SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bah, ik had echt gewild dat het goed met 'm zou aflopen en de rollen een keer kon omdraaien.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 12:01 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Howard![]()
Wat een eindbaas om al zijn tegenslagen zo te doorstaan en vrij helder de Saul en Kim act te doorzien.
Is dat waarom Lalo "boos" is op ze? En hoe weet Lalo dan dat zij erachter zitten?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 19:36 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel benieuwd trouwens hoe Kim en Saul zich hieruit gaan redden. Ze kunnen niet toegeven die aanslag op Lalo's huis te hebben gefaciliteerd anders zijn ze dood. Niks zeggen lijkt me ook niet werken bij Lalo. Het zou natuurlijk mogelijk zijn dat hij Kim ook omlegt maar ik verwacht in ieder geval dat als dat gebeurt het niet de opening van de tweede helft gaat zijn.
Zal wel worden geframed als een zelfmoord. Misschien is dat hoe Mike bij Saul in dienst komt, in zijn eerste Breaking Bad-aflevering was hij ook z'n fixer.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:29 schreef Momo het volgende:
Ook al wist je dat er dit seizoen wel doden gaan vallen, was het toch wel evendat hij zo Howard neer schiet. vraag mij inderdaad af hoe Kim en Saul zich hier uit gaan praten met Lalo. Ook wat daarna eventueel komt. Hoe leg je dat uit aan de politie dat Howard daar is neergeschoten zeker nadat er bij die case eerder gebeurd is die dag.
Jimmy kon niet zeggen wat er gebeurde in de woestijn omdat hij anders Mike (en Gus) verraadde. Lalo weet nu dat Jimmy heeft gelogen en waarschijnlijk zelfs in kahoots met ze is. Wat ie nu van ze wil weet ik niet, misschien wil hij gewoon informatie van 'm over de wasserette om Gus te slim af te zijn?quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:38 schreef Gremen het volgende:
[..]
Is dat waarom Lalo "boos" is op ze? En hoe weet Lalo dan dat zij erachter zitten?
Saul had toch juist dat losgeld opgehaald. Wat is zijn connectie met de aanslag op dat huis. Weet het niet meer....
Nouja voor mij is het ook lang geleden maar in elk geval had Mike tegen Saul gezegd dat Lalo dood zou gaan en dat Saul daarover zijn bek moest houden tegen Lalo. Als advocaat van Lalo zal Jimmy in ieder geval in de ogen van Lalo de plicht hebben gehad te vertellen over die moordaanslag op hem waar Jimmy vanaf weet.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 21:38 schreef Gremen het volgende:
[..]
Is dat waarom Lalo "boos" is op ze? En hoe weet Lalo dan dat zij erachter zitten?
Saul had toch juist dat losgeld opgehaald. Wat is zijn connectie met de aanslag op dat huis. Weet het niet meer....
Uiteraard niet, in deze aflevering belt Lalo met Hector en zegt dat hij vanavond wraak gaat nemen op Gus. Daarom kwam Mike naar die gymzaal om Gus in zijn bunker te krijgen en zegt hij dat zijn mannen van lage prioriteit doelen worden afgehaald. Oftewel de mannen die normaal Saul en Kim volgen staan nu paraat om de aanval op Gus af te slaan. Dat deze avond wraak nemen op Gus is niet het plan van Lalo maar dat improviseerde hij nadat hij hoorde dat de lijn naar Hector afgeluisterd werd.quote:
Ik ben vorige week alvast begonnen met Breaking Bad opnieuw gekeken. Ik kan me er echt heel weinig van herinneren blijkt wel, bovenstaande zegt me echt helemaal niksquote:Op woensdag 25 mei 2022 00:06 schreef Flylib het volgende:
Denk je net te zijn bekomen van de Andrea-PTSS in Breaking Bad, komen ze met Howard-PTSS.
En bedankt
Dat doen ze om in aanmerking te komen voor twee verschillende rondes van de Emmy awards. De nieuwe periode begint in juni, dus het nu uitgezonden deel doet mee voor de aankomende Emmy's (in september), en de afleveringen die we vanaf juli zien doen mee voor volgend jaar september.quote:Op dinsdag 24 mei 2022 @ 14:27 schreef Lord-Ronddraai het volgende:
Wel irritant dat het tegenwoorig bijna normaal lijkt om een seizoen van een serie in tween te knippen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |