen.
Maar alleen de man word verantwoordelijk gehouden.
Vind ik redelijk bizar.
Ik bedoel bijvoorbeeld een vrouw is dronken, maar wat ze dan doet zoals random dronken vent neuken, is dan opeens verkrachting als ze de volgende ochtend met een kater “spijt heeft”, want “niet bij zinnen om toestemming te geven”.
De dronken man blijkbaar wel?
Maar goed andere discussie wellicht.
Dronken zijn is geen excuus om random iets in iemands vagina te steken. Oh sorry dat ik je huis met je kind en je hond erin in de fik heb gestoken, maar ik was dronken.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:12 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Men vergeet nog weleens dat ook de man dronken was in dit soort verhalen.
Maar alleen de man word verantwoordelijk gehouden.
Vind ik redelijk bizar.
Ik bedoel bijvoorbeeld een vrouw is dronken, maar wat ze dan doet zoals random dronken vent neuken, is dan opeens verkrachting als ze de volgende ochtend met een kater “spijt heeft”, want “niet bij zinnen om toestemming te geven”.
De dronken man blijkbaar wel?
Maar goed andere discussie wellicht.
Omdat je hier regelmatig overkomt als iemand zonder enige empathie en met waardeloze moraliteit.quote:
Goed voor de kijkcijfers.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geen zin om dat allemaal op te zoeken, maar je weet zelf vast wel dat hij zijn programma de laatste jaren regelmatig negatief in het nieuws gekomen zijn.
Kaars is NIET aangestoken!quote:Op woensdag 27 april 2022 12:15 schreef Ed1234 het volgende:
[..]
Dronken zijn is geen excuus om random iets in iemands vagina te steken. Oh sorry dat ik je huis met je kind en je hond erin in de fik heb gestoken, maar ik was dronken.
Zoals met dat gezeik rondom Akwasi of zo? Dat vond ik alleen maar amusant. Ook toen hebben allerlei aasgieren uit alle macht geprobeerd hem van de buis te krijgen, en nu komen ze weer onder hun stenen vandaan gekropen.quote:Op woensdag 27 april 2022 12:14 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Geen zin om dat allemaal op te zoeken, maar je weet zelf vast wel dat hij zijn programma de laatste jaren regelmatig negatief in het nieuws gekomen zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |