SPOILER: Recaps van elk seizoenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Interview met Bob Odenkirk over het ontstaan van de prequel:
Season finale trailer:Poetinsupporters staan aan de verkeerde kant van de geschiedenis
Desondanks zou BCS nooit zo sterk zijn geworden juist doordat we BB en de karakters al kenden (deels).quote:Op woensdag 27 april 2022 11:05 schreef Nielsch het volgende:
Ik kan eerlijk zeggen dat ik meer genoten heb van BCS dan van BB. Natuurlijk is het laatste seizoen nog niet voorbij maar voor mij is BCS nu al de betere serie.
Misschien in de war met Tuco?quote:Op woensdag 27 april 2022 12:20 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat Nacho ook in BB zat en was daarom enorm in de war door het eind van de laatste aflevering
Misschien maar eens tijd om alles nog eens te kijken.
Ja, hoewel ik bij hem een hele andere vibe heb dan bij Nacho. Ik dacht gewoon dat-ie ook een rolletje in BB had, maar blijkbaar niet.quote:
Ik had precies hetzelfdequote:Op woensdag 27 april 2022 12:20 schreef Tijn het volgende:
Ik dacht dat Nacho ook in BB zat en was daarom enorm in de war door het eind van de laatste aflevering
Misschien maar eens tijd om alles nog eens te kijken.
Ja, dat dusquote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfdeik zei ook tegen mijn man “jammer dat je eigenlijk al weet dat hij het overleefd” dus dat was wel even een mindfuck
Ik had het net andersom en dacht "ah, dus daarom zit ie niet in BB"quote:Op woensdag 27 april 2022 12:50 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ik had precies hetzelfdeik zei ook tegen mijn man “jammer dat je eigenlijk al weet dat hij het overleefd” dus dat was wel even een mindfuck
Ja, het was eigenlijk vanaf het begin van de aflevering duidelijk dat het zou gebeuren, maar vind het wel knap dat ze het toch spannend weten te maken.quote:Op woensdag 27 april 2022 13:50 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik had het net andersom en dacht "ah, dus daarom zit ie niet in BB"
Kim zal geen open einde worden neequote:Op donderdag 28 april 2022 13:10 schreef bloodymary1 het volgende:
Wat een heerlijk seizoen weer. Worden dit seizoen eigenlijk alle vragen beantwoord? Zoals wat gebeurt er met Kim, en alle raakvlakken met BB?
Nou wat dacht je van Breaking Bad?quote:Op woensdag 27 april 2022 11:09 schreef Mike het volgende:
Ik vraag me af of er meer series ooit zo veranderd zijn van toon door de jaren heen. Het begon allemaal met een verhaal over twee broers en wat lichte oplichting en ondertussen zitten we midden in een wrede karteloorlog.
In de eerste aflevering van BB waar Saul in voorkomt refereert hij naar Lalo. Dus of die overleeft het wel maar is toch out of the picture tegen die tijd, of Saul weet niet dat hij dood is.quote:Op woensdag 27 april 2022 14:49 schreef Vatta het volgende:
Ja dit was wel episch. Benieuwd wat er nu verder gaat gebeuren. Lalo gaat achter Fring aan om wraak te nemen en Nacho te willen wreken.
Ook Lalo zien we niet in BB dus daar zal het ook niet leuk voor aflopen. Hetzelfde geldt voor Kim maar wat zou daar mee gebeurden?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |