Yupquote:Op vrijdag 13 mei 2022 10:00 schreef El_Thijs het volgende:
Ze worden geringd in Tilburg dan, denk ik?
Ik zat net te denken dat ze een heel verhaal aan het afsteken zijn over wat hun overkomen isquote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:26 schreef El_Thijs het volgende:
De geringde kuikens staan tegen de muur en de moeder/vader staat erbij met een houding van "Ik ben diep teleurgesteld in jullie"![]()
Stomquote:Op vrijdag 13 mei 2022 12:20 schreef svann het volgende:
Daar zijn tenminste foto's van.
In Weert zijn ze gisteravond geringd en daar wilde de ringer niet op de cam.
...
Bekuuks?quote:Op vrijdag 13 mei 2022 11:42 schreef Takaiki het volgende:
[ afbeelding ]
Ma op wacht
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Luid beklag over de behandeling van het kroost
[ afbeelding ]
Beduusde kuuks
Zolang hij levendig is komt het kleintje wel aan de beurt. Naar ik begrijp is het niet zo’n probleem dat de brutaaltjes als eerste eten. Die gaan daarna aan de kant en dan is er alle tijd voor de kleintjes.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:15 schreef deedeetee het volgende:
Dat kleintje dat op de foto wat krijgt zat een hele tijd achter de andere 3. Probeerde wanhopig om naar voren te komen maar dat lukte niet. Hij hapte steeds mis. Ik zat hier echt verkrampt voor mijn scherm. Ik probeerde zelfs om met de muis de dikke schrokop vooraan opzij te duwen. Dat had weinig succes![]()
Gelukkig schoof die vanzelf weg toen hij propvol zat en kreeg dat wanhopige kleintje de kans om ook te eten.
Dit jaar doen de slechtvalken het echt goed.
Haha er zit leven genoeg in. Het was best wel hilarisch zoals dat kopje met wijd open bek steeds weer tussen de anderen naar voren schoot. En hij deed ook nijver zijn best om zich tussen 2 anderen door naar voren toe te wroeten. Maar die bleven gewoon breed uit zitten en de grootste pikte hem zelf een paar x weg.quote:Op vrijdag 13 mei 2022 19:19 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zolang hij levendig is komt het kleintje wel aan de beurt. Naar ik begrijp is het niet zo’n probleem dat de brutaaltjes als eerste eten. Die gaan daarna aan de kant en dan is er alle tijd voor de kleintjes.
Hebben we trouwens als geslachten voor de geringde jeugd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |