Nee die had het afgepakt en wilde niet loslatenquote:Op zondag 15 mei 2022 17:48 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Steekt die ene nou zijn pootje uit?
"Nee bedankt, ik zit vol!"
Vast wel, was Venloop vandaag.quote:Op zondag 15 mei 2022 20:09 schreef livelink het volgende:
In Venlo liggen ze ook heerlijk te slapen nu, ouderloos. Ondanks de muziek beneden. Kennelijk een bandje ergens aan het spelen.
Zouden ze de ouders dan al niet horen en daardoor gaan piepen?quote:
Er zat toch nog wel wat tijd tussen. Ik dacht dat de ouders hen misschien hoorde piepen. Maar het kan ook gewoon zijn dat hun inwendige hongerklokken goed op elkaar afgestemd zijn.quote:Op zondag 15 mei 2022 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zouden ze de ouders dan al niet horen en daardoor gaan piepen?
Jawel, al verschillende keren gezienquote:Op zondag 15 mei 2022 21:08 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]
Zouden ze de ouders dan al niet horen en daardoor gaan piepen?
De ouders zullen vast eerst trots in de lucht shinen als in KIJK DANNNN WAT IK VOOR JULLIE HEBBBB!quote:Op zondag 15 mei 2022 21:25 schreef Takaiki het volgende:
[..]
Jawel, al verschillende keren gezien
Ook nu ze ouder zijn zie ik vaker dat ze soms alle vier ineens naar boven kijken of overeind komen en naar het rooster kijken en piepen![]()
De hummels in Tilburg zitten echt enorm hoog. Ik krijg bijna hoogtevrees als ik naar dat betonnen randje op die hoogte kijk.quote:
Hoog, en veilig. Relatief gezien. Vanuit mijn huis kan ik de toren net niet zien.quote:Op maandag 16 mei 2022 17:00 schreef livelink het volgende:
[..]
De hummels in Tilburg zitten echt enorm hoog. Ik krijg bijna hoogtevrees als ik naar dat betonnen randje op die hoogte kijk.
Zitten ze zometeen weer lekker in de schaduwquote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:05 schreef svann het volgende:
Er ligt een briefje: wij worden nu geringd.
Duurt doorgaans een uurtje. Wegen, opmeten, ringen, alles noteren, fotootje, er weer bij klimmen.
En nu zitten ze verbouwereerd op een kluitje.quote:Op dinsdag 17 mei 2022 15:19 schreef deedeetee het volgende:
Ze worden terug gezet
En het nest word opgeruimd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |