SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Dat zou wat zijn.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Je zit op de buurvrouw van Ama te azen?
Nee, te ver weg johquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:37 schreef kwiwi het volgende: [..] Je zit op de buurvrouw van Ama te azen?
![]()
Ik hou het tegenwoordig bij wat neutralere domme geintjes.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende: [..] Directe collega
Voor de rest maak ik ook nog wel eens een semi iets wat op het randje grap om de spanning er een beetje af te halen. Haalt het ‘aangeschoten wild look’ wel vaak wat van de gezichten….
Hopen dat ze morgen niet de hele dag gaat koekhappen.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:39 schreef Ama het volgende:
[..]
Ze is weer thuis dus honden houden hun bek voor nu weer.
Ik ben morgen deels overdag ook weg.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hopen dat ze morgen niet de hele dag gaat koekhappen.
Ik heb het eerder andersom tegenwoordig. Nikkie vind ik leuk.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:41 schreef Molo het volgende:
Ik hou van make up, maar tutorials, nope nope nope nope
Sterkte in deze zware periodequote:Op dinsdag 26 april 2022 21:42 schreef Molo het volgende:
Morgen moet ik wel de buurtkinderen (en ouders) schminken
Neuh beetje rondlopen en ik wil eigenlijk parfum scoren ergens ofzo en haarelastiekjes en uhm op de rommelmarkt misschien wat dingen voor de ratten als iemand wat heeft.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:42 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Op zoek naar een doggienapper?
Wat ga je er van maken? Vlinders en leeuwen enzo? Of is dat niet meer leuk tegenwoordig?quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:42 schreef Molo het volgende:
Morgen moet ik wel de buurtkinderen (en ouders) schminken
Zwaar creepy dat mensquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:42 schreef Ama het volgende:
[..]
Ik heb het eerder andersom tegenwoordig. Nikkie vind ik leuk.
Parfum op de rommelmarkt???quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:43 schreef Ama het volgende:
[..]
Neuh beetje rondlopen en ik wil eigenlijk parfum scoren ergens ofzo en haarelastiekjes en uhm op de rommelmarkt misschien wat dingen voor de ratten als iemand wat heeft.
Oranje kwiwi'squote:Op dinsdag 26 april 2022 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je er van maken? Vlinders en leeuwen enzo? Of is dat niet meer leuk tegenwoordig?
Ligt absoluut ook aan de pet en aan de situatie. Op sommige momenten kan het gewoon echt niet en is het bloedserieus/ compleet niet passend bij de rol of zou ik mijzelf onderuit halen als ik het zou doen. Maar goed daar heb je op den duur wel tentakels voor.quote:Op dinsdag 26 april 2022 21:40 schreef Molo het volgende:
[..]
Ik hou het tegenwoordig bij wat neutralere domme geintjes.
Gisteren in spannend overleg met te lang getwijfelkont van mensen ineens hard 'JA, JA, MAAR TOCH OOK NEE, NEE' a la Dominee Gremdaat roepen bijvoorbeeld
Om inhoud gaat het dan toch vaak helemaal niet dus och
Nee maar winkels enz staan er ook toch altijd met nieuwe meuk.quote:
Dan gewoon filmen tijdens het opmaken en lul je er maar wat omheenquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:41 schreef Molo het volgende:
Ik hou van make up, maar tutorials, nope nope nope nope
Zulks ja. Tegenwoordig moeten unicorns ook gemaakt worden, en Spiderman is ook erg populairquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:44 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wat ga je er van maken? Vlinders en leeuwen enzo? Of is dat niet meer leuk tegenwoordig?
Ligt eraan wat voor vrijmarkt je gaatquote:Op dinsdag 26 april 2022 21:45 schreef Ama het volgende:
[..]
Nee maar winkels enz staan er ook toch altijd met nieuwe meuk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |